1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602039 inlägg · 6213 ämnen
« · 39589 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Tomi Källarsson
zäta: Jag har sökt reda på hans armbandsur ute i skogen på Åstön.

Tomi är en go lite kille..... hehe brukar prata med han på finska det är roligt... =) hehehe
minä rakastan sinua brukar vi mest säga till varann =)

heeheh? Hemohes hetereväl?

Sv: Glad tråd
alltså den riktiga zäta =) näää jag trodde han spelade i NSK fortfarande =)

wasa: MEN Zäta spelar i Timrå IK.....det står så i matchprogrammet.

Fy! "Brynäs" platsar inte i den här tråden!

Möjligen kan man glädjas åt att gamle Macofavoriten Jens Östling får göra elitseriedebut.

Friskan; o Fredrik Modin var från Brynäs sa man på radion i veckan

Nej han e ju inte det...men han e ju min favvo spelare... heheeh okej hopas det inte var nån skada sked bara, =)
Tomi!!! hhe han e en riktig buse han =)
heeheh

Fler och fler stavar rätt till "f-a-g-e-m-o".

wasa........he he

checking from behind

Sv: tips
Fagemo, 4-1

Game missconduct = Matchstraff på hockeyspråket.
Checking from behind = Tackling i ryggen. Hoppas att det inte blev någon skadad bara, det brukar bara bli tio minuter efter tackling i ryggen. Tomi är ju inte minst på planen...

Friskan; jo men det han kan har han lärt sig i den södra kommundelen

Sv: tips
Nittionio mål till bara så sitter mitt reviderade tips...

Tomi Källarsson
vad är det Tomi fått då ga-mi 20 minuter
che-b 5 minuter vad menas med det????????

Han spelar i Timrå IK......visste du inte det? Nu vänder matchen.

Friskan; Från Njurunda menar du väl ?

korven e god i pausen.....

Vi har en OS-deltagare från Timrå IK tra la la la la

Vi slipper troligen Färjestad i kvalserien. De hade nog lagt beslag på förstaplatsen.

Sv: Vad i H-te?
El Maco: 4-100 är det 4% chans i kvalserien ?

Det var jättetrevligt att vara uppe i Kempehallen förra gången vi spelade där.

Även jag kan vara positiv: Som sagt organisationen, bilparkeringen, högtalaranläggnigen, Mathiasson, Zetterberg, Ed ward ( det blev måna glada poäng här till Wasa )

4-100 Kan inte upprepas nog ofta!

Sv: NÖJD MED FÖRSVARET SÄGER MOLIN
Bortsett från laget - och hallen! - så är Timrå en elitserieförening. Till och med den för stunden så bespottade klacken är bättre än det mesta som visas upp i andra hallar.

El Maco: Kunde MoDo göra 4 mål i första perioden, kan väl vi göra 4 mål i den tredje, sen tar vi bonuspoängen av bara farten.

Glad tråd
En utmaning! Alla som klarar av att skriva något positivt i den här tråden får vara med. (Ett undantag: HH måste skriva något negativt)

Jag börjar: Markus Mathiasson har varit bra i år!

El Maco; ett ljus i mörkret är faktiskt den organisation Timrå skaffat sig. Jag arbetar med dem ganska mycket och är jag inte det minsta imponerad över laget så är jag det när det gäller det sätt man byggt upp organisationen på - den är faktiskt av Elitseriklass.

Dessutom tycker jag att det är töntigt med plånboksantydningar. Ta Ward till exempel. Snacka om att han är kanadensisk hockeylegionär men nog kämpar han. Samma gäller lagkapten (!) Åhlund. Däremot kanske inte kunnandet räcker till hos alla 20-22 åringar.

Nja, håller inte med. Det är väldig apparat som snurrar runt Timrå och om (OM!) laget klarar kvalserien så finns det mer organisatoriskt att bygga på nu än vad som skulle ha funnits i allsvenskan. Men visst är det oerhört surt med alla förluster.

Nej, låt oss ramla ur Elitserien och börja om med egna spelare med hjärta i st för plånbok.

El Maco: ja visst var det "bättre förr", hellre segerar i Allsvenskan än detta förlorade år

El Maco: Exact.....;) Tack för senast.

Ser kanon ut detta snart vänder det,,,,

...åh den ljuva gamla Peotiden. Då vann vi matcher minsann.

Det är faktiskt lite skönt med årets säsong, äntligen kan man bli sådär härligt "det var bättre förr"-gnällig igen. Det är vi bäst på.

å nöjd med 5 poäng på 8 matcher, trots att det är sämre snitt än vad Peo hade på sin tid

Eller om inte Molinförsvaret varit så bra kanske Alfredshem fått iväg tio skott och då hade det stått 5-0.

Friskan: jag har ju gett upp vet du väl redan

Se glatt på tillvaron. Hade Kapanen inte tagit hälften av skotten så hade dom tagit ledningen med 0-8.

Sv: Njurunda Comments
Bo wasa:
Satan,,,,, där sa du det, är ju klart där skon klämmer, PP = P-piller är ju därför det inte blir så bra resultat, att man inte tänkt på det, dom kommer ju in,,,,,,,,,,,,,izon, men sedan att få puckurchlingen att fasstna i livmodern,,öööh jag menar nätet verkar svårare,,,,,,,,,,,Men varför ge upp, alla vet ju hur det går om man glömmer pp,,,,,,och resultatet blir tjyv tjockt, och motståndaren blir nervig

Bo wasa: Är du inte på matchen? har du blitt medgångare? :)

Bo wasa, är det vårt starka försvar!

Ståhlnackes brorsa höll på att skjuta ihjäl mig (och många andra) under en innomhusfotbollsturnering i Matfors i början av sjuttiotalet...

Han spelade i Stoke. Jag stod i mål i Wolfs. Dom där Ståhlnackarna är farliga typer.

Västrabo; vad som hänt ? det gamla vanliga förståss.....

Västrabo: vad som hänt? tja, pang, pang , pang , pang.....typ...

Vad i H-te?
Vad fan är det som händer? Nyss hemkommen , springer och slår på text tv. Fan man for ju på arslet. Vad har hänt i första egentligen,någon som vet?

Det var länge sedan någon skrev om "vändningen" , men det tog tid innan alla insåg kvaliten på årets lag.

Sv: Qigong
Qigongen satte sej på den mentala biten...

Smokey; Åsså vill vi kanske inte avslöja alla våra pp varienter som Peo sa............

« · 39589 · »