1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 611445 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Asså vilka jävla muppar! Fattar att man blir less, men att bete sig på det det viset är inte försvarbart.
Jag har hållit på LHC i den här finalen, men nu önskar jag faktiskt att HV får bucklan. (Fastän jag inte unnar Davidsson & c/o det).

Men LHC's sk supportrar ska fan inte gynnas med ett guld.

Anonymous: Sveriges pinsammaste supportrar!

Här har ni fans som kräver resultat. Timrå måste vara rena drömklubben att spela i om man jämför.

Uno Gordon: Spelar ingen roll, Ottawa var i final ifjol och har ett mycket bra lag och detta är ett fiasko inget snack om saken, Pittsburgh är ett fantastiskt lag dom också men Ottawa borde ha gjort mycket bättre.

Snoop: Vad fan de mötte ju Pittsburgh. Nedvärdera inte mitt lag för satan.

Så är Ottawas fiasko ett faktum, dom åkte nyss ut med 4-0 i matcher och man kan ju undra vad som hände, slutet av serien var dom bedrövliga och var ju nära att missa slutspel och nu i slutspelet hade man inte mycket att komma med, undra om Alfie är skadad eller om han är sugen på VM i kanada ?

JimmyH: En riktig bajsvärning det där. Han luktade skit lång väg. Ändå ifrån USA faktiskt.

Ambroo: Eller den här gamla HV-liraren:

www.eliteprospects.com/player.php?player=1826 *fniss*

Ambroo: Är det här hans bror må tro?

www.eliteprospects.com/player.php?player=16077

Ambroo: Haha... Ja den där spelaren vore nåt att ha de... skulle nog få Wikegård att skratta i hockeykväll iallafall :)

ralus: Det är synd att Thörnberg håller på som han gör för han är en 1:a, 2:a kedjespelare i alla ES-lag med det spel han levererar. Sen att han är en av de största fjantarna i ES är en helt annan sak...

TRL: Vad låter då det här som? Låter bekant tycker jag:

www.eliteprospects.com/player.php?player=16078

TRL: De ser ut som så då.

Helg Ernest: Det är ju just det han gör, kryper under skinnet på motståndarna och får utvisningar med sig. dock måste han tagga ner lite på filmandet, men utöver filmandet så är ledin ett praktexemplar på hur en energispelare ska spela tycker jag.

Thörnberg däremot ger jag inte en slant för, större pajas får man leta efter. Han ger ut smällar hela tiden men klarar helt enkelt inte av att ta en ärlig tackling själv. Pinsamt.

Nån form av blandning mellan Tyskland och nåt Asiatiskt..

Kan man heta så här i efternamn? Låter lite asiatiskt tycker jag...

www.eliteprospects.com/player.php?player=6492

Helg Ernest: Ledin är en svinbra hockeyspelare.

ÄlskarTIK: Ledin är ES fegaste spelare. En stor f..a är vad han är.
Åker runt och smäller på, men hettar det till tar han skydd bakom dommaren. En j..a p..y

ÄlskarTIK: Tycker Niclas Andersson är en skön snubbe. Absolut frän och diskutabel. Men vågar tycka saker och ting. Jag ogillar starkt när saker och ting skall vara tillplattat och tillrättalagt. Hockeyspelarna har groteska ersättningar i förhållande till vilken samhällsnytta de utför och skall därefter tåla kritik utan att gnälla som kärringar och lipa ihop. Att det överhuvudtaget tar åt sig och låter sig beröras tyder ju på att skribenten har rätt i sak. Så länge man inte är hotfull eller blandar in familjemedlemmar i debatten utan håller sig till att kritisera en offentlig person för hans sätt att vara eller utöva sitt yrke så borde dessa s.k. elitidrottsmän enbart hålla igen käften och bita ihop och visa dem som gnäller att det har fel. Om de nu har fel vill säga.

Nej bra jobbat Niclas! Tyck till och tryck till!

Här är ett blogginlägg som jag råkade komma över nyss, handlar om just Jämtin och Ledin lämpligt nog, hehe.

spud: "Ni kan ju inte ha ett helt lag med dykare."

Skulle Thörnberg komma skulle han vara ensam om att ha en chans i Hollywood, vilka fler syftar du på?

Uno Gordon: Ja han är en bra hockeyspelare som säkerligen alla lag vill ha. Kunde han bara hålla sig borta från utvisningsbåset så... Men som sagt, det är ju hans stil så det får man väl köpa. Jag hatar nog Jämtin mer än Ledin.

