Laget ikväll bör ju vara det lag som spelar i premiären om inga skador tillkommer.
Det betyder väl att Norja är 1:e målis... till att börja med.
Moe 7.e back dessutom...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Är jag den enda här som tycker att Oscar Johansson inte visat något alls. Ser ut som att han har kritat på ett 5-års kontrakt nyligen istället för ett try-out kontrakt.
Trodde verkligen att han skulle vilja visa under försäsongen att han var värd ett kontrakt. Han är nämligen inte påtänkt som en gnuggare utan som en av de producerande spelarna man ska kunna lita på.
Han har visat tidigare säsonger att han kan göra mål i AS men har inte visat det under den här försäsongen öht.
En sak som gör mig genuint orolig inför säsongen är att jag inte tycker att man har en förstafemma. Okej tekniskt kommer man ha en förstafemma mot Västerås men den lär inte vara vassare än 3:e vilket är ett jävligt underbetyg för lagbygget som är väldigt ungt (menar att juniorerna är bra men de är knappast världstjärnor än)
Jag hoppas att Nubben presenterar minst ett bra nyförvärv snart.
Kul artikel det här ändå. Jag tror att det ganska fort kommer uppstå känslor gentemot Löven med tanke på hur mycket hat som fanns under 90-talet. Sen finns den där extra kryddan i Sundsvall vs. Umeå.
Ingen Jörgen Wikström och ingen Johan Boman men känslan säger att det kommer bli ganska lätt att hata Alexander Hellström. Bättre koll har jag inte på Björklöven, än.