1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578039 inlägg · 6216 ämnen

AIK - Timrå IK 2012-11-15

1534788 · » Till forumet


Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Berglund: Skål och välkommen!
Skotsk AncNoc Single Malt här :-)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Skål bröder!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Timrå Icon: HAHAHA
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard: Ja men det är en stor flaska :-)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Timrå Icon: rundar av kvällen, de gör man inte förns vid 3-4 :)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad: Och nu en avrundning av kvällen med en whiskey och Morrhår & Ärtor :-)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Mäster T: Jamen då har den ju fört nåt gott med sig, hockeyn. Jobbar på det här kan jag säga...hösten har förvisso varit lugnare än befarat men i går kväll kände man igen sig igen. Och Blizzard: Ang. könsord...igår körde jag en egen könsordsline-up med Timråspelare...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Mäster T: Äääh frugor är inget att ha.
Nää man skulle bo med en kille. Det är bara när det kommer till det där intima man får ut och vänstra med tjejer som alla andra gör
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Mäster T: Var det inte moster HB blev efter senaste operationen...?
Moster T hehehe

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad: Vad säger man då om mig? Frugan stack....skit hockey. :)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Timrå Icon: Japp... HB har dessutom blivit Mäster. Bara en sån sak.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad: hahahahah åh fyfan orkar inte mer, haha!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard: Kan säga som så...den ljudisolerade källaren visade sig vara en bra investering efter gårdagsmatchen. Eller "mjukisrummet" som jag kallar det...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard: Sssssscccchhhhh.....(kör 3G i tvättstugan)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Timrå Icon: har dom inte stängt av internet på hispan än ;)?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad: hahahaha ;-) dom lever farligt mao ;)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Mäster T: Ja det är nog bara du och jag som i begynnelsen.
Vi är HS svar på Adam och....öööh...ja Adam....
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad: Puss i ljumsken... :)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Timrå Icon: Jodå..bara att kliva på. Mäster är välkommen också, fylldille till trots. Och du blizze...frustration vet jag allt om. Jag har bara lärt mig att ta ut den på familjen ist f här.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Timrå Icon: Nä det är du o jag. Vi är hjältar. Kungar. Vad du vill.
Nomaden....han vet inte mycket han.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad & Blizzard the wizard: Men jag då...? Får jag inte vara med i fredagsmyset jag...? :-(
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad: hehe, näe men din kritik mot mig har varit ganska befogad, kört endel könsord om man säger så ;) men har blivit så sjukt besviken på sättet vi förlorat. 

innan har vi ju funkat bra här på HS, skit samma, det är helg och en öl i näven =) 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard: Ja jävlar...alkohol förbrödrar! :)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
mikenomad: fasen, är vi överens idag ;) måste vara ölen ;)
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Blizzard: Tror att du ganska pricksäkert förutspådde händelseutvecklingen för RP där.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Dream Team: blir väl "lättare sträckning i alla senor och skit som finns, men endast 3 veckor" sen kommer "det blev ett bakslag, han blev aldrig bättre så vi undersäkte honom igen, det visade sig att han har brutit 67 olika ben och blir borta i 27 månader"
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Det sas väl igår att Robin Persson skulle röntgas under dagen. Är det ingen som fått nys om att säsongen är över eller nåt annat upplyftande?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Mäster T: på sätt och vis ,
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Nybbe: Vi behöver killar som brinner innan det brinner i knutarna...har jag förstått dig rätt då?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
 The great one: Nu är det dags att J20 killarna får visa upp sig !! hungriga killar som brinner ..  det behöver vi NU redan på lördag, skall dom få göra det är det nu innan det  försent.... innan det brinner i knutarna !
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Helt klart tyngsta förusten hittills. Det var en 8 poängsmatch vi torskade. Nu är det två poängs skillnad...  Plus att vi får möta ett revanschsuget FBK i morgon.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Olle: En udda reflektion är att vi skapade lika mycket eller mer heta lägen i boxplay än under hela matchen i övrigt, PP inkluderat. Lite märkligt är det. Pelle o Bagarn är ju giganter i den spelformen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Värvavärvavärvavärvavärvavärvavärvavärvavärva

FÖR I HELVETE!!!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
söder över: Mjaaa, jag tycker nog ändå Robinson har bättre slagskott än Sebbe, det som behövs är att han faktiskt skjuter direkt istället för leta passning i PP.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Kevin O Shea: alltså robinson har visat upp en hel del dåliga direktskott... Han får oftast för mycket klubba i isen när han direktskjuter...

