ralus: Nja, jag tycker nog att de är vassare än så. Flyttar de upp en spelare från rumours till confirmed så har det tillkommit något. Det var likadant med Sanny.
70 Rodrigues: eliteprospects bygger ju sina rumours osv på tidningsartiklar, så det är väl ingen jättenyhet då det stått i tidningarna i flera dagar nu.
Ambroo: Det känns inte som att jag får någon panik över att Fredrik Hynning missar ispremiären. Det viktigaste är att han får en operation som gör att han kan agera som en hockeyspelare igen.
Desto tråkigare att Sebastian Erixon missar juniorlandslagsspel får jag säga. Det var i den här turneringen som Eric Moe spelade till sig sin plats i JVM-truppen förra säsongen. Men det kommer en turnering i november också.
TIK:s nyförvärv tar skadebekymmerna till nya nivåer: "Timråstjärnan skadad - av bomullstops Att täcka skott och stå emot tuffa tacklingar är inga problem. Annat är det med rengöringen av öronen. Fråga bara Timrå IK:s nyförvärv Tomas Skogs som missade gårdagens träning när en bomullstops gick av och fastnade i örat." (expressen.se)
Tvåtallar: Jag följer all hockey. Alltid intressant att följa vad som händer de andra lagen. Vet inte hur många jäkla hockeyforum och tidningar jag är inne på dagligen. OCh framförallt inte hur länge jag tillbringar där.
Dragan 2k: Ja går in på st.nu bara osså scrollar ja neråt o trycker på en sportrubrik från igår(måndag) osså skiter ja i o läsa den o scrollar nr igen då kommer de upp rubriker på dagens nyheter och dom kan man läsa kl 03:00 inatt.
Deas: ok det är lungt det var inte menat till dig personligen. det är bara det att det börjar bli rätt många gäster här nu som inte gör annat än att hacka på oss,istället för att skriva i sina egna böcker som är helt döda.
om du läser lite mer här så förstår du vad jag menar. hoppas du godtar den ursäkten.
Deas: Alla lag är bättre än timrå? bla,bla bla. ska vi gå på det så behöver vi inte spela den här säsongen,bara att skicka bucklan till göteborg. vi var bättre än modo förra säsongen! bara att suga in era surläppar ock erkänna det.
RR eller St.Pierre + Wandell skulle jag tycka var helt ok faktiskt. "slipper" Hedström spela center oxå vilket jag inte alls är nöjd med om han ska göra.