1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606298 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Snygg filmning av Larmi…

Sputnik: du kan se den på ht.se. Logga in med samma uppgifter som st

Frebog: Har du länk på sändningen på ST? Har inlogg men kan inte hitta matchen nånstans.

Olli Hahl: Lämnade folk sist för att de egentligen skämdes?

Fast det är ju iofs ännu skämmigare att säga att man ska på innebandy

Växjö snittar alltså ca 3 skott per period på mål på de senaste 4 perioderna… nu är vi i den 5 o där har dom skjutit 0.
🤮🤮

Dubbeld: Haha vilka jäkla zebror dom har i matchen

Andersson: säg det nu läste lite i fel ordning på skärmen inte mitt starkaste play där 🤣

Dubbeld: Hudik pressar på i slutet av 2a

Edit.

Rip Kirby: Orkade inte skriva Jakob Johansson så det blev Jakobsson 😘

Hudik reducerar till 2-1

Kalmar ligger under med 2-1 mot Piteå och 0-0 Troja-Nybro

Kämpa Hudik

JJ HÅLLER SIN ANDRA NOLLA I 3KR

Gewe: skott 10-3 SAIK

Nu ska dom ta en liten paus o suga av Kruger i Djurgården för han är ju så bra o skulle platsa i 3 kronor... herregud

Andersson: 9 sköt dom släppte till 3 men jävla köttmurshockey

Olli Hahl: Kul att se JJ i målet. Lugn och sansad.

Olli Hahl: Jakobsson?

Hade ljudet på när jag knäppte över från finalmatchen… då säger stolpskottet Härenstam att det vore kul om Jakobsson kunde få hålla nollan när han nu får stå i mål.
Han höll nollan mot Danmark också, din sopa!

Växjö lika roliga idag också . Period 1 / 3 skott / hemma , SM-final

LillReijo gör 2-0 för Väsby. Ridå Hudik.

Andersson: De kommer aldrig gå upp.. Jävla bottlejobs

Dubbeld: Problemet som jag anser när det gäller domarna, nivån är alldeles på tok för varierande.

Hudik failar i omgång 9 , otajmat

{297}: …och i tredje lämnar stora delar av publiken för att ta selfies med och klappa maskothunden

Dahlén åker ut på en petig goalkeeper interference när han jobbar mot puck

Där ser man

Frebog: 1-0 Väsby efter första. Inge vidare domarinsats här heller. Garpen hade varit fly förbannad

Kan rekommendera Väsby Hudiksvall, sänds på expressen men går även att se på Hudiksvalls tidning och funkar om man har inlogg på ST. Väldigt bra sändning faktiskt med reporter imellan båsen bland annat.

VM U18. Kanada-Sverige 0-8 slut. Kanada 40 utv.minuter. vafan...

Gorkyman: man gör ett inslag om Växjös maskot som är en hund alltså. Man får verkligen valuta för pengarna 🧐

Skottlossning i Växjö. Hoppas det är matchen dom menar

Norge friläge då var det Jesper Jäger klass på avslutet tack och lov

Rip Kirby: Fast av dömma av kommentarerna från gårdagens batalj kanske Hudik är mer spännande

{9566}: SVT Play funkar lika bra.

Gewe: Testa med SVT 24 :)

{9566}: Måste bytt till al-jazeera för jag hitta på inget på mitt utbud av kanaler
Men man får väll kompensera med sm-final som mer liknar försäsong 😁

Gewe: Dom bytte kanal

Nån sån m kan svara på varför dom bara sände matchen fram tills 20:00 igår på tvåan?
Är det samma ikväll?

JonteD: Du kan väl prata lite med surjämtarna om hur det ska låta på en hockeyarena. Begravningsstämning igår o det är inte bättre nu.

Zäta75: Han står 👍🇺🇿

JonteD: äh du har bergis hotat henne med att det var endera Tre Kronor-Norge live i Östersund eller Växjö-Skellefteå på TV som gällde. Klart hon väljer det minst plågsamma då ju.

JonteD: Roligt! Skulle också vilja se matchen på plats. Trodde att du bodde i Östersund :) Troligen står väl Jakob Johansson igen ikväll eller?

OlliJanne: Är på väg till ösd o kika på Jonte o landslaget mot baggarna!! Hör o häpna fick med mig frugan som hatar hockey!!!🇺🇿🇺🇿 De ni dom går att fostra 😎😎😇

sargad: Ja Lökers VS SAIK = lämna över fjärren till frugan och låt henne välja kanal

sargad: det är HA finalen då som kan vara lite kul. Men där är det som att välja mellan pest eller kolera om vilka man ska hålla på!

Olli Nomadinen : Se Läjkärs - Skelet som en vaccinspruta mot hockeyabstinens. Du kommer garanterat föredra att gå ute och påta i en trädgård, fiska eller ta en promenad i stället för hockey efter den dosen.

OlliJanne: haha eller hur 😂

Olli Nomadinen : Ja det är sega tider. Ibland känns det lite skönt, som att man är ”ledig” från grubblandet. Men visst fan är det majoriteten trist, och en längtan.

Sen verkar vi vara långt ner på prioriteringsordningen med. Är väl en kombo av mycket. Få silly-nyheter, rätt tyst från klubbhåll. Detta i kombo med att vi är lite åsidosatt vad gäller uppmärksamhet. Det går liksom bra i poddar och artiklar att nämna typ FBK, FHC eller för den delen jävla Södertälje, även fast det inte händer speciellt mycket där heller. De har gjort sig av med några spelare typ. Det har vi med. Men finns väl alltid extra stora öron hos journalister när det kommer till vissa lag. Timrå krävs mer extravaganta händelser för att vi ska få ett segment.

Tyckte denna tweet från Robin Figren talar sitt tydliga språk. Bifogar mina svar med.

Jag väljer att se det som att vi jobbar i ständig motvind. Blir lättare att skapa fiender då 🙂
Uppladdat:

500x0-1ea6b081-c8e5-4dd0-9fa3-ec601e1f76d5.png

500x0-5fe93584-97b6-4f88-aa47-175095dc7a8f.png

Omgång 9 av kvalserien upp till HA ikväll. Snuskigt viktig match för Hudik, men känner tyvärr en liten skepsis över att de tar klivet upp i år.

De har samma poäng som Nybro men har +3 bättre i målskillnad. Båda har Troja kvar. Om man antar att båda får samma utfall mot Troja både gällande poäng och målskillnad så måste Hudik leverera en seger mot Väsby ikväll(förutsätter en ordentlig seger för Nybro i sista omgången mot Piteå) och inte tappa mer än 3 i målskillnad. Och givet att Piteå är klappkassa i sammanhanget och läcker som ett såll så känns detta oneklligen tufft.

Nä, risk att sisteperren senast mot Kalmar grusade HA-drömmarna :/

Olli Hahl: Jag tål inte Härenstam sedan jag hamnade bakom honom i kön i en klädbutik i Kristianstad. Han skulle kommentera handboll tror jag. Det var rea i butiken, men han skulle ändå pruta på ALLT. Fick han inte rätt rabatt skulle han inte ha den. Blev ett jäkla stök. Ville prata med ansvarige. Mycket snack om hur mycket pengar han spenderat där dagen innan osv. Dryg som fan. Tillslut sa jag till frun att jag måste lämna butiken, pallade inte en sekund till. Han höll på i säkert 30 minuter.

Herminator: "Hockey" med fotbollstaktik? Nä tack

« · 2527619 · »