Apropå nånting...
« Föregående · 2804298 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
X-Län:
Är det Viktor Eklund från DIF ni skriver om.
Vore det inte bättre med en försvarare?
BARA TIKARE.
Är det Viktor Eklund från DIF ni skriver om.
Vore det inte bättre med en försvarare?
BARA TIKARE.
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt:
Tycker att Niklas höll ihop det bra. Alla fick komma till tals.
Om det händer något liknande tar man det internt. Bra
Ökat samarbete mellan TIK och SK initierades. Mycket bra
Niklas sa förlåt , åtminstone 30 ggr. Bra
Befriande applåd på slutet. Skönt
Kimmo, lovade att signera min tröja som han bar sin sista match nere i Globen.
Oliver skulle åxå skriva på . Sjukt bra .
Avslutningsvis, vill man förändra, bli medlem, kontakta valberedningen, gå på årsmötet.
Tycker att Niklas höll ihop det bra. Alla fick komma till tals.
Om det händer något liknande tar man det internt. Bra
Ökat samarbete mellan TIK och SK initierades. Mycket bra
Niklas sa förlåt , åtminstone 30 ggr. Bra
Befriande applåd på slutet. Skönt
Kimmo, lovade att signera min tröja som han bar sin sista match nere i Globen.
Oliver skulle åxå skriva på . Sjukt bra .
Avslutningsvis, vill man förändra, bli medlem, kontakta valberedningen, gå på årsmötet.
+ 51
Sv: Apropå nånting...
Såg denna länken nyss, ifall någon vill läsa Expressens premium gratis en period, utan bindningstid. T.ex vissa hockeyartiklar osv. 6 månader gratis iaf - bara säga upp innan de 6 fria månaderna är slut 😎
Länkar:
Prenumerera på Expressen
Prenumerera på Expressen
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: ja har varit på supportrarnas sida genom hela detta men börjar bli lite tröttsamt med klack människor som fortsätter hälla bensin på lågan som av nån anledning fortfarande pyr hoppas verkligen att de var ett rejält magplask av styrelse / förening ifall man ska fortsätta vara arga, skrika om avgångar och smuts kasta klubben offentligt mitt under brinnande säsong .
de har ändå pudlat o bjudit in till samtal.
för ja tror väldigt många snart vänder o ser supporter klubben som problemet annars.
de har ändå pudlat o bjudit in till samtal.
för ja tror väldigt många snart vänder o ser supporter klubben som problemet annars.
+ 18
Sv: Apropå nånting...
osk189: Vet man inte ungefär det redan på magkänsla?
”Nästa gång tas saker internt, nu går vi vidare.”
Har låga förhoppningar på alla former av självinsikt från styrelsen, och någon ursäkt ser jag som helt uteslutet.
”Nästa gång tas saker internt, nu går vi vidare.”
Har låga förhoppningar på alla former av självinsikt från styrelsen, och någon ursäkt ser jag som helt uteslutet.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Någon som kan rapportera något från mötet? Kaos? Kalabalik? Har de rivit arenan?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: nu ska jag inte ta gift på det, men när jag lagt in min kod är den bara som ett presentkort på (om jag minns rätt) 699kr. Sen kan man lägga till text och betala. Eller som jag som i år köpte till dottern en barntröja som blev billigare, då tog jag lite annat också.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bra matchavsnitt! Måste säga att jag gillar Pääjärvi inställning,, han verkar alltid taggad inför match.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
X-Län: Men händer det så får vi väl ändå säga att planeterna står i linje & sen köper jag en triss.
Som jag skrivit tidigare, lite mysfaktor av att Timrå börjar bli omnämnd såhär. Gillar det som fan. Trots att vi hatar Modo ❤️
Som jag skrivit tidigare, lite mysfaktor av att Timrå börjar bli omnämnd såhär. Gillar det som fan. Trots att vi hatar Modo ❤️
+ 7
Sv: Apropå nånting...
0tto: lyssnade på hockeypuls där Adam nämnde i förbifarten att det pratats om Timrå för Eklund. Hade smakat fågel
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: det hade ju faktiskt varit något, present kort i shopen på tröjans värde?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Gooode: 7 av 24 poäng i tidigare möten mot dessa lag dock.. LHC är ju lite av en mardrömsmotståndare också och Ante lär ju ha några ess i rockärmen på hur Timrå ska handskas då han sett en och annan match
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Aljd: Skulle finnas ett alternativ till tröja dock. Behöver inte en ny varje år.
Sv: Apropå nånting...
Ryktas att Linus ville till Timrå redan nu då han tyckte att det var skönt med en tydlig markering mot hatramsor, och därför ville ha övergången klar innan Djurgårdens match mot AIK imorgon.
