Apropå nånting...
« Föregående · 2645630 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Ja du har flera ggr tiggt om att bli avstängd utan att ha blivit det. Så det är verkligen inte ditt fel att du får fortsätta. Du är ostoppbar
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Karlin är nog mest besviken på Gradin, Widebro och Foppa! George är lite less också. Vore kul med en förstecenter eller Phil Kessel.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: "Jag är sjukt besviken".....hur många gånger har man hört Karlin uttala exakt den meningen efter en match den här säsongen? Kanske dags att sluta vara så jävla besviken på laget och se sig själv i spegeln i stället
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Inte dags å lämna detta forum snart? Sorgligt hur mycket tid du spenderar här. Jävligt ensam måste du vara. Sök hjälp.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: kul att dom hittade något att plocka men den här satsningen att beivra filmningar för att jobba ut dem ur spelet får kännetecknas som ett jävla skämt ändå.
Det är långt mycket mer värt att filma och skämma ut sig än att spela fairplay.
Se bara på gårdagens match.
Om man granskade alla matcher och lade på straff mot föreningen som spelaren tillhör och spelaren som filmar så skulle jag tro att det här försvinner ganska snabbt ur spelet.
Men i dagsläget är det bara att sikta på tre poäng för laget och i värsta fall några tusenlappar till ungdomarna…
Jäkla trams.
Hedern för spelare som shinimin Nilsson aagard den där tönten som Svensson yxade ner ifjol i Claesson matchen eller Bromés fixande av fortsatt slutspel för Örebro ifjol…
Spelarna har ingen heder på det viset.
Förr i tiden åkte dom på stryk eller fick betala med handleder som fick smaka klubba alternativt butendings som tvingade till vila medan revben läkte ihop.
Nu blir dom hjältar…
Det är långt mycket mer värt att filma och skämma ut sig än att spela fairplay.
Se bara på gårdagens match.
Om man granskade alla matcher och lade på straff mot föreningen som spelaren tillhör och spelaren som filmar så skulle jag tro att det här försvinner ganska snabbt ur spelet.
Men i dagsläget är det bara att sikta på tre poäng för laget och i värsta fall några tusenlappar till ungdomarna…
Jäkla trams.
Hedern för spelare som shinimin Nilsson aagard den där tönten som Svensson yxade ner ifjol i Claesson matchen eller Bromés fixande av fortsatt slutspel för Örebro ifjol…
Spelarna har ingen heder på det viset.
Förr i tiden åkte dom på stryk eller fick betala med handleder som fick smaka klubba alternativt butendings som tvingade till vila medan revben läkte ihop.
Nu blir dom hjältar…
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Costanza: jag tänkte säga Kanada men då kom jag på den gamla Monty Python sången om Lumberjacks...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Aagaard fälls för diving
Standard Modo, ett under att dom ens lyckats komma undan förens nu
Standard Modo, ett under att dom ens lyckats komma undan förens nu
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Modano: Var hittar man spelare utan lösnaglar & handväska. Transsylvanien ;-) ?
Sv: Apropå nånting...
Skön Ante är när han pressa rö fräsen till rött hår börja lukta röd kuling på fjollan
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Ojh-Ajh: Det är synd att kommentatorer inte kan reglerna. Man får inte skymma i målgården, oavsett kontakt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: ÖIK spelar riktigt bra mot dom som har alla fördelar som man kan få o inte spela bra hockey dom behöver ju bara grina så får dom hela Sverige med sig!!!!!🇺🇿🤬
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Äh Tommy Töpel går snart ut med att domarna mobbar Djurgårn , sen vinner dom serien
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: 7-0 i skott efter 9 minuter dessutom, men det ska mycket till för att Östersund ska lyckas vara bra en hel match.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Det som är ännu mer pinsamt tycker jag… är att Stoppel säger att Peter Forsberg inte hade fått spelat en match i dagens SHL med den bedömning som är nu och att Grewe mobbas.
Nämn inte och sätt inte Foppa o Grewe i samma fack. DET är ett skämt!
Nämn inte och sätt inte Foppa o Grewe i samma fack. DET är ett skämt!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Ser att Djurgården kommer att överklaga Grewes straff.
