Hmm, var det inte så att kommunen inte gav några pengar till SHRA som då fick börja sälja sk vip-kort och sammla in pengar för att själva kunna köpa Sättna dragway? Och när det väl var gjort så kom ju miljöstyrelsen eller om det var länstyrelsen och satt käppar i hjulet...
Madde.. brukar ramla in där ett par gånger om dagen..stämma av så där typ... det är ett ganska bra drag därinne..
nähäpp kära GB..nu ska Gud sikta in sig på bingen..men innan ni försvinner härifrån så ta gärna vägen förbi TIK031 hemsida..skriv något vackert medans ni är där..God natt GB...
jag vill inte se att ward får spela med åhlund och peltoma igen, jag tycker att ward passar bättre med zäta och r.carlsson. Peltoma och Åhlund är inte tillräckligt bra för ward, om ward får spela med zäta så utnyttjar man ward kvaliteer maxilmalt istället för att ward ska lyfta upp åhlund och peltoma till en godkännd nivå. nu måste vi ha en formation som börjar producera mål frammåt och inte bara en massa målchanser som ingen kan göra mål på.
300 kg anfall kan lätt leda till en massa kontringar.
mike66.. den källan du har fått allt detta ifrån skojas bara.. jag är sååååå grym på klubban...skridsko åkning kan inte ens Erick Heiden hänga med på..grym som en gasell...problemet ligger i att man ska orka.. men orka..definera orka..Ähh för jobbigt..
Tror du att du skulle slippa undan gud, skulle vilja se dig på läktaren med en videokamera så att matchen förevigades...Tro inte bara för att du är gud att du ska slippa undan.
Och förresten så har jag hört via Domustrappan att du ska va en ruskig snabbskrinnare men med en usel klubbteknik, är det sant eller är det bara rykten?
sjöstedt tar snacket..Håcla tar cochningen.. HH.tar det djupa..alltså det djupa snacket.. acctionleif..hans roll borde bli..Hmm..aha.. sportchefens..bara stå där o begrunda..analysera så då jäklar tar vi kissekatterna..
Actionleif: Behöver ni några lagledare på supportermatchen eller något dylikt, är ju kass på rören som du säkert redan vet. Men det skulle ju vara kul att vara med på ett hörn ändå?
Madde : SKA man vara med i supportermatchen så måste det finnas en vilja som driver en .. som får en att stanna hemma den fredagkvällen och offra en lördags morgon .. den finns hos vissa !!
Mycket bra, här hinner man knappt efterfråga div. hyllningar från supporterklubbens sida och så plötsligt är en supportergala på gång. Strålande! Men ett sprejat lakan på nästa hemmamatch betyder också en del..(Boman78;s förslag)..
Va kul att supporterklubben fyller 40 år, jag TYCKER ATT TIK-Gävleborg ska ligga i gävle. gissa varför kan någon gissa???? jo för att brynäs spelar i gävle och det är bättre att det ligger en supporterklubb i gävle! liksom då får supporterklubben hemmamatcher i gavlerinken.... någon som tycker det samma som jag? och en sak till jag tycker att bussarna ska gå ifrån gävle.......
Actionleif; "Uppe med tuppen", då ska fågelskrället nackas!!! Helt omänsklig tid dessutom. Ni glömmer bort oss unga som har ett socialt liv, och utgångarna på fredagar/lördagar bl.a.
Kom ju på att Timrå Supporterklubb fyller 40år i februari - en pigg och fräsch 40-åring, för trogna fans sedan -62! Då borde vi ju också rimligtvis bjuda in Peo Larsson på den festen och avtacka honom rejält då med en stor blombukett och ett litografi på honom själv! God mat och dryck, kanonbra underhållning, trevlig samvaro och säkerligen en oförglömlig kväll i sann röd/vit anda! ALLA som ÄLSKAR den här föreningen och har medlemskap i supporterklubben ska anmäla sig till denna fest när det blir aktuellt! Per Söderström och den övriga styrelsen kommer att lägga in mer info om detta när vi närmar oss februari ALLA som tycker att detta är ett bra förslag kan ju SVARA på denna tråd!
Klockren analys på Hv:s hemsida inför matchen imorgon av en Jan Sjödin.. "Timrås 300 kg linje" med Peltomaa, Åhlund och Ward verkar kunna bli ett begrepp... och då särskilt för motståndarna aj,aj,aj..
mike66.. på fråga ett...svarar jag b på fråga två...3-2.. på fråga tre.. så blir det en finsk tränare.. en jäkel på att bada bastu..dricka lapin.. men annars så är han den TIMRÅ IK behöver i detta läget..var det något mer??
gud har du hört nått nytt om vad som är på G....Hur går det i morgon? Kommer vi att förlora med 0-12 eller blir det vinst....Hur blir det med ny tränare...du är ju för f-n gud så du måste väl veta allt..................
Vinner vi denna match har får vi häng på antingen LHC eller AIK som möts... Men precis som OskarB säger så är HV ett bra lag med hög lägsta nivå... Så det blir en mkt tuff match men på hemmaplan så kan vi slå alla när vi är i form... Kan vi få en bra start, dvs inget baklängesmål under första spelminuten så kan vi kanske kriga till oss en poäng...
Har för mig att dom har nån bilbana där uppe för dragracing bla som var avsatt till invandrar projekt som istället gick till SHRA. Sen har ju Sundsvall 3,000000 i skatteintäkter mm från sundsvallsborna, sen har dom en fotbollshall som kostar 6-7 miljoner att driva sen vill man lägga ner ett havsbad för att satsa på en theater i stan för många miljoner. "En som haft diskutioner med ordförande i kultur och fritid i sundsvall" Hoppas på en bra match nu i morgon, tror säkert det vänder snart nu så poängen ramlar in. Men minst en back skulle behövas.
Hoppas absolut på hemmavinst, men HV har en fruktad målvakt och absolut inget sämre försvar så det blir inte lätt! Mitt tips 2-2 men hoppas på 3-2! Have nice day! TIMRÅ IK 4-EVER
Friskan: Tänkte göra ett tillägg åt dej, ifall du kommer dit, så ges det tyvärr inget utrymme för Autogafer på den första isträningen,,,för spelarna måste få lugn och ro,,,
Tror ändå på våra killar HV kommer att gå in självsäkra och inte taggade till 100 på att ta 3 poäng imorgon,är då bara våra killar taggade kanske dom kan få in en par tre puckar innan första paus och innan hv får upp farten. Tror att det blir 5-4 efter ordinarie match tid,jaja fem mål låter omöjligt men turen kanske sitter kvar sen i lördags.
HV har 26p på de senaste 11 matcherna, 4 poäng fler än Timrå lyckats skrapa ihop på 24 matcher. Ändå känns matchen inte klar på förhand. Timrå har säkert höjt moralen och självförtroendet efter tränarbytet och kämpasegern senast, medans risken finns att HV efter att ha spelat två hårda toppmatcher slappnar av lite nu när det är "lätt" motstånd igen.
Jag tror dock och hoppas att HV som visat en otroligt hög lägstanivå hela säsongen klarar ladda om och tar revansch för poängförlusten hemma senast och för den tappade ledningen mot Timrå sist de var på besök. Mitt tips blir klara 1-5. Timrå har problem att göra mål (7 mål på de senaste 5) och HV har ett bra försvar och är effektivast av samtliga lag framåt.