Apropå nånting...
« Föregående · 2828648 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: London Pride gillar jag. Bara 4.7 % men då kan jag ta en till istället! 😃
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Nä för Hundan Lönnå ha ja växt upp mä på sommaren på utescen i Tonhallen i Sönnsvall å Siv Wemmberg va bekant mä mormor min så hon träff Ja mycke i barndomen 🥳🥳🥳
Sänn träff Ja Lönnå nä ja hade praktik på Radio Västernorrland i Sönnsvall 💪💪💪
Sänn träff Ja Lönnå nä ja hade praktik på Radio Västernorrland i Sönnsvall 💪💪💪
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Finns inget som kommer i närheten av den första kalla Guinnessen. Helst på en pub i Dublin eller nån annanstans på Irland.
Sen är väl frågan om den ska definieras som en öl. En Guinness är en Guinness.
Sen är väl frågan om den ska definieras som en öl. En Guinness är en Guinness.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
JJ idag , hoppas han är i form . Kanske bra att vila Juel lite . Svåra matcher kommer
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: okej, nu blir jag lite nervös, men det kanske är rätt val. Vi sitter ju inte på hela bilden.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Juel måste få vila nån gång . Det är bättre JJ tar denna och Juel får FBK och Silly Lions
+ 4
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Sivan Divan! ❤️ Hon kunde ha fått sjunga Timrå hej på isen innan varje hemmamatch. 😊
Sv: Apropå nånting...
Andersson: det är ju faktiskt en landslagsmålvakt som kommer in! Och det är bra att han får bygga lite självförtroende. Snart slutspel och då behövs dom bägge två!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag menar det . Verkar va lågt förtroende för JJ här och det är trist . Hans högstanivå är i klass med Juel's
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Vill inte se några valla in via hans rygg från bakom förlängda mållinjen… inga Svedbergska gå ner tidigt hål heller…
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
The great one: Jo alltså, i skuggan av Juel. JJ är ju ingen dålig målvakt. Skulle snarare säga att i sina bästa stunder är han en ligans bästa målvakter(även om jag håller Juels högstanivå högre)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag får tacka mina söner att jag fick dem, de fanns egentligen inte så när jag fick dem.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Det är tur man slipper se Leksand med Skrik-Lena och Modoiten som kommentatorer.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jo, även om jag håller Juel före JJ. Så har det gått lite till överdrift i kritiken kring JJ. Målvakten som trots allt fick spela i landslaget i början av säsongen.
Har vi tänkt tanken på att gå långt i ett slutspel, så kommer JJ få matcher även där.
Har vi tänkt tanken på att gå långt i ett slutspel, så kommer JJ få matcher även där.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Det har grinat lite väl mycket med ett tag nu, ikväll grinar det emot. Torsk och tre tunga skador inför slutspelet
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Japp, så är känslan. Örebro som oftast passar oss rätt dåligt med tighta tillknäppta matcher.
Torsk med 3-2 är tipset.
Torsk med 3-2 är tipset.
Sv: Apropå nånting...
...så är nu Fille uppe på samma totala antal poäng(50) som Henrik Zetterberg under en SHL-säsong, 24 mål & 26 assist. Stort! Får se om det blir ett nytt rekord imorgon mot FBK.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Andersson: 50 enligt officiella statistiken. Hållander målskytt, Pettersson assist
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Vem lägger 200’ på en tröja? Nån som darrade på tangentbordet och fick med en extra nolla?
Sv: Apropå nånting...
Nacka TIKare: Hahahah Barre har en beundrare...ryktena säger att det var JFK och Costanza som budade hem den.
+ 3
« Föregående · 2828648 · Nästa »