Djurgården borde skämmas att ha en sån spelare i truppen istället, anser jag.
Djurgården borde skämmas att ha en sån spelare i truppen istället, anser jag.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: En "enkel" seger är väl alltid drömmen. Det är dock bara mot Frölunda som vi tagit såna den här säsongen 🤭😉
Glöm dock inte bort att HV har enormt mycket att spela för. Och tummar Timrå IK det minsta på noggrannheten i det defensiva arbetet, då kan det räcka till för att ge bort matchen. Så vi måste upp så nära 100% som det bara är möjligt för att kunna vinna ikväll.
Glöm dock inte bort att HV har enormt mycket att spela för. Och tummar Timrå IK det minsta på noggrannheten i det defensiva arbetet, då kan det räcka till för att ge bort matchen. Så vi måste upp så nära 100% som det bara är möjligt för att kunna vinna ikväll.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det skulle vara härligt med en riktig överkörning av HV blå ikväll. Minst 3-0 helst 5-0. Efter första perioden ;)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Det borde vara minst 10. Vilken psykopat han är på isen.
Dessutom verkar han inte ha nån självinsikt eller konsekvens tänk öht.
Respekt för andra spelare finns inte i den hjärnan.
Dessutom verkar han inte ha nån självinsikt eller konsekvens tänk öht.
Respekt för andra spelare finns inte i den hjärnan.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Det borde för vilken seriöst satsande idrottsklubb, oavsett vad för sport man idkar, vara fullständigt klart - flera hundra procent - att den här killen kör vi INTE vidare med. Han har bevisat, gång på gång, att han inte passar in på något sätt, i hur vi vill bedriva vår elitverksamhet.
Men inte för Djurgårdens IF. Ett lag som på ett oerhört märkligt sätt har gått från att vara faktiskt ett av sveriges ledande lag, där man varit en relativt säker utmanare om topplaceringar från säsong till säsong. Men inte nu längre. Man har tappat det fullständigt.
Men inte för Djurgårdens IF. Ett lag som på ett oerhört märkligt sätt har gått från att vara faktiskt ett av sveriges ledande lag, där man varit en relativt säker utmanare om topplaceringar från säsong till säsong. Men inte nu längre. Man har tappat det fullständigt.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Snart varit avstängd i lika många matcher som han spelat i år då, vilken tillgång!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
5 matcher på Grewe, helt i linje med vad man trodde. Hans 4e avstängning den här säsongen och troligtvis inte den sista..
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Någon som skriver på inför matchen på ST.nu:
"Pettersson med på videos från värmningen på Timrås Instagram, spelar förhoppningsvis då."
Vi håller alla tummar vi har för det 👍👍
"Pettersson med på videos från värmningen på Timrås Instagram, spelar förhoppningsvis då."
Vi håller alla tummar vi har för det 👍👍
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Någon som tänkte inhandla en vuxen ståplats till dagens match? Jag har en jag behöver släppa. Hojta till så fixar vi det snabbt o smärtfritt!
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Alldeles för många hockeyspelare får sluta för tidigt och får men för resten av livet pga hjärnskakningar. Hur många till ska han få dela ut??? Stäng av han för resten av säsongen!!
Han har inget på en is att göra enligt mig.
Och jo, den är riktigt ful och onödig, som Otto1 skriver
Han har inget på en is att göra enligt mig.
Och jo, den är riktigt ful och onödig, som Otto1 skriver
+ 6
Sv: Apropå nånting...
sargad: Det är ytterst få spelare som kan göra en offensiv tackling som inte är uppåtriktad av någon outgrundlig anledning.
Han träffar huvudet, det är aldrig ok. Sen är twitter som vanligt fyllt av folk som tror att man kan "sträcka på sig" och "hålla upp huvudet" när man åker skridskor.
