1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581469 inlägg · 6216 ämnen

16 lag i elitserien, Granqvist's förslag

1529110 · » Till forumet


Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
hondaxr400:stammar inte jäkla ipod.
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Per HApps:Bra där vi måste skapa på egen hand. Inte fan ska vi klandra Z för ett fullständigt mänskligt och ekonomiskt rätt beslut beslut. Money talks som det heter på nysvenskan. Lämna tagentbordet och gå på matcherna och ge därmed laget handlingsutrymme, obs gäller ingen i synnerhet utan oss i allmänhet.
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Per HApps: va . Är haggen också god för flera hundra miljoner ?
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Per HApps: Inte med min lön men satt man på en kontrakt värt en halv miljard så kanske..
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Per HApps: Inte fasen vill Emma bo här! Hon vill ju inte ens till stugan på Analön?
Kommentera


Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
haggen:
Snål Z?

Skulle han betala 1.000.000:- ur egen ficka varje månad för att spela gratis i TIK?

Skulle du? 
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
jå1:tja hypotetisk fråga och då ställer jag en till, varför har vi elitserie och allsvenska. I slutändan handlar det ju om stålar, hade vi haft börs hade vi naturligtvis värvat lockoutare vi också till det lag vi har idag. Vi kämpar på så gott det går men vars är spetsen och målen, sakans det någon? 
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
superfalle: undrar om inte det ändå är bellissimos fel... Den där sista baljan hade han helt klart inspirerat lundström till att överarbeta på någon träning ihop...
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
hondaxr400: Vi vinner ju knappt över Växjö och Rögle. Varför skulle vi vinna mot 2 nya nykomlingar?
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Snälla nubbe o snälla O snälla sponsorer ge oss en chans att få vara konkurans kraftiga...

Dessa lockoutare är juh tungan på vågen för de som har dom...

Vi skulle behöva någon som kunde kliva in o inspirera killarna lite men nu när snåååål z latjar i osthålskandet så måste någon anna göra det...

Va fan hände med min shopping lista!? Jobba för fan!


Ok ligan kom med ett 50/50 bud o krav på lägre löner?

Det blir inget jävla nhl iår så glöm bort den o börja förstärka tack...

Strålman först tack så jag slipper se hedmans rundeldumpar från blå i pp...
Hur fan är man funtad när man har pucken under kontroll o skickar iväg den i en 50/50 kamp isst...

Timrå dödare!

Har hallin kläckt än?
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
haggen:Njae i min företagsvärld handlar det om att saluföra en privärd produkt. Det måste finnas efterfrågan och behov (publikens och sponsorernas) av det som ska säljas. Timrå IK säljer hockeyvinster, hockeyförluster hamnar på resultatrapportens utgiftssida och drar ner resultatet, läs publiken. Svagt lagbygge ger många förluster vilket genererar mindre publik och publiken tillsammans med spons är det enda som finns på inkomstsidan. Tja ganska enkelt egentligen. Alltså det är oss det hänger på, satsa mer stålar på verksamheten eller få hit lag som vi har möjlighet att vinna över.
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
söder över: ja tänkte också på de. Tänk om bellan släppt den där . Då hade de varit hans fel att timrå förlorade :)
Kommentera


Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Nja det ser inte bra ut...

På trean hoppas jag att lunström är arg på sig själv med... Lite bellissumo varning på överarbetande positioneringen där...

Suck nu kör vi junisar resten av matchen...
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag

NHL-spelarna gör skillnad för sina lag.

Vi skulle haft snål-Z i laget.

Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Undrar om man skulle stänga av rundeln på träningarna för att avvänja spelarna att tvångsmässigt förflytta sej själv och pucken dit
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
hondaxr400: Precis. Håller med
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Timrå Icon: ok det är en variant och efter två sådana år är vi uppe i 16 lag. Vi måste utöka familjen för att locka tillbaka publikintresset och för vår del betyder det krasst uttryckt, utöka med lite sämre lag så att vi kan börja vinna på hemmaplan och därmed "sälja" en prisvärd produkt. För varje hemmaförlust ledsnar typ hundratalet åskådare tror jag.
Kommentera

Sv: 16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
hondaxr400: I år när det blev så att vissa lag fuskar till sig extra poäng tycker jag vi ska stänga serien på så sätt att ingen kan ramla ur men två lag kan gå upp.
Kommentera

16 lag i elitserien, Granqvist's förslag
Självklart, tycker jag. Vill ju se både leksand, malmö, djurgårn och "kringlorna" komma hit och ta fighten.
Kommentera

1529110 · »