+ 21
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
The great one: Jag tror det var Puckat som lyckades sätta alla rätt eller om det var Jokinen som drag en carbon copy på hans uppställning
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: 10/10 profilbild kulltorp, kul att du ville testa något nytt du med ;)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Jag gjorde ett tappert försök med Dalle på bänken, men stormen uteblev...
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Zäta75:
Ha ha Jokinen är på HS? Exakt samma formationer som någon skrev här. All cred till vem det nu var.
Galet intressant det kan bli.
Ha ha Jokinen är på HS? Exakt samma formationer som någon skrev här. All cred till vem det nu var.
Galet intressant det kan bli.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Håller med!! :D
Lyssnar på Hockeypuls, avsnittet idag.
Dom nämner lite om Eriksson till Timrå och att det så klart är bra för Tiken.
Men sen nämner Adam Johansson att det surrats om Eklund till FHC, Men även att det låter som att Timrå kan vara ett alternativ.
Det vore ju lite för bra för att vara sant känner jag.. :)
Men det märks vilken effekt Jokinen har & vilket lyft klubben fått i Hockeysverige :)
Lyssnar på Hockeypuls, avsnittet idag.
Dom nämner lite om Eriksson till Timrå och att det så klart är bra för Tiken.
Men sen nämner Adam Johansson att det surrats om Eklund till FHC, Men även att det låter som att Timrå kan vara ett alternativ.
Det vore ju lite för bra för att vara sant känner jag.. :)
Men det märks vilken effekt Jokinen har & vilket lyft klubben fått i Hockeysverige :)
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Vet någon varför vi inte är med i diskussionerna för Borgman? Är han för dyr helt enkelt eller har vi redan fått ett nej? Sitter och läser på Aftonbladet om alla möjliga destinationer; Färjestad, Skellefteå, Hv71, Djurgården (om de går upp), men vi nämns inte. Schweiz lär vara nr 1 på önskelistan men om det blir tal om SHL förstår jag inte varför vi inte blandar oss in i diskussionerna. Om det är svårt/omöjligt att släppa Tim Erixon pga kontraktet hade jag ändå släppt de övriga backarna med utgående kontrakt (Eronen, Näkyvä och Melander) för att bilda ett starkt backpar i Borgman-Hardegård.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Har dock delat med en vän son hejar på AIK. Så våra matcher krockar inte. Så 150 kr var har vi pröjsat. 😁
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Timrås 4 kommande matcher är alltså:
TIK - MIF
LHC - TIK
TIK - FHC
LHF - TIK
4 raka så är vi på plats 3 i Tabellen, eller högre!
Nemas problemas!
TIK - MIF
LHC - TIK
TIK - FHC
LHF - TIK
4 raka så är vi på plats 3 i Tabellen, eller högre!
Nemas problemas!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{469}: Halva priset på TV4s jävla hockey paket är fortfarande på tok för dyrt men ingen bindningstid var bra!
Kollar jag på Tele2 hemsidan (min leverantör) så måste man skaffa:
TV4 Sport Max
549 kr/mån
Priset gäller i 12 mån
Därefter 599 kr/mån, Bindningstid 12 mån
Erbjudandet gäller befintliga tv-kunder
Det jag vill ha är enbart Timrås matcher och för detta är jag beredd att betala 199 kr/mån UTAN bindningstid. Alternativt att man köper hela säsongen i nån klumpsumma.
Kollar jag på Tele2 hemsidan (min leverantör) så måste man skaffa:
TV4 Sport Max
549 kr/mån
Priset gäller i 12 mån
Därefter 599 kr/mån, Bindningstid 12 mån
Erbjudandet gäller befintliga tv-kunder
Det jag vill ha är enbart Timrås matcher och för detta är jag beredd att betala 199 kr/mån UTAN bindningstid. Alternativt att man köper hela säsongen i nån klumpsumma.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Du menar halva priset varje månad som jag lyckats skaffa via att vara kund via ICA och Aftonbladet plus(skaffat Aftonbladet när det varit rabbaterat pris på plus)? Utan att binda upp sig ett år?... 😉
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Aljd: Har tre st varav den första var med Örnen. Men nu när hoppet tänts på att Tallarna kommer framtill till förhoppningsvis nästa säsong finns det inte en chans att jag köper ännu en ful "TIMRÅ" tröja..... om det så tar 10 år så kommer jag vänta 10 år med det köpet.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: tror det är svårt, men det skulle ju vara en bra grej om klubbarna kunde erbjuda det till sina medlemmar
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: man kan ha flera st, jag har väl en 13-16st! Men jag håller med om att tallarna ska vara på bröstet!
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Klubben måste ju förstå att tröjförsäljningen kommer att EXPLODERA om man kör tallarna igen.
+ 17
Sv: Apropå nånting...
Aljd: Kan de inte fixa ett medlemskap som ger kraftigt rabatterad streaming på Timrås matcher? Det skulle en utomsocknens kille som mig gilla
+ 5
« Föregående · 2804298 · Nästa »