Apropå nånting...
« Föregående · 2840571 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: njae förstår inte varför han skulle gå in i båset. Visst kan Z inspirera men knappast aktuellt. Intressant men ändå inte. Inga fler kockar nu :)
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Precis, och exakt på det sättet jag tror Jokinen vill bygga framöver!
Vi kommer att få se mer jämna kedjor, vilket faktiskt kan göra oss ännu mer slagkraftiga!
The big red Machine, på riktigt igen!
Istället som nu när det ibland är lite för mycket "the big red Hållander"..(plus Svensson och Juel)
Vi kommer att få se mer jämna kedjor, vilket faktiskt kan göra oss ännu mer slagkraftiga!
The big red Machine, på riktigt igen!
Istället som nu när det ibland är lite för mycket "the big red Hållander"..(plus Svensson och Juel)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: Timrå IK 25/26 kommer att vara mycket mer likt Ollis Jukurit versioner. På ett positivt sätt.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
OlliOlla: Yes, perfekt läge för oss, att fortsatt jobba som lite underdogs. Vi kommer ju bli utdömda längs fotknölarna utan Hållander och Kapanen. Ja skulle Dahlén dra så blir vi nog ett uttalat kvallag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Att Växjö vinner på hemmaplan det tar jag för givet. Ut med äckliga öjebjo...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Växjö avgör ja ... tyvärr . Är väl 0,3 % bättre än Örebro så ....
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Peja: Nu tror jag att Dahlén blir kvar.
Så Dahlén, Emil.P, Wedin och ny "förstecenter" sen fyller vi på med spelare till utöver Heikkinen, som kan producera kring ca 30-ish poäng.
Det plus mer produktion från backsidan kommer göra oss mindre framtunga istället.
Kollar man på erat lagbygge så hade ni ju mer utspridd produktion så att säga.
Så Dahlén, Emil.P, Wedin och ny "förstecenter" sen fyller vi på med spelare till utöver Heikkinen, som kan producera kring ca 30-ish poäng.
Det plus mer produktion från backsidan kommer göra oss mindre framtunga istället.
Kollar man på erat lagbygge så hade ni ju mer utspridd produktion så att säga.
Sv: Apropå nånting...
Peja: Skulle Dahlén försvinna så förutsätter jag att vi ersätter honom med, han ligger ju på en lön lite över 300k till att börja med.
För att ytterliggare jämföra med er, som vann serien.
Ni har alltså endast 3 spelare med i topp 20 i poängligan? Rätt anmärkningsvärt och ändå talande att man kan bygga en fungerande lagmaskin istället för att förlita sig på produktion från spetsspelare i första hand.
Karlkvist som ständigt är med högt uppe i poängligan. Hur nära har han varit att vinna nånting?
För att ytterliggare jämföra med er, som vann serien.
Ni har alltså endast 3 spelare med i topp 20 i poängligan? Rätt anmärkningsvärt och ändå talande att man kan bygga en fungerande lagmaskin istället för att förlita sig på produktion från spetsspelare i första hand.
Karlkvist som ständigt är med högt uppe i poängligan. Hur nära har han varit att vinna nånting?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{469}: Luleå har 2 spelare med i topp 20..
Så nog finns det hopp för oss nästa säsong trots allt.
Så nog finns det hopp för oss nästa säsong trots allt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Och skönt att det är så bra drag i arenan så ungjävlarna vid mikrofonen inte hörs.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{469}: Förstår vad du menar, men då måste ni ju få avsevärt bättre bredd än nu för att laget ska bli bättre. Att få in bättre spetsspelare än Hållander och Dahlén låter svårt. Just nu lägger lagen som möter Timrå väldigt mycket krut på att stoppa de två.
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Snacka om rättvisa! Det blev payback från målvaktsöverkörningen i förra matchen.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Malmoe spelar ut bollklubben. Rögle prickade storformen lite för tidigt i år
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nämen! Fröken Bristedt knockad. Varför ler jag?
Malmö lirar In your face, precis som de gjorde mot oss stundtals tycker jag
Malmö lirar In your face, precis som de gjorde mot oss stundtals tycker jag
+ 7
Sv: Apropå nånting...
MIF klart hetare.Vinner nästan alla närkamper. Tungt avbräck för Rögle med Bristedt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Tänk om Timråspelarna kunde vara lika jävla bestämda i avsluten som miffona.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Härligt att Malmö slår ut Rögle! Mentalt allt. De har vunnit alla mot Rögle i år
Blir Brynäs i kvarten. Vi möter vinnaren i semi 😉
Blir Brynäs i kvarten. Vi möter vinnaren i semi 😉
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Vore det inte läge att värva tillbaka Timrå produkten Axel Sundberg till nästa säsong?
Perfekt till 3:e kedjan.
Perfekt till 3:e kedjan.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ouöglä bollklubben så kassa får stora skälvan mot Malmö efter att ha tappat topp 6 i sista omgången 😂😂😂 Ingen repris från ifjol när de smög till final bakvägen
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Peja: Då har vi Wedin,Kapanen, Pettersson och Hartmann som stiger fram 😉
Känslan är god tror vi slår ut Frölunda
Känslan är god tror vi slår ut Frölunda
Sv: Apropå nånting...
Peja: Jo, men jag tror inte vi sett den aista värvningen i Timrå än heller. 👍
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Röda Tallen: i konkurrens med Pääjärvi, Walli, Lindmark, Hartman, Genborg, Wärmhed och Boyce?
Sv: Apropå nånting...
{469}: Vi kommer säkerligen få mer produktion av backsidan med. Där vi alltså fått ihop 13 mål totalt av alla backar.
Vårat första backpar i Eronen-Näkyvä som alltså inte gjort ett enda fjuttigaste mål, inte nån av dom.
Där finns också stor förbättringspotential, för att bredda produktionen.
Hur hade det sett ut om ni inte fått sån fin produktion av Söderström och D astous till exempel?
Vårat första backpar i Eronen-Näkyvä som alltså inte gjort ett enda fjuttigaste mål, inte nån av dom.
Där finns också stor förbättringspotential, för att bredda produktionen.
Hur hade det sett ut om ni inte fått sån fin produktion av Söderström och D astous till exempel?
+ 1
« Föregående · 2840571 · Nästa »