Apropå nånting...
« Föregående · 2772362 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Måste säga att Hardegård ser sjukt kvick ut på skridskorna. Den tröghet som man ofta associerade Harde med är ju som bortblåst. Bulan måste ha nött frekvens och spänst med honom hela sommaren.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Satan vad många fasthållningar Luleå kommer undan med.
Ibland räcker det att en spelare lägger handen på axeln för att åka ut. Domarnivån är skrämmande ojämn och Kalle Anka-mässig i SHL.
Ibland räcker det att en spelare lägger handen på axeln för att åka ut. Domarnivån är skrämmande ojämn och Kalle Anka-mässig i SHL.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Det har blivit mycket sur strömming efter norrlandskusten senaste veckan för Håve.
Och då har dom ändå inte smakat Röda Ulven och Gävlesutare.
Och då har dom ändå inte smakat Röda Ulven och Gävlesutare.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nu tänkte jag inte poängmässigt, utan att som diskutionen handlade om. Att klara av tempot i SHL.
Tycker Lundmark är bra på att utnyttja sin fysik i närkamper kring sargspel etc. Där Eisenmenger har det lite svårare just nu. Vilket måste vara en egenskap man kan utnyttja i en 4:e kedja.
Tycker Lundmark är bra på att utnyttja sin fysik i närkamper kring sargspel etc. Där Eisenmenger har det lite svårare just nu. Vilket måste vara en egenskap man kan utnyttja i en 4:e kedja.
Sv: Apropå nånting...
En slump att Johan Edlund är kommentator i en match mellan ett bottenlag och ett topplag? Tror inte det. Han älskar sådana matcher där ena laget blir överkört
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tror dom e lite mentalt trötta nu efter förlust mot oss med uddamål, och mot Skellet ur form med uddamål...dom vill nog hem till Småland och slicka såren nu tror jag.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: nu gillar man så klart en slägga från blå, men är det så effektivt? Tycker det är sällan det blir mål så, ser inte heller att andra lag söker det så ofta trotts offensivare backar än oss. Har dock ingen statistik att backa upp det med.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Förresten, ta med Växjö och Örebro ner också så kör vi på 10 lag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: För de har inte värvat än? Bra om de åker ut, nya tag i allsvenskan!
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Skicka ner seriens 13e och 14e lag, stäng serien så kör vi med 12 lag x 6 matcher mat alla = 66 matcher.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nu måste HV värva, hehe. För att nå 65 poäng måste HV vinna varannan match resten av säsongen.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
sargad: Haha, du menar den när
Luleåspelaren lyften benet såpass att HVspelare höll på volta? 😂
Luleåspelaren lyften benet såpass att HVspelare höll på volta? 😂
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Mycket snyggt lir, MEN... var det inte en provocerande solklar tripping innan?
Om jag såg vad jag såg så är det säsongens skämskudde för domarteamet.
Om jag såg vad jag såg så är det säsongens skämskudde för domarteamet.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: ja, man undrar faktiskt.
Ibland tänker jag, som gammal gubbe man numera är, att allt som går via skridskon i mål borde dömas bort, samt att om det är fler än 2*5 skridskor (minus målvakt) på isen är det för många spelare....
Bakåtsträvare är man...
Ibland tänker jag, som gammal gubbe man numera är, att allt som går via skridskon i mål borde dömas bort, samt att om det är fler än 2*5 skridskor (minus målvakt) på isen är det för många spelare....
Bakåtsträvare är man...
+ 2
« Föregående · 2772362 · Nästa »