Han träffar huvudet, det är aldrig ok. Sen är twitter som vanligt fyllt av folk som tror att man kan "sträcka på sig" och "hålla upp huvudet" när man åker skridskor.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
sargad: Jag fattar helt ärligt inte varför han ens ska försöka göra en offensiv tackling i det där läget. Ta pucken istället, riktigt clown den där Grewe. Skillnaden på Omark och Forsberg är ju att dom gjorde/gör sina offensiva tacklingar när dom har pucken, här har ju Grewe inte ens pucken, så det är ju även en interference i min mening även om han inte skulle ha träffat huvudet på Skedung.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Det ser i mina ögon inte ut som en värstinggrej. Skulle grillorna inte lyft nån centimeter från isen är det väl knappt en regelförseelse?
Skydda puck, "offensiv tackling" likt det Foppa o Omark ofta praktiserade.
Skydda puck, "offensiv tackling" likt det Foppa o Omark ofta praktiserade.
Sv: Apropå nånting...
Grewe anmäls till Disciplinnämnden igen! Han gjorde en ful armbåge i huvet på en Västeråsare som förmodligen fick hjärnskakning. Han har varit avstängd 4 ggr denna säsong o har precis kommit tillbaka efter 5 matchers avstängning.
Måste vara nåt som fattas i huvet på karln?! Han kanske inte ska vara på en is öht längre?
Måste vara nåt som fattas i huvet på karln?! Han kanske inte ska vara på en is öht längre?
+ 13
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tror att man fortfarande kämpar med långtids-covid i Björklöven
+ 25
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Haha, den här Umeåbon besköt nyss Teg med raketer likt Hamas.. Kentää dras till ljusskygga miljardärer som låter honom leka med plånkan och låtsas som att han är sparsam och smart.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: Kenttääs tid i Björklöven är från första stund en kavalkad, ja närmast orgie, i misslyckande. Hans status är fullständigt obegriplig. Nu är ju inte Björklövensupportrarna bortskämda med framgång direkt och signifikativt för den genomsnittlige Umeåbon är att bländas av guldbesprutade bajskorvar.
Sanningen är att Kenttää började röra på sig i Asplöven, gjorde sig ett namn i Oink genom att nyttja lånefunktionen av spelare till max och i slutändan ta bönderna till finrummet.
Därutöver är hans prestationer lika med noll och intet trots resurser som skulle göra de flesta SC gröna av avund. Det är faktiskt beklämmande uselt. Och ordentligt pinsamt att ingen på riktigt avslöjat denne kejsare utan kläder
Sanningen är att Kenttää började röra på sig i Asplöven, gjorde sig ett namn i Oink genom att nyttja lånefunktionen av spelare till max och i slutändan ta bönderna till finrummet.
Därutöver är hans prestationer lika med noll och intet trots resurser som skulle göra de flesta SC gröna av avund. Det är faktiskt beklämmande uselt. Och ordentligt pinsamt att ingen på riktigt avslöjat denne kejsare utan kläder
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Vet inte om det noterats här, men en Timrå-spelare blev OS-mästare i natt.
Grattis Maja Åkerlund till guldet i ungdoms-OS!
Grattis Maja Åkerlund till guldet i ungdoms-OS!
+ 45
Sv: Apropå nånting...
{469}: Ja hur tänkte han med Svedberg kan man ju undra. Han har inte presterat på år och dar och harvat nere på kontinenten utan att göra avtryck. Gjorde förvisso en ok insats när han hoppade in mot Brynäs, men det var mestadels lätta puckar han fick på sig.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: KenttäJesus magi är slut. Enda gången han går på vatten är när han står på i isen Winpos Arena.
Han slår tärning om vilken Transatlant han skall värva på Elite Prospect och hoppas på det bästa.
Värvningen av Svedberg kan också vara nått av det tröttaste på modern tid, av ett lag i HA som satsar på att gå upp till SHL.
Han slår tärning om vilken Transatlant han skall värva på Elite Prospect och hoppas på det bästa.
Värvningen av Svedberg kan också vara nått av det tröttaste på modern tid, av ett lag i HA som satsar på att gå upp till SHL.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or Kvällstidningarna gör fortfarande specialreportage om det där skitlaget, "60 minuter bara om Björklöven" etc. Hur fan kan de behandlas som ett topplag?
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Löven- Östersund 1-4 1 min kvar. När skeppas Stråle? Såg Svedberg simmandes bakom mål.
+ 12
« Föregående · 2645630 · Nästa »
