bar mofftak: är ju exakt det jag tjatat om.och tyckt hela säsongen. Vi har inga backar som kan skjut.. även vid skottläge lägger de pass eller om de mot förmodan skjuter så blir det rätt på motståndaren eller i sargen
The great one: Fortsätter vi pressa Frölunda in i det sista så är känslan go inför hemmaturnen. Aldrig att domarna kommer våga ge Frölunda dessa fördelar i SCA.
Andersson: Det är jämnt. Fortsätt pressa, sätta fart och trycka på. Varje tackling är en investering, nu gör vi det bästa av denna match och går för segern
Zäta75: Önskar att spelarna lägger märke till att Frölundas målis stöter framåt och hamnar 2 meter utanför sin egen målgård när det kommer skott utifrån. Drömläge att spela på styrningar
JonteD: Vi skulle haft minst oavgjort. Fortsätt spela såhär i 3e
Kapanen lär vara arg nu efter att ha blivit uttacklad i Frölundas bås av Lasu publiken jublade Han lär göra allt för att vi ska vinna ikväll. Hållander behöver steppa upp. Dahlen mycket bra idag
{469}: Klart bättre period av oss, speciellt när domarna inte lägger sig i så mycket. Vi skulle behöva bli lite elakare framför båda kassarna, Frölunda är lite tyngre än oss.
{469}: Blir Frölundas mål avgörande för den här matchen så brinner jag av. För väl att jag är hos en vän och ser matchen. Så ens egna tv inte ligger farligt till att skickas ut.
Smokey: Tycker du de? Men jag tycker att vi spelar RIIIKTIGT jävla bra just nu för vi står upp skitbra o Frölunda äger inte den här perioden på långa vägar vi e bra nuuu!!!!🇺🇿💪💪💪💪😎🤣
Ahpl: Fille har verkligen kommit in fel i slutspelet. Samtidigt lite mysigt, sparkapital. Han hittar spelet på hemmaplan. Kom ihåg vart ni läste det först. 👍
Det som känns lite mysigt ok just nu är att Tv4 dyrPlay lyckats få till ett väldigt neutralt kommentatorpar i alla fall. Det är bra för hockeyn i längden. Bra jobbat.