TRL: Då tar jag hellre Per Ledin alla dar i veckan faktiskt. Har så smått börjat respektera den mannen. Vilket jag aldrig kunde drömma om skulle inträffa ens i min vildaste fantasi. Men han är fan skön ändå på något vis karln och har de senaste åren bevisat för mig och övriga hockey-Sverige att det inte bara är käften och bakhälarna på honom. Utan att det finns ett lir i karln glädjer mig.

Sedan sitter ju hatet mot Ledin i sedan tiden i Björklöven och Färjestad. Han har sårat mitt hjärta svårt och hårt många gånger och de har tagit tid att reparera vill jag lova.

ÄlskarTIK: Ja, men har man bara ett lag med en tränare som talar om för han hur han ska spela så är det nog inga problem.

TRL: Jo men det håller jag med dig om jag oxå men jag gillar inte när han håller på o filmar o fegar, vilket han gör rätt så ofta. Men låter han bara bli med det så är han bra, det håller jag med om

Uno Gordon: Ja, personligen känner jag inte han lika bra som du verkar göra. Men hade du varit HV supporter finns det säkert spelare i Timrå du skulle reta dig på också, eller hur?

spud: Talar du för er nu?

ÄlskarTIK: Jo det kan ja hålla med dig om... men för det är han bra... han gör många poäng. Han kämpar och sliter och är en spelartyp jag gillar. Men som tur är tycker ju alla olika.

TRL: Han må ha klippet i skridskoåkningen och ett härligt schvung i skottet. Men jag ogillar karln nåt djävulskt för hans orena och fega sätt att vara som människa.

TRL: Ni kan ju inte ha ett helt lag med dykare.

TRL: Moviestar Nr1 ju ..

Uno Gordon: Näää... varför inte? Han är ju planens gigant märker du väl! Han har drivet och skridskoåkningen och jag är övertygad han skulle passa bra in i Timrå.

TRL: Men nu får du väl ändå ge dig! Jag hoppas du driver hejdlöst med mig...

Martin Thörnberg... vilken lirare! Han skulle vi haft...

Det lustiga är att LHC borde gjort minst tre och inte ologiskt heller fyra eller fem mål i första perioden och därmed avgjort matchen. Men oflyt och en omöjlig miss av Staal gjorde att matchen levde vidare.
Nu är den nästan död åt andra hållet istället. Tre insläppta mål i pp av LHC, gud så bedrövligt.

George: Haha, ja så kanske det ska vara... lät lite galet det där ser jag... helt rätt

Dream Team: Jonas Fransson är ett jävla skämt. En fladderfitta ifrån Tranås. Han har inget i Elitserien att göra. Det är där det brister hos LHC. Psyket hos burväktarna. Stana är heller ingenting att luta sig emot. Så grattis Jönköping. Ni har åter fått ett mästarlag.

Bissett19: Ja, vad f-n får jag allt ifrån?! ;-)

Dream Team:

Fel igen;)

TRL: HV har gjort 3 i numerärt underläge, LHC har släppt in i numerärt ÖVERläge ;)

TRL: Och där får LHC lite revansch med ett mål short handed.

TRL: Ja, t.o.m det! De bägge sista inom nio (!) sekunder!

Dream Team: 2? Dom har släppt in 3 i numerärt underläge...

Något är jävligt fel när man låter motståndarlaget göra 5-0 på tolv (!) minuter, varav två i numerärt underläge! Var det någon som sa att HV-spelarna såg passiva ut i första?

Frella: Yes

Frella: Japp

Tikinmyheart: Är anslut till internet ibockat i mediaspelaren? Hittas under verktyg - alternativ och fliken spelare.

Tikinmyheart: Det är Windows Media Player som kommer upp för mig

Tikinmyheart: När jag klickar på "mer information kommer följande text;

Problemet kan bero på en mängd orsaker, till exempel:

Internetanslutningen har avbrutits.
Webbplatsen är inte tillgänglig för tillfället.
DNS-servern (Domain Name Server) kan inte nås.
DNS-servern har inte någon information om webbplatsens domän.
Om detta är en HTTPS-adress (säker adress) klickar du på Internetalternativ på Verktyg-menyn, och därefter på Avancerat. Kontrollera att SSL- och TLS-protokollen är aktiverade i avsnittet Säkerhet.

« · 1032077 · »