mrchong: Ja Regin var riktigt bra, att han var en vass spelare blev jag varse under slutspelet. Men att han höll den klass han höll idag förvånande, att han var där redan. Stannar han i TIK nästa säsong, är det succé som gäller,men jag tror att han trots allt kommer att välja nhl nästa säsong då han ser att han inte gör bort sig på denna nivå.
Peter Regin var underbar att skåda ikväll. Han dominerade fullständigt och höll på egen hand Sverige lite i gungning. Kan han få samma stora roll i Timrå nästa säsong så kan han rent av bli en offensiv förstacenter som är topp 10 i poängligan och Riku Hahl kan mer få sin lite mer vanliga defensiva roll, med att i första hand ta boxplay och endast vara andrecenter i PP.
I övrigt så börjar bli ganska trött på MoDo-gnabb i den här gästboken och röstar för ett kollektivt ignorerande av att svara skribenter som Wayne Gresky, hellge och Icing-Ove i första hand.
Jag har varit bort på jobb i några dagar och kommer tillbaka och får läsa en överlag en väldigt tjatig gästbok just nu. Om det vore för att det fanns något intellektuellt eller givande så hade det känts åtminstone lite roande men humorklassen är lägre än en Stefan&Krister-Buskis.
-"Förre Malmö- och Modoforwarden Kim Staal har flugits in från Nashvilles farmarlag Milwaukee och han sköt två av målen i en match där Peter Regin showade."
Jag såg apropå ingenting Senators-Devils live i Scotiabank Place igår kväll...att se slutspelshockey i ett hockeytokigt Ottawa ger verkligen lite perspektiv på det här med intron och kommersiella aspekter. Att sedan Alfie dominerar gör att man inte bara blir lite stolt över att vara svensk. GO SENS GO!
htikare: Pyörälä spelade ett par byten i tredje perren, för lite för en bra bedömning. Han hade dock ett bra läge när han sköt mitt i magen på rysski mållski.
Pärssinen ser dock otroligt rapp ut i skridskorna och för första gången på länge så har längtan till nästa hockeysässe börjat redan i april månad för min del....Jag tror aldrig att Timrå haft ett bättre lag än det man ställer på is nästa säsong!
såg bara en ort del av Ryssland-Finland idag.. la märke till Timo men inte M.P...någon här som såg om Mika Pyörälä spelade idag o isåfall hur var han??