1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598973 inlägg · 6213 ämnen
« · 9336 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Robert Carlsson
Jesse P: Det tror jag inte, vi kommer dit och hämtar hem 3 poäng;-)
Väl mött!

Sv: Hallon...
Vicke Hallon?

Tack Tik

jag håller med

Fan va timrå spela dårligt i trosdag!!!!!!!!!!!

ny tik seger på tisdag.......??????
såklart!!!!!!

vad fan e´detta....
ville bara säga att jag bodde där under min ungdom....

mina fingrar är för feta för tangentbordet,tror jag...

Hallon Hallon.....
Frölandsvägen....Där spra

någon som har högre bud???????

Till vintern:
TIK-BIF............5-2

positivt,det tar vi med oss

Hallon...
Hallon alla glada... på tisdag blir det 4-3 till TIK...

Red n´ white pride world wide

"En TIKare går aldrig ensam..."
-00 /Greve vlad tepes

Sv: Tävling
5318??? Antar att dom sista 182 åskådarna är HV-supportrar som ej dyker upp.... jag menar vilken TIK-supporter vill väl missa en premiärmatch på hemmaplan???

Marcus: Skulle inte TIK presentera en internetorganisation? Det låter som om att du fortfarande är ensam vid rodret. Eller är det ett "eget projekt" som du inte vill släppa ifrån dig?

Sv: Tidningar och premiärtips.
OskarB från Torpköping...

Du skrev det själv innan nämligen att Liv kommer att stå 90% av matcherna... varför inte visa lite vörnad för Bosse FenomenAhl och låta en av de 10% vara en TIKmatch...

4-1, Robban, Jindrich, Eriksson och Cassel..
33-18 i skott.
5318 åskådare
Timo P. först utvisad i TIK

Sv: Förhandsvisning av Reklamspot
haha... ja det härliga filmer... Min favorit var Laggarberg filmen... den talade verkligen till mig.. :)

3-2, Jindrich, Zäta och Hautama sätter dem.
32-26 i skott.

Skriv upp 5-3 till TIK på mej isåfall.........

okej men blir det något senare då?

Det var tänkt att det skulle komma en megahäftig tävling på hemsidan och inom Hockeysnack med finfina priser. Men eftersom jag inte har tid som blir det inget av med det på ett tag :/

Tävling
är det ingen som ska starta en tävling när man ska tippa timrås resultat eller något annat?

Sv: Färjestad-Timrå IK
Jag har personligen tagit kontakt med Air France och ställt en offertförfrågan angående resa tur och retur från Midlanda till Arlanda med en garanterat felfri Concorde. British Airways kanske har bättre erbjudande, efterlyser någon med kontakter inom deras organisation.

Uppfattningen jag har är att det inte finns så otroligt mycket platser i Löfbergs Lila Arena den dä matchen över så SK borde nog börja annonsera för de tidigaste resorna nu som Modo 20/9 och då FBK 29/9. Intresset från Medelpad är nog knappast litet tror jag.

Sen så fick jag inbetalningskort för medlemsskap i SK igår och på lappen man fick med om information om SK nya ledningen osv så stod det att det planerades för en "Superresa" till Stockholm någon match mot endera AIK eller Djurgården. Innan det stod det om en tågresa till Gävle så då borde ju denna "Superresa" vara något väldigt speciellt? Blir det flygplan mån tro... :-)

nuär vi 4 stycken klara för färd
till karlstad!! så TIK031 medlemmar
VAKNA och anmäl er SNARAST...
MAIL ADRESSEN ÄR OBS!! [email protected] OBS!!..

mvh gud/[email protected]

Jodå, TIK08 ordnar resa. Vi inväntar svar på bussofferter bara men det kommer att bli en tur. När vi vet ungefär vad det kostar så mailar vi ut till alla. Hoppas att många från Uppsala ansluter också. Bergslagen plockar vi naturligtvis upp på vägen. Linköping, är ni sugna att ta er till Centralen i Stockholm också?

Eventuellt kan vi behöva lite hjälp med Reiseleiterarbeit, i värsta fall kan ingen av de två som varit busskonduktörer hittills (#40 och undertecknad) åka med. Om någon som är säker på att vederbörande ska med hör av sig så är vi tacksamma för hjälp. Arbetets tyngsta del består av att räkna huvuden, dividera busshyran med antalet resenärer, ta betalt av var och en och slutligen ge pengarna till chauffören. Efter matchen räknar man huvuden en gång till och ser att vi är lika många. Klart!

Dessutom misstänker jag att det är bra att ha en mobiltelefon och med den hålla kontakt med bussvärdarna på Medelpadsbussarna så att man kan synka ankomsten till Karlstad samt att se till att hitta Smokey i Köping. Bonus är att man dels har kontroll över CD-spelaren, dels får prata hur mycket som helst i mikrofonen... Anmälningarna håller jag ordning på så det är inget arbete. Villig att ställa upp? Messa mig eller maila [email protected]

Lawa!!
kolla dina brev!!
mvh gud

Snacka om dålig rättstavning ..."kaffeburken" skall det vara.