Men då kanske han kan sätta upp erixon isst som har ett fullt ok skott med... Fast inte backhand slagga då.. Bytplatsförböveln!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
hubbenorlen: någon måste ju visa kreativitet framåt när vi har en hel forwarduppsättning av döskallar (minus ett par stycken då). Jag är lika besviken än. Fy fan vilken håglös och pinsam match vi gör.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Kevin O Shea: Tänkte på det hela den här matchen. Inte bara i power play. Jag gillar verkligen Robinson, men man måste skjuta mer.
Han beter sig ofta mer som en forward än en back.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Taurus: Personligen tycker jag att Robinson blir överkonstruktiv när han spelar PP. Det skall hittas så jävla fina passningsvägar - dra iväg ett slagskott på mål istället!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
söder över

Har reagerat på det jag också!! Sebbe och Robinson står med klubborna utåt i pp!! Hallå Monten!!!! Hur fan kan det bara hända!!?? Omöjligt med direktskott på det viset
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15

sargad: Går normalt inte på Stockholmsmatcherna, eftersomjag aldrig sett Timrå vinna i Sthlm. Men i dag hade jag en bra känsla, så jag drog dit.
Det var ju en jävligt dålig idé.
Det finns fan inget värre än att förlora mot dessa osportsliga idioter, som till och med buar när en motståndarspelare skadar sig allvarligt.
Skulle vilja läxa upp dom allihop. På gammaldags magistervis.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
söder över: Tycker backarna överlag är Ok, med extra + till Robinson o lite + till Sebbe. Hallin, Johan, Nordgren får Ok+, övriga forwards Ok jobb. En o annan forward får underkänt p g a av bitvis svag inställning och drällning/nonchalans vid blå lnje och avgörande lägen. 
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Glömde en sak...

Varför i helvete utnyttjar vi inte våra högerskyttar!?

Klubborna inått tack så vi kan komma med snabba avslut...

Vi kör pp med klubborna utåt så vi snabbt kan dumpa puck i sarghörnen...

Väldigt effektivt... Typ som att köra en rymdfärja på diesel...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15

Det kunde varit värre. Man hade kunnat vara sverigedemokrat.

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Vi är för bekväma efter uppehållet... Ok vi spelar klart rejälare ikväll än mot håve men likt förbannat förlorar vi duellerna framför målen o det kostar oss två mål i arslet..

Offensivt händer det inte ett skit...

Ingen vill ta avslut helt enkelt puckarna skall bara spelas runt tills vi tappar puck o får äran att åka hemåt...

Bellisimo känns ganska begränsad. Returer åt höger o vänster uppåt o neråt... Åk duellen mot aikare blev ganska patetisk...
Det var en riktigt fin räddning i första sedan känns han osäker...

Suck...

Det här är sjukt trist o just nu känns det riktigt surt. ingen verkligen !INGEN! KLIVER FRAM! vart är rhodins fart o vart är friberg vad gör molinder nu för tiden... Vart har det här med att ta sig till motståndarmålet tagit vägen? Idag såg jag sterner dela ut en tackling... Jag höll på skita på mig när jag såg det... När bredden floppar förlorar vi matcherna...

Tillbaka till grunderna nu tack...
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15

Olle: nä, det såg oerhört lojt ut, man undrar hur många som är lite krassliga egentligen? Vad gjorde Rhodin hela matchen t.ex?

väldigt dålig intensitet från många. Sen gjorde det ju inte saken bättre med två nya skador....

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
The great one: I första perioden kanske men sen dominerade vi inte ett skit. Man kan äga hur jävla mycket puck som helst men om man inte skapar målchanser så vinner man inga matcher, inte ens mot "kassa" motståndare.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Olle:

Äh, vi dominerar spelmässigt men får inte in puckarna. Hade vi haft flyt idag hade vi ledat med 3 mål inför tredje. Men icke, som timråsupporter ska man tydligen få lida i onödan.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
The great one: AIK är kass och ändå lyckas vi knappt komma in i offensiv zon på hela tredje, IGEN! Vad säger det om oss? Nä det är vi som är kass. Domarna var bedrövliga men Timrå IK var sämre. Pinsamt!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Tur att twitter o fejjan finns en sån här kväll.......
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Olle:

Men ge dig! Det är AIK som var bedrövliga, ändå lyckas vi inte vinna. Crippe kan ju inte rå för att domarna hade gnagarsympatier.
Kommentera

1534788 · »