1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 612260 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
T T: Vi va ju ute efter en back till.. Kanske denne är på gång!! :)

T T: Vad kan tillkomma i denna affär? Att de beslutar sig att ha campen i juli?

mikenomad:

Hahaha, det där var det värsta jag hört sedan Anders Huusko vred axeln ur led då han skulle hänga upp jackan i omklädningsrummet :-)

ralus: Nja, jag tycker nog att de är vassare än så. Flyttar de upp en spelare från rumours till confirmed så har det tillkommit något. Det var likadant med Sanny.

70 Rodrigues: eliteprospects bygger ju sina rumours osv på tidningsartiklar, så det är väl ingen jättenyhet då det stått i tidningarna i flera dagar nu.

70 Rodrigues: Du orkade inte ens läsa ett enda inlägg, en minut bak. Imponerande.

Orkar inte läsa igenom eran GB ang Wandell, men han är klar nu iaf.

Ambroo: Det känns inte som att jag får någon panik över att Fredrik Hynning missar ispremiären. Det viktigaste är att han får en operation som gör att han kan agera som en hockeyspelare igen.

Desto tråkigare att Sebastian Erixon missar juniorlandslagsspel får jag säga. Det var i den här turneringen som Eric Moe spelade till sig sin plats i JVM-truppen förra säsongen. Men det kommer en turnering i november också.

TIK:s nyförvärv tar skadebekymmerna till nya nivåer: "Timråstjärnan skadad - av bomullstops
Att täcka skott och stå emot tuffa tacklingar är inga problem.
Annat är det med rengöringen av öronen.
Fråga bara Timrå IK:s nyförvärv Tomas Skogs som missade gårdagens träning när en bomullstops gick av och fastnade i örat."
(expressen.se)

ÄlskarTIK: Underbart..

Uddan: Jag tog sebastian jag med :)

Peltomaa: Härligt värre.. :)

Uddan: Samma här.

Ambroo: ja vill ha sebastian brevid styf ja!

Så är fansens lag omröstningen klockren... Som det ser ut så placerar man två überdefensiva rightare tillsammans, klockrent!

General_Moisio: Jaa :)

ÄlskarTIK: Underbara bilder och ljud, man kan tro vi spela hemma i E.on =)

ÄlskarTIK: ja titta där rä dom finaste bilderna, du är för go du :) TIMRÅ IK

Blizzard: Varsågod :)
Här är ett bildspel ifrån tågresan också : www.st.nu/bildspel/071201_TIKsupporterresa/

ÄlskarTIK: ja 2007 var det :) Tack Tack :)

Menar du tågresan som var den 1 December 2007? Isåfall finns det bilder i galleriet på tikare.se, under " Tågresan 2007 " :)

Hejsan jag söker lite bilder efter resan till Stockholm 2008 :) kommer inte ihåg vart dom fanns :/

Ambroo: Grymt besviken var ordet, sa Bull.

Så är det svårt att inte hålla med Hamrin och även Skarin angående Bagarn/centerfrågan i Jimmys senaste blogg.

Jag skulle bli grymt besviken om det inte "ramlar" in någon ny center. Marknaden är begränsad, men visst finns det namn.

jonmannen: Jo visst är de så..Men de lär ju bli en fotbojja eller nåt sånt.. För fängelse kommer han inte få ialla fall...

Uddan: Hoppas han får sitt straff, bara för att man är en idrottsprofil så ska man itne stå över lagen. In i finkan utan att passera gå

Skulle denna spela kvar för Djurgårn? Kan bli tungt i så fall...

Orkar inte skumma igenom hela HS såhär i sommarvärmen, men blir det någon resa till clas ohlson cup?

Nån som har hört hur de går för Erik "lill bagarn" Andersson..? Om han är påväg tillbaka eller ej!

skumt, står bara lite speccs på St.Pierre från eliteprospects på st.nu när man klickar på länken som heter samma som honom

Tvåtallar: Ja visste ja

Dragan 2k: Förstår.... samma här visste inte om buggen heller

Tvåtallar: Jag följer all hockey. Alltid intressant att följa vad som händer de andra lagen. Vet inte hur många jäkla hockeyforum och tidningar jag är inne på dagligen. OCh framförallt inte hur länge jag tillbringar där.

Snoop: Haha. Vilken schysst liten bugg:-)

Dragan 2k:
Tror inte du kan hitta de på nätet. Varför undrar en indian detta ?
Ni har ju fått Halh

Dragan 2k: Ja går in på st.nu bara osså scrollar ja neråt o trycker på en sportrubrik från igår(måndag) osså skiter ja i o läsa den o scrollar nr igen då kommer de upp rubriker på dagens nyheter och dom kan man läsa kl 03:00 inatt.

Snoop: Var någonstans kan du se de nyheter som är på väg på ST?

Jacksson 71: Man kan läsa om Martin St.Pierre i ST nu klockan 03:00 iaf.

fighter: Ja ingen fara :) Tycker vi sparar de riktiga dusterna till säsongen börjat =)

Hahl Bundy: Någon som har hört något om Randy??

Där det står:

29 MoDo Örnsköldsvik SUE 39,41 -21

Är det med eller utan Foppa det? :)

Deas: ok det är lungt det var inte menat till dig personligen.
det är bara det att det börjar bli rätt många gäster här nu som
inte gör annat än att hacka på oss,istället för att skriva i sina egna
böcker som är helt döda.

om du läser lite mer här så förstår du vad jag menar.
hoppas du godtar den ursäkten.

fighter: Ehm. Oavsett vad jag tycker om lagen förra säsongen så har jag inte sagt ett ord om det.

Och nej, jag har helller inte sagt att alla lag är bättre än Timrå.

Taggarna utåt eller är det alltid såhär i er gästbok? Jag brukar inte posta eller läsa här.

Deas: Alla lag är bättre än timrå? bla,bla bla. ska vi gå på det så behöver vi inte spela den här säsongen,bara att skicka bucklan till göteborg.
vi var bättre än modo förra säsongen! bara att suga in era surläppar
ock erkänna det.

RocknRolf2: Just frasen "vi har" borde väl syfta på nuvarande trupp och inte de som lagen mönstrade för en sisådär fyra månader sedan.

Jag tror de flesta hockeyinsatta i dagsläget skulla hålla Modos trupp som starkare än Timrås.

Simmalugnt: Hehe så sant..

Satt och funderade på varför alla Mododrägg vaknat till liv.

Sen kom jag på att alla Ö-viks dagis förmodligen har sommarstängt nu.

RR eller St.Pierre + Wandell skulle jag tycka var helt ok faktiskt. "slipper" Hedström spela center oxå vilket jag inte alls är nöjd med om han ska göra.

Mathias: Riktigt skoj, Timrå före modo underbart!

« · 1051015 · »