Är det så här man gör för att skapa många meddelanden !?

3 pers skall det vara !

TIK031 kommer att ordna en resa, de som är intresserade mailar på [email protected]. Snarast ......

Vi räknar med att åka bil/buss beroende på intresse, avgång ca 10.30 från Göteborg. # pers klara än så länge ... "come on you " nu tar dom i kaffebirken !

tjalle:Enl El Maco i ett inlägg från 13/9 så skall 08-orna ordna resa till Färjestadsmatchen.

Färjestad-Timrå IK
Kan någon bringa klarhet i hurvida TIK-08 tänker arrangera en resa eller ej.

Fan vilken bra reklam! Man kan nästan tro att det är Kongo själv som har gjort den.

Nähh.....ingen vann dessa luckor eftersom jaf överhuvudtaget inte ägnat mig åt denna sidan se´n i våras!

Tidsbrist!

Den skulle naturligtvis ha lagts ned, men inte ens det hann jag med...
Den kommer snart att göras om, så vi får se hur det blir med tävlingen...
Vaddå oiginellt ljud??
I min burk så låter det som det skall iallafall...

Hellman: Vem vann köksluckorna i våras? Filmen som ligger under loggan har ett mycket orginellt ljud åtminstone i min burk.

Förhandsvisning av Reklamspot
Nu kan alla intresserade se den alldeles färska TIK-spoten som kommer att köras under sässongen.
Premiär i TV4:a Lördag den 15/9 (i morgon) kl.18.58!

En liten förhandsvisning av den nu innan premiären alltså!!

Filmen ligger under Örn-loggan när ni kommer in på sidan.

Ha´t bra alla Tikare!

Sv: Vad vet Mats Wennerholm?
HH:
Näe du. Jag har verkligen inte gjort några sånna jämförelser. Däremot var det massor av folk som inte trodde på DeRouville samt att de helt felaktigt, precis som du, tror att han spelade i en liga i Skottland. Han spelade i Super Leage, vilken innehåller lag från hela Storbritannien, tex Nottingham, London Knights, Manchester Storm samt Ayr Scottish Eagles.

Slutligen så skulle jag vilja påstå att det inte alls är större konkurens på målvaktssidan än på backsidan - oavsett nivå(!). Varför skulle det nån skillnad egentligen?

DeRouville är okänd för de flesta, därför tror ingen på honom. Självklart är det en bra målvakt Timrå värvat. Varför skulle man värva en kanadensisk målvakt som dörröppnare.

Patrick:
Klart som f-n att jag är ute på djup vatten, är väl alla i dagens läge,

Var det inte du som gjorde en gämförelse med Hudson, och tittade i stattistiken från scottska ligan, och sa att sckottska ligan håller inte samma klass som svenska, och att han förmodligen skulle bli anndre målis,,,

Nu gör du en sådan interligen gämförelse igen, lite mer konkurans på målvaktsidan än bå back sidan i ett landslag,,,,och detsamma gäller övriga eropeiska klubbar

Fredag eftermiddag ochantalet inloggade växer stadigt.

Hittade en bild på Freddans mask att titta på för den som väntar på fredagsfikat.

Sv: timrå
Då såg jag inte någon illusion, det var tryggt att höra!
Så den värvningen är klar?!
Var han inte med på Moras mål?

Du såg nog rätt. Mora har värvat Back från Södertälje.

Summiten:men du kommer nog bli ganska ensam i brynäs klacken skulle ja tro

HH:
Nu är du ute på riktigt, riktigt djupt vatten. Jag har ALDRIG skrivit ner Philippe DeRouville. Tvärtom så skrev jag i gästboken (innan han skrev på för Timrå) att det rör sig om en målvakt som stått i AHL och IHL och att han statistiskt sett är i klass med Tim Thomas samt att han förmodligen är minst lika bra som Freddan. Hur du kan få det till en nedskrivning har jag väldigt svårt att förstå.

Och angående att jämföra en målvakt med en back.. Visst, det är svårt att jämföra eftersom de spelar på olika positioner. Men vi kan väl säga såhär.. Jindrich ligger nog närmare en plats i ett landslag av Sveriges klass än vad DeRouville gör.
Jindrich skulle dessutom kunnat få anbud av de flesta europeiska klubbarna medan DeRouville fick klättra uppåt via Bundesliga och Superleague.

Jag tyckte mig se ett välbekant ansikte igår på isen, i Mora; Back? Någon som vet om det verkligen var han????

.......okej mycket mer folk i hallen då.

Friskan:
Ursäkta jag menar givetvis den 20/10..
Väl mött då!

Summiten: Då blir du nog ganska ensam i hallen he he

Friskan:
Låter bra det. Kommer väl och ser han och övriga Timrå lirare den 22/10. Hoppas det blir en bra Brynäs klack oxå.....
Ha de..

Friskan:
Skulle vilga se den läkare som kan övertala "Robban" att han är skadad ifall han blir det,,,,,en liten Huss,,,fasst lite längre

« · 9336 · »