1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581315 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 2036733 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
Här. Några tappra till redan på plats. Typ många poliser på E-18 och en massa blåljus runt en lastbil med alkoholreklam... Är SMÅLAND på ingång?

1-4, 1-4, 1-4! GIV OSS FRID. VINN.
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
Ska bli väldigt intressant att se Timrå utan Dahlén ikväll. Kan bli en jobbig match oavsett...
Låst ämne

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-02-19
Timrågogogo: GAMEDAY. Let's empty the tank Boys!!
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
nectis: ....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
nectis: Ikväll blir det ..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
josha840: Kan säkert vara nått liknande. Hur som haver så blev man ju lite lugnare av ST:s artikel i allfall och Läkarens uttalande.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Jag tänkte han kanske tappat nån vikt på foten.

Edit: Såg nu att jag var tvåa på den bollen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Hoppas han är klen i så fall. Och inte kör tunga vikter så att säga 😬
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Tappat en hantel på fossingen?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Lasse Congo behöver definitivt en egen film... likaså film om Bertil Svensson i vilse i min egen trädgård :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Citat från lagläkaren på ST.

"En röntgen är gjord för säkerhetsskull och han har inte drabbats av någon fraktur. Han har inte behov av kryckor, säger Christian Johansson."

Skulle kanske kunna handla om en stukning som jag först funderat på? Man säger att det handlar om foten.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
josha840: Låter väl ändå ganska hoppfullt med Dahlén trots allt.

"Jonathan Dahlén drabbades av en underkroppsskada under tisdagens fysträning. Det står nu klart att han missar dagens match mot Västerås på grund av skadan. Vi kommer att utvärdera honom dagligen men det finns även risk att han missar nästkommande match som är på lördag"

hade man vetat det är en allvarligare skada så hade man nog inte uttalat sig att det "finns en risk" att missa nästa match? 🤔

Sen hoppas jag man är väldigt försiktiga och låter han vila ordentligt. Bättre ha han hel och komma 3:a än att chansa och han kanske missar kval helt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Spock: Monokrom reklam borde vara standard, det skriver jag under på.

Tittar inte så mycket på sponsorerna på den där tröjan, tror det är mest färgschemat och designen jag är svag för. Tror jag hade varit likgiltig till vart tallarna satt.

Bokstäver på snedden hoppas jag ALDRIG att vi kör, fy fan vad INTE Timrå.

Önskar däremot mer blått i tröjan, tycker man glömmer bort det för ofta. Räcker med som i dessa, huvudsaken är att det finns med:
bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/iXkNkl99eZq1VkTW6cw9rxICu8E.jpeg?fit=crop&w=1200
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Ja, är det bara två matcher är det lugnt. Ponera att Dahlén kommer tillbaka lika fulltankad som Hartmann gjorde efter sin korta frånvaro. Då ligger poängrekordet pyrt till!.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Är faktiskt inte orolig, även om det är vår bästa spelare som saknas i två matcher och tajmingen för det inte är optimal.

Danskens kedja med Ohlsson och Hartmann har varit riktigt het senaste tiden, t om bättre än första tycker jag, samtidigt som många andra steppat upp och försvarsspelet är tusen gånger bättre än tidigare.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
nectis: Vem är lättkränkt? Inte jag. Orkar inte med nättroll bara.
Jag möter en pessimist varje morgon när jag kollar mig i spegeln och säger -" Ny dag -Nya omöjligheter!"
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Fy fan för cash buddy! Ingen respekt för förskönade SMS-lån, det förstör hela tröjan.

Vidare borde reklamen i högsta utsträckning vara monochrome som på retrotröjan, grönsakshuset förstör helheten. Förvisso är våra ställ milsvitt bättre än modos komplett reklamförstörda alster, men det är ett klent försvar.

När man tittar tillbaka genom historien förefaller mönstret vara att logotypen, om den ens finns, sitter i den vita randen på armen.

Jag tycker att det gör Timrå unikt och att man bör fortsätta med det upplägget, lite annorlunda än alla andra. Vill dock inte se några bokstäver på snedden för att leka Rangers!

Monokrom reklam och loggan på armen leder till SHL!

PS Givetvis måste milko och AXA debacle undvikas, det såg förjävligt ut. NHK sitter längre ned och därför funkar det.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Dahlén underkroppsskadad på fysträning. Kan missa även match lördag enl. Timrå IK..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nässen är väl tillbaka, tränade väl för fullt nu under måndag och tisdag om jag inte läst helt fel.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
söder över: Boyce i första? Har det brunnit för dig eller
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: fasen jag vill gärna se att man behåller Olsson Madsen Hartmann linan!
Kan man inte bara knöla in Boyce eller nåt i första?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Jag tror Hartmann går in i första med tanke på hans sjuka målsnitt det senaste, sen tar Fjellström Hartmanns plats i andra. Klartåbetart! 😄
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: hade gärna sett kaijser och Lindberg i samma kedja, båda är ganska stora och starka på pucken, kaijser ganska vass runt kassen också.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Sant så sant..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Är det VM i lättkränkta här? Är väl ingen som blivit så påhoppad som Clay själv har blivit. Han började sin resa här på HS med att tycka att laget såg tunt ut & frågade varför Öhrn inte spelar i Timrå.

