Smokey: Även om det finns mer att önska så känns det som att Timrå åt sig in i andra perioden. Man måste fortsätta så i tredje.
Freddans uppgift i tredje blir att fördela istid. Finns några - utan att nämna några namn - som behöver träna på sina bänknötar-skills och några som behöver luftas lite mer.
Tillägg: JD's intervju var bra. Tålamod och nöta, gnugga och grisa. Lite mer fart och jävlaranamma på hela laget så tror jag helhjärtat på honom.
Som jag skrev tidigare, Hartmann börjar faktiskt kännas igen nu, behöver kanske göra ett mål innan det lossnar helt. Forwards mässigt är det som vanligt Lodin som driver allt. Ger ändå + till Dahlen, Lundin, Walli (som vanligt), backsidan är det bara Fille, Per som är bra denna match.
Jag kollade lite av första sen slog jag av. Orkar inte se så här lite engagemang av spelarna. Tycker det är dåligt mot oss supportrar som stöttat från håll med stödbiljetter m.m och verkligen varit taggade inför slutspelet. Någon får gärna säga till när spelet ser bättre ut, för tänker inte slösa tid på ett så håglöst lag.
I slutspel måste man in och vara fysisk. Det gör en enorm skillnad. Ser nästan ingen i laget som är fysisk. Det inger inte respekt överhuvudtaget. Visst man åker kanske på någon utvisning bakåt, men hellre en utvisning för att man vågar ta kampen än att ta panik-tripping för att vi blir utspelade.
Och Karlin som var rädd för våran fart!