Apropå nånting...
« Föregående · 2695862 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: DIF har inte lärt sig nått sen dom åkte mot TIK. Samma dåliga beslut och övermod, kommer att fälla dom.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Frågan är om DIF gjort en enda match den här säsongen där laget går för fullt i 60 minuter. Jag är övertygad om de inte tränar hårdare än de vill spela i alla fall.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nä vi hoppas det dröjer betydligt länge än så innan det är Djurgårdens tur ..jag saknar dem inte för en sekund.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Klasen har nog inte gjort så många varv i elljusspåret under sommaren!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Dom kan stänga och montera ner den där klockan nu , lär inte slå många gånger till
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Haha! Man kan ju undra hur Wiken tänker.
Tror han hade haft en lättare uppgift i att träna mig smal och det, det lovar jag inte är någon enkel uppgift.
Tror han hade haft en lättare uppgift i att träna mig smal och det, det lovar jag inte är någon enkel uppgift.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{7426}:
"
Tror han hade haft en lättare uppgift i att träna mig smal och det, det lovar jag inte är någon enkel uppgift.
"
Wikegård kanske kan snacka lite mer med media och SIF?
Hans kunskaper om sporten känns helt klart mer tvivelaktiga.
"
Tror han hade haft en lättare uppgift i att träna mig smal och det, det lovar jag inte är någon enkel uppgift.
"
Wikegård kanske kan snacka lite mer med media och SIF?
Hans kunskaper om sporten känns helt klart mer tvivelaktiga.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{7426}: Eller så blir det som klubben önskade i en hotellobby redan förra året... Blås på allt som gynnar oss och inget som missgynnar oss!
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Eller så kan man tänka som vissa tänker, inga namn men Brynäs måste ha otur som får spela SHL och Djurgården nöjda som får spela i Sveriges roligaste serie, HS. Bra jobbat av Djurgården.🤣
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Så stor inverkan har inte Wikegård. Han är för mycket ”B-tv-kändis” för att kunna tas på allvar. Och han har inga pengar att röra sig med heller.
Chansen för lag som harvat några säsonger nu är ju nästa när Oink inte kommer satsa fullt ut, med tanke på en oprövad sportchef etc etc.
Tror AIK / SSK går upp nästa säsong. Dom inser nog att de är rätt läge att fläska på medans Wikegård får ragga spelare för utveckling. Löven lär satsa men hitta ett sätt att förlora som vanligt.
Bästa vore som sagt att AIK/SSK går upp för då har Wikegården ännu mindre ursäkter till förändringar.
Chansen för lag som harvat några säsonger nu är ju nästa när Oink inte kommer satsa fullt ut, med tanke på en oprövad sportchef etc etc.
Tror AIK / SSK går upp nästa säsong. Dom inser nog att de är rätt läge att fläska på medans Wikegård får ragga spelare för utveckling. Löven lär satsa men hitta ett sätt att förlora som vanligt.
Bästa vore som sagt att AIK/SSK går upp för då har Wikegården ännu mindre ursäkter till förändringar.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Brynäs är bra, men fan vad kassa DIF är. Kommentatorerna hoppas fortfarande.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Håller Brynäs på att klanta till det? 3-5. Passiva i egen zon plötsligt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ops, 3-5 helt plötsligt, tydligen inte slut än med 3 minuter kvar.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Nu är det nog klart iaf. Frågan är, mäktar Skansen vinna nästa match.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Det var jävligt fint att Olli påminde spelarna att tacka fansen på plats också!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: "Kommentatorerna hoppas fortfarande."
Skönt att se att vi inte är enögda vad gäller kommenteringen.
Skönt att se att vi inte är enögda vad gäller kommenteringen.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
SuneMangs: Märks ju tydligt att dom blir gladare när DIF målar , men gå för 4-0 nu , knockout
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{7426}: Precis, wikegård måste göra minst en säsong i 'Hela Sverige bakar, eller Robinson för att kunna tas på allvar
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{7426}: Tänkte inte alls, gör det sällan, men är inte Mamma Markoolio egentligen moder till Wikegård? Blev nåt fel på BB där
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Synct: Lite OT.
Men tror Oskarshamn gillar att DIF blir kvar en säsong till i HA. Om de ska satsa första året kan det bära frukt.
Men tror Oskarshamn gillar att DIF blir kvar en säsong till i HA. Om de ska satsa första året kan det bära frukt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Står fast vid att jag tror att Mora hade haft en större chans mot Brynäs. Tyvärr klarade de inte av hålla huvudet kallt mot DIF och överarbetade framåt.. Resultatmässigt rätt tråkig serie där allt gått ungefär som förväntat med Brynäs som går upp.. Kanske att man trodde löven skulle gå längre.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Är ingen hockey expert men har kollat på Timrås "söndags klipp" med Ollie. Hinner man träna så kort tid för att nå önskat resultat i videon. Förstår om isen legat kvar länge och gett en fördel. Killgissar och tror att de flesta SHL lagen vill spela som Jokinen vill. När kör träningen igång efter semestern. Ska bli intressant och se träningsmatch hur forecheckningen fungerar.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
2magisk: Enligt Olli själv så är det inget lag i Sverige som spelar som han vill så det ska bli väldigt intressant att se vad han hittar på.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Grönborg kallade ju dessutom Jokinens hockey för
"Framtidens hockey". Det från en tränare som varit på den stora världsscenen.
Intressant att se vad Jokinen får ut på SHL nivå som sagt!
"Framtidens hockey". Det från en tränare som varit på den stora världsscenen.
Intressant att se vad Jokinen får ut på SHL nivå som sagt!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Oj,undra hur han tänker ? Hoppas det inte blir kaos för spelarna och att de inte förstår tar till sig spelidén. Tänker på Manner och Brynäs. Men tror och hoppas att han och laget klickar 😀
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Annaaa: Timrå kommer vara SHLs motsvarighet till Borussia Dortmund under Klopp. Gegenpress med högt försvar. Det negativa med detta är att det lätt kan bli frilägen för motståndarna om våra spelare inte gör det dom ska. I Dortmund fanns Hummels som stoppade alla frilägen. Vem blir våran Hummels? Erixon och Strömberg?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DenRöda:
"Vem blir våran Hummels?"
Hummels?
Kör Jupp Heynckes style, låt Neuer sköta den biten.
Juel och JJ få stå vid egen blå när resten anfaller.
"Vem blir våran Hummels?"
Hummels?
Kör Jupp Heynckes style, låt Neuer sköta den biten.
Juel och JJ få stå vid egen blå när resten anfaller.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
SebastianH: jag hoppas ju på lite Kentahockey, och att det ska vara roligt att gå på hockey, även om det blir en förlust!
+ 2
« Föregående · 2695862 · Nästa »

"
Klockan slår klockan slår! Helvete vad Djurgårn är dåliga!
"
Dä fint dä eller kanske mücket pra!