Visst, Clay ifrågasätter laget,spelare,ledare & flera här på HS. Men jag tycker man kan läsa ganska klart att han har ett TIK-hjärta trots allt. Har ni aldrig mött på en pessimist innan?

Tycker ni beter er som småbarn. Helt ärligt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Den här uppställningen låter faktiskt mest rimlig. Däremot tror jag att BoyceBerglund får mer speltid än FjellJanKaij.

Nu när jag ser det såhär så vet jag inte var man skulle pilla in Walli annars, utan att bryta andrakedjan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kikar i spåkulan och följande forwards-lineup uppenbarar sig:

81-33-63
72-29-94
71-12-21
19-22-23
extra 17

Walli är pågång och får kliva upp till lina r1. Fjellström ges chansen från start, likaså Ångvälten Kaijser(som jag tycker gör ett ganska så bra jobb). I övrigt oförändrat

Vad tror resten av HS?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Då va mann i Eskilstuna...
Lillörda å ida rinn lätt i strupusligen på hotellet!!!!
Forza TIMRÅ IK i vått och torrt!!
Mot SHL 2020/2021 🏒😎🌞
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ledsen att jag stör dig. Men personen i fråga inledde sin Hockeysnack-resa med att hoppa på oskyldigt folk här, och har sedan fortsatt med sin dyngresa. Han/hon ska ej vara i detta forum eftersom han är ett troll.
Jag anser att mina påhopp är underbyggda med fakta.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Ja det slår ju Willyssons bravader med hästlängder! Vad busigt med bandybollen... 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Jo men om vi ignorerar dem så får de inget syre på elden och tröttnar förhoppningsvis och går vidare till nästa forum
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
sargad: Kollade in dagen reklam här på HS!

Ser detta som ett tecken och dyngar in 200 spänn på resultatet 1-4 i kvällens möte.
Vinsten bör räcka till Explorer och chipotle under hela kvalspelet.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Det är rätta takter. Kanske kan bli en bränning eller åtminstone lite skvalp i alla fall.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Ett minne ifrån en match i Timrå när en bandyboll kastades in och ramsan lät :Spela bandy ......
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo med Timrås skadeförföljelse senaste säsongerna så utgår man ju efter det värsta 😱
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
VIK brukar ibland vara aningen svårspelade för Timrå IK hemma i ”gurkcity”.

Drygt 20 år sedan man hade en av livets största hockeyupplevelser (topp 5, och då är Willyssons Ice-dance i Karlskoga censurerad) då vi spöade skiten ur VIK inför minst 500 tillresta rödvita supportrar! Hockeymagi!

I kväll tar vi gärna en uppföljare när vi drar mot Västra Aros. Spännande att se deras nyförvärv från finska ligan. Simon Åkerström ska tydligen direkt in i hetluften och debuterar i kväll mot Timrå.

Vad är oddsen på att morgondagens snack på fejjan och kvitter handlar om att någon ”dödsknarkarbengalsfulflaggsviftare” som skrek ”hata Modo” på fel ställe?

Själv ska jag lägga sjukt mycket energi på att älska Timrå IK! Hoppas vi kan köra vågen också.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Linkovich: Ja ..ärligt talat så är det svårt att sia om vem som tar den platsen .
Ohlsson och Hartmann har varit där
Vem än det blir så ändras det i alla kedjor pga: skadan , på gott eller ont får vi se .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Vore det inte lite dumt att sära på Hartmanns formation då han varit glödhet sneaste matcherna? Kanske fjellström kan ta hans plats, eller flytta någon "uppåt" mha fjellström, typ ohlsson
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
På sätt och vis blir det intressant om nu Dahlen blir borta ikväll hur kedjorna skall formeras och om någon kan ta hans plats .
Hartmann tar säkert hans plats .
Man ser framemot kvällens match .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gert_Jonnys: Tyvärr ett önsketänkande tror jag
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:
Rocky vs Drago
Tyson vs Holyfield
Tyson vs Wilder

Clay vs valfri HS-medlem
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Bromance? 😍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: börja blockera trollen! C är garanterat ett stort j#vla troll.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Förhoppningsvis är det ett gott tecken, att det inte är så allvarligt trots allt? 🙏
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Fantastiskt informativ officiell hemsida vi har. Dahlén skadad men hey, vem bryr sig? Det är det väl ändå ingen som vill veta nåt om...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Borde inte Madsn bjuda på smörrebröd?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: samma erbjudande, fast från mig? Jag är ju till och med offentlig här på sidan så du kan kolla upp mig innan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: ja vore trevligt om vi kunde ignorera trollen och snacka hockey istället
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Finns ju ett gäng Café Charm. Framgår det var nånstans detta ska ske?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: Kan bjuda på ett annat potentiellt samarbete jag snickrat i hop för skifta fokus lite..
Uppladdat:

450x300-mortencharm.pngmortencharm.png

Kommentera

« · 2036733 · »