Skarin: Exakt. Precis som sloganen för ett känd varumärke som är kassa på att tillverka skor: "just do it". Det spelar ingen roll hur det ser ut, det spelar ingen roll vem som gör det, huvudsaken är att någon gör det. Ok, vi saknar vår bästa back, en utpräglad målskytt och en defensiv klippa i den här matchen. Ja då får någon annan kliva fram helt enkelt. Det finns många spelare i detta lag som har något att bevisa, det kan dom börja göra redan ikväll.
Släpp pucken zebra-persson innan du får en blöt prilla i nacken!!!!1
T T: Japp. Jobbigt att det ska vara så jobbigt för oss, allt som oftast.
Var lite lätt osäker kring om Vampola skulle finnas med. När hans namn fanns med blev man glad för en sekund eller två. Men då försvann ett annat istället. En klassiker alltså.
okej vi kanske vinner idag, går alltid en match här och där, det jobbiga är när det är flera matcher irad, det sista jag vill är långtidsskada på hagos och halonen, fan vad tunn jävla trupp jävel!
Skarin: Man vet att säsongen startar när man skriker i falsett så fort laguppställningen släpps. Tunt, tunnare, Timrå!
Har sett fram emot premiären ända tills nu, när det börjar bli dags. Mardrömsmotståndaren AIK, bortaplan, Halonen/Hagos/Pikken/Dallas borta. Inte fan kan det väl gå?
Men så tittar man på AIK:s laguppställning och inser att, fan...där glimmar det inte heller. Tärntröm sure, men i övrigt ser verkligen inte den där backuppställningen märkvärdig ut alls. Eller forwards för den delen. Videll hade jag tagit alla dar i veckan, han är en favvospelare. Men i övrigt är det bäääscht.
Så, jo. Det k a n gå. Vi ska i a f kunna ge dom en match, sett till laguppställningarna. Torskar vi klart nu - liksom alla matcher i fjol - är det inte enbart spelarnamnen som felar. Då är det något fel i huvudena på dom som leder det här laget. Vi har ett brunkargäng, precis som the Gnag. Då ska vi fan kunna stå upp!
RocknRolf2: Jag har räknat med två vinster efter de första tre matcherna. Vinst ikväll och i hemmapremiären. Men förmodligen blir det nog bara en seger. Mot Lakers.
Bragd-Birger: Känns det inte lite som inför den där matchen i Jönköping då vi åkte ner med ett halvt lag och ett par fjunisar då Lindbäck räddade 152 skott så Davidsson började grina?
Bragd-Birger: Sant. Och låt oss leka med tanken att vi hade varit skadefritt. Tittar vi på laguppställningarna då så ska vi absolut kunna hålla AIK bakom oss. Nu har ju Gnagets artister inte kommit plus att Salmonsson är skadad, men ändå.
lungan: han kanske spelar 13forward vi har ju 4-5 platser över så att säga
snatchat ifrån bloggrin
Kommentar från Anders Har du förresten följt Kolans försäsong i HV? Hur tycker du han ser ut? (både han och TIK mår nog bra av att ha gått skilda vägar...)
6:26 Anders: Jag har bara sett en match och då såg han väl ut som vanligt.
Skarin: Tar vi 3 poäng på de här tre matcherna så är jag inte helt missnöjd. Visst är det viktigt med en bra start men jag tror laget kommer att växa allt eftersom.
lungan: Snubbla väl i trappan ut ur bussen exakt samtidigt som Huss bar ut ett par skridskor, det visade sig att han oturligt nog skar upp båda hälsenorna och blodet spruta in i Lundström's ögon så han står också över. Vampen började spy för det var så äkligt och då fick han en placebo magsjuka....
Är väl typ så laget ser ut för tillfället, det KAN gå.
lungan: Misstänker starkt att han fortfarande inte är fri sin skada. Enligt rapporter från träningarna har han inte sett riktigt återställd ut. Men vi får väl se.
superfalle: Ja och det som har ännu mer Bäckombergastatus är att vi med den här starten inte lär spela med fullt lag på hela säsongen i år heller. Ekorrhjulet är redan i full rullning
Träffade precis Timrås sportchef Stefan Lindqvist och han berättade att Yared Hagos har problem med ett knä. – Inget allvarligt, men vi väljer att vila honom i den här matchen, säger Lindqvist och skakade lite lätt på huvudet. Han är luttrad, Timrås sportchef. Hans Abrahamsson, Hovet
sargad: Önskar alla klyktattare en fin midsommar, hoppas ni hänger kvar så vi får våra fina derbyn 2026 igen. Till era moderatorer, inför Cluben-filter, för allas trevnad