« Föregående · 2421732 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
palleparling: Dom skrev precis på storskärmen att dom jobbar på ljudet, men otroligt segt då intro och spelarpresentationen är jävligt härlig att höra
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
eliassjo : tänkte samma sak, kändes tvärdött! Tycker även publiken på plats känns trötta än så länge. Hoppas de kommer igång
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Lub: har aldrig hört en sån genomgående sågning som Brynäs fått nu i uppsnacket, inte ens vi förra säsongen. Så dåliga som studion vill ha dom, det är dom inte. Klassisk Wennerholmare mot oss.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
vad har hänt med ljudet i arenan? är på plats och man hör ingenting, tråkigt med ingen musik vid intro
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Rip Kirby: Har inte haft en hemmaklack heller sedan 2019.. Lycka till idag. Hoppas på en bra match.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Kuken Ballen Kempehallen!!
Nu flå vi Brünäääs 💪💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥃🥳
Hört ja en skål 🎉🪅🎊
Nu flå vi Brünäääs 💪💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥃🥳
Hört ja en skål 🎉🪅🎊
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
JonteD: den här gubbjäveln också på plats! Nu ska Brynäsjävlarna få!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Rip Kirby:
Fick och fick, har smugit in bra mycket dricka genom åren. Lönnfack i väskor är ett bra tips som jag inte ens behövt tillämpa. Sedan har man sitt på det blöta.
Fick och fick, har smugit in bra mycket dricka genom åren. Lönnfack i väskor är ett bra tips som jag inte ens behövt tillämpa. Sedan har man sitt på det blöta.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Ojh-Ajh: Timrå var på dekis kallt var det -20 fint ändå att bjuda i Timrå rivalerna för århundrades match in
Sv: Apropå nånting...
Smokey:
Hoppas på detsamma, men i nuläget korsas dessvärre inte våra vägar. Hur långt söderut är det rimligt att ta sig för dig? Har nyligen uppstått en idé om att eventuellt flytta norrut, till Göteborg, men det är nog inte aktuellt på överskådlig framtid.
Hoppas på detsamma, men i nuläget korsas dessvärre inte våra vägar. Hur långt söderut är det rimligt att ta sig för dig? Har nyligen uppstått en idé om att eventuellt flytta norrut, till Göteborg, men det är nog inte aktuellt på överskådlig framtid.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Zäta75: var 5134 sålda biljetter för tre timmar sedan så 5500 känns nog närmare sanningen
+ 7
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Zäta75: Nu e lilla farbrorn på plats för en gångs skull!!!🤠🤠👍
+ 11
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Ojh-Ajh: Klar tvek på om man fick ta med sig något in på rinken känner jag.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Ojh-Ajh: Lär bli runt 5000 på läktarna ikväll. Hoppas ni som är där skriker fram Timrå till en vinst: Låt trumman gå hela matchen tillsammans med sången Timrå Timrå Timrå!
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Rip Kirby: Snålt. Ser ju annars ut som en match där man hade med sig eget ”kaffe”?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
OlliJanne: Var också på plats och jag minns att hemmalagets Gevaliakaffe otajmat nog inte räckte särskilt länge i kylan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
En liten undran : Varför är vikt bortplockat på spelarprofilerna ?
Och varför står det fortfarande fel längd på Walli ?
www.timraik.se/athlete-profile/qTP-13FB104lQH
Och varför står det fortfarande fel längd på Walli ?
www.timraik.se/athlete-profile/qTP-13FB104lQH
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Dubbeld: Ikväll kör vi över Gästriketattarna! Spänn säkerhetsbältena era jävlar för nu blir det åka av!
Skämt åsido så skulle 3p ikväll sätta mycket fint och leda oss till ännu säkrare mark och en forsatt topplacering
Skämt åsido så skulle 3p ikväll sätta mycket fint och leda oss till ännu säkrare mark och en forsatt topplacering
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Ojh-Ajh: jag var där men det jag minns mest var att det var kallt
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Grannen är Brynäsare men ligger i flunsan. Själv har jag coronan, så vi kan vare sig åka ner till ladan eller se på Cmore i sällskap. Han påminde dock om att det är på dagen tio år sedan Brynäs firade 100 år med en utomhusmatch mot Timrå. Stor rödvit klack! Nån som var där och minns hur det var?
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Sputnik: Troligen inte, vi får skjuta långskott från röda istället.
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Sputnik:Blir inte lätt när världens bästa defensiva fjärdecenter är tillbaka.
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Rip Kirby: Herregud, nu blev man ju skraj inför kvällens drabbning! Tror du Lander och CO lämnar WO redan innan match? Tänker man inte vill skämma ut sig och bli förnedrade inför fullsatt NHC när Världbästaste Larsson är tillbaka..
+ 7
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Ge oss frid Å vinn ikväll rabbuslingar 🙏
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🥳🍹🥃🏝️🍻🎅🏻🧑🏻🎄🤶🏖️🌞
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🥳🍹🥃🏝️🍻🎅🏻🧑🏻🎄🤶🏖️🌞
+ 9
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Zäta75: ja Sannys krönika angående att hitta frälsare på marknaden just nu gör ju att avvakta Juolevi kan nog vara rätt - in med FilleW på lån till dess
Länkar:
En stendöd marknad
En stendöd marknad
+ 7
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Rip Kirby: Rödin och Larsson sänker oss ikväll, i promise...
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Sputnik: Stämmer bra. Hall of fame Jan Larsson som bara tokdominerar varenda isyta som finns. Bara BAAM!!
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
{9386}: Vi är huvudmatch ikväll... upplagt för förnedring! 1-5
+ 6
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
{9386}: Timrå är alltid sämst efter uppehåll, det är sen gammalt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
{297}: Jag tror vi dominerar spelet och vinner skottstatistiken med en sådär +15, men likt förbannad förlorar vi ändå. Vidriga utvisningar kommer vi åka på.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Imorgon sätter sig jag och sönerna på tåget med riktning mot Sundsvall.
Efter 70 + matcher på bortastå i diverse islador söder om Stockholm är det äntligen dags för mig att se Timrå på hemmais.
Är sååå laddad och det är så häftigt att det verkar bli lapp på luckan dessutom. Är laget bara hälften så tända kommer Leksand få det jävligt jobbigt.
Efter 70 + matcher på bortastå i diverse islador söder om Stockholm är det äntligen dags för mig att se Timrå på hemmais.
Är sååå laddad och det är så häftigt att det verkar bli lapp på luckan dessutom. Är laget bara hälften så tända kommer Leksand få det jävligt jobbigt.
+ 33
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
{9386}: var länge sedan vi hade en riktig plattmatch så ja, det känns som det är dags för en nu. 1-4 tror jag detta slutar. Jan Larsson gör alla fyra mål för Brynäs.
+ 6
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Huge: Inte bara i NHL som -70-talet andades ett betydligt tuffare klimat än vad vi ser idag. En intervju med Stig Salming i textform från gissningsvis er bok om Brynäs IF historia:
"Timrå var ett biffgäng, tufft och hårt, och med en skränig publik som definitivt inte gillade bröderna Salming. Så fort jag rörde pucken blev jag utbuad."
"Timrå var ett biffgäng, tufft och hårt, och med en skränig publik som definitivt inte gillade bröderna Salming. Så fort jag rörde pucken blev jag utbuad."
+ 9
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Huge: Jag kom till ladan redan kl 17, strax efter kom spelarna. Jag satt i en snö driva, och väntade på att insläppet skulle öppna 17:30.
+ 4
« Föregående · 2421732 · Nästa »






