Apropå nånting...
« Föregående · 2839516 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Hank: De gör även Lilla farbrorn oxå utan att bli upphetsad över nån dum kommentar!!!🇺🇿🇺🇿🤣
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hank: nu kan ju Aagard faktiskt avgöra matchen även fast han är ljusår ifrån Hållanders kvalité. Eftersom dom tävlar i ”SHLs minst sämsta skitlag”
+ 2
Sv: Apropå nånting...
TD: Först missar man på åkning målvakt sen en hög klubba blir rouging Sjökvist i blåsväder igen
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Modano: Skånederbyt förtjänar nästan en bäst av sju-serie, het match! Svårt att inte heja på Malmö när Rögle verkar gå in för att plocka målvakter.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Kollade en kort stund på Örebro vs Växjö. Är det bara jag som fick upp en varningsruta? "Varning extremt höga nivåer av plast" mobilen självförstörs om 5,4,3,2,1...
Fick byta till Malmömatchen snarast.
Fick byta till Malmömatchen snarast.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: honken trophy är något annat än SHL…
Nu var jag snabb på avtryckaren igen…
Det är ju journalisterna i Ängelholms pris.
SHL Awards kommer senare…
Nu var jag snabb på avtryckaren igen…
Det är ju journalisterna i Ängelholms pris.
SHL Awards kommer senare…
Sv: Apropå nånting...
Modano:
Är det inte alltid utvisning om man kör.på målvakten i målgården när man inte är inknuffad.
Domaren skyller på att han inte såg att det var ett knä, 2 min borde det väl i alla fall vara.
Är det inte alltid utvisning om man kör.på målvakten i målgården när man inte är inknuffad.
Domaren skyller på att han inte såg att det var ett knä, 2 min borde det väl i alla fall vara.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
solbacken: ”trodde han gjorde allt för att undvika” har aldrig funkat i domarrätten tidigare. En bortförklaring för att skydda sig själva.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Ja å Herr Magnusson ha vari på samm domarkurs å hann va rookie å dä rann lätt hel helgen 🥳🥳🥳
En bra rabbusling dä 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏
En bra rabbusling dä 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Sv: Apropå nånting...
Vimmerby vinner första matchen mot Tingsryd i play out i Hockeyallsvenskan också.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Vi håller på Malmö eftersom dom hjälpte oss i sista omgången . Lite humor om HC Plast torskar , då kan de bli stressigt hos Carolin
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Skönt för Sjöqvist att inte Rögle fick den där vinsten bara för att dom är blinda och saknar känsla för spelet i zebrakåren…
Nu ska Örebros filmningar möta sitt öde med!
Och sådär…
Check!
Nu ska Örebros filmningar möta sitt öde med!
Och sådär…
Check!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Sådär ja!!!!
Ska dom inte förklara att det är dom som är örebro igen?!
Jävla plasthelvete
Ska dom inte förklara att det är dom som är örebro igen?!
Jävla plasthelvete
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tar emot så in i h-e att se Väck-sjö och Carolin vinna men eftersom de är Närkeplast på andra sidan så ......
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kyligt av Roger Hansson att stå i intervju och inte hålla med om att det är Goaltender Interference
Mentala spelet är röööööööööööööööööööööööööööööökt för Rögle
Mentala spelet är röööööööööööööööööööööööööööööökt för Rögle
+ 4
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Finns inga goda i serien Öret-Vexsjö.
Det är "Den onde, den gode, den fule" utan den gode.
Det är "Den onde, den gode, den fule" utan den gode.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Alltså tränaren i Örebro är fan det tråkigaste och torraste tränaren i hela shl. Vilken bitter fitta!
Min högsta önskan är att Öreplast åker ur denna serie...typ nästa säsong!
Min högsta önskan är att Öreplast åker ur denna serie...typ nästa säsong!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
sargad:
Växjö må vara ett lag som helt saknar kultur, men i jämförelse med styggelser som Örebro och typ Linköping så är de helgon
Växjö må vara ett lag som helt saknar kultur, men i jämförelse med styggelser som Örebro och typ Linköping så är de helgon
+ 11
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Min känsla från i förmiddags var rätt. Malmö vann på det mentala tror de går vidare. Växjö lär slå ut Örebro. Brynäs-Malmö och Luleå-Väzjö blir då kvartsfinaler
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Loob tror att vi slår ut Frölunda. Kan han hockey eller är han Frölunda-hatare?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Pelle Tango va ju väldigt glad i drycker med lite sting i men som sagt en duktig domare va de!! Hoppas att han ser eländet på isen från himmelen o helst vilja va där o tala om hur han vill att spelet ska va! Om han fortfarande skulle ha varit domare och i SHL skulle han va höjd till skyarna av alla!!🇺🇿🇺🇿😎
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Från det ena till det andra…
Mini EP i Vancouver nitade Kadri igår kväll med en fin tackling.
Som tack för det fick han en armbåge i huvudet av en dåre…
Nu blev dåren avstängd.
Det är ju fint.
2 matcher och typ 100000 i ersättning han ska sätta in på fond för stöd till spelare i utsatta livssituationer.
Tänk om vi kunde höja böterna för filmning till 30000!
Det vore fint!
Lite transatlantiskt.
Mini EP i Vancouver nitade Kadri igår kväll med en fin tackling.
Som tack för det fick han en armbåge i huvudet av en dåre…
Nu blev dåren avstängd.
Det är ju fint.
2 matcher och typ 100000 i ersättning han ska sätta in på fond för stöd till spelare i utsatta livssituationer.
Tänk om vi kunde höja böterna för filmning till 30000!
Det vore fint!
Lite transatlantiskt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Man fattar hur liten svensk klubbfotboll är när Djurgården slår ut ett cypriotiskt lag man aldrig hört talas om och efteråt pratar om att fira hela natten eftersom laget "skrivit historia"
+ 7
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Inte ett dugg förvånande. Claesson och Vimmelkantig kan omöjligt varit nyktra när dömde, åtminstone inte i Växjö.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Allsvenskan är väl typ rankat som 22-23 liga i Europa… Efter storheter som Israeliska och Cypriotiska ligan… Hur folk kan vara intresserade av skiten övergår mitt förstånd iaf.
+ 12
« Föregående · 2839516 · Nästa »
Hur man nu kan missa nåt dylikt? 😅