1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606268 inlägg · 6213 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Hörde att han landade på svensk mark igår, med sitt bohag. He’s back, baby!

Dr.Krykov: fönstret har inte öppnats där än.

Timrå4ever:

Jo, jag är ännu sämre. Sämre än sämst. Bara att kolla på mina GIF-tips hittills i år. Helt åt h-e.

DJ Hemp: går inte att vara sämre än Wennerholm.

Horace76c:

Jag är den sämste tipparen av alla och säger att VLH vinner. Så gå all in på SAIK istället. Apropå detta med din ljuva förtidspension 😊

Dr.Krykov: han inväntar nog envägs.

Varför presenteras inte Hållander? Trodde det va för att han spelade AHL slutspel men hans lag kom sist och deltar inte i nått slutspel.

DJ Hemp:
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo

Märkliga inlägg och konversationer här igår, men kvällen slutade i alla fall med en rättmätig seger för SAIK och hockeyns bästa.

Hoppas nu att MoDo fixar minst en match på Hovet, helst redan den ikväll. Dels för att jag vill det av hela mitt hjärta och dels för att DIF:s ledarstab gärna får fortsätta att skämma ut sig med sitt patetiska gnäll.

Kebab_House: Vilken galning.
Kan bli Brynäs-tränare.

Trevligt meddelande man får från brynäs fan
Uppladdat:

500x0-d9a90daadd132dbda12b9bfe3a4754b1.png

Olli Nomadinen Får inte glömma Västervik som blev kvar, härlig måljingel där 👍👍👍

{10242}: Ingen är så kaxiga som du säger, du borde söka hjälp

RunarUp: Hörde i Sanny och MadHawks podd att Brynäs hade bland de dyraste trupperna denna säsong, det är komiskt.

{10242}: Kaxiga vi?? Vi är ÖDMJUKA som få efter den resa vi har gjort. Kolla upp det ordet du också, det skulle göra dig gott i längden.

SÅJA var det ja . Rättvisa och lite spänning kvar i finalen , nu kan man ju titta på lördag . Nu ska jag sova och utan att nämna något namn så bör fler göra detsamma

Dubbeld: Joråmensåatte...

{10242}: Stackare, stackare.
Hoppas det går bättre för dig i fortsättningen.

Sååååja!

Man vill inte bjuda frustrerade allsvenska supporter någon medvind men Växjö suger!

Sjukt tråkiga och går hårt på ben och slår hejvilt!

Med domare som dömer hockey ist för hemmalags publik slickande så hade faan inte Växjö varit med denna matchen!

{10242}: liket lever!!!

{10242}: Meeen snälla tror ingen timråit e smygplastare o Jaaa vi är skitglada över vår 5 e plats i år de skulle nog ni oxo ha varit men nu blev de som de blev för er bara komma ihop o bryta ner!! Yeeeeezzz Skellefteå 👍👍👍👍👍

{10242}: Gå från en SM-final pga att börja jobba tidigt var det jag menade. Du skriver ju femton inlägg i halvminuten så du får ha koll pa vad du skriver till vem

{10242}: Kämpa. Ladda nu för Tingsryd borta, Östersund mm

Hassan: Bortförklaringar? Visste inte att jag är en Brynäs spelare

Olli Nomadinen : Jag är inte här för att skriva om Brynäs btw.. Inte konstigt när en klubb med en sån dålig standard blir kaxiga efter dom når topp 6 för första gången på 20 år..

Olli Nomadinen :
Försvinner mer o mer folk från läktarna.
I en SM final?

Visste inte att Timrå var en fake klubb med en massa Växjö fans lol

{10242}: Äh bortförklaringar

{10242}: Inget du behöver fundera över med ditt bruna jävla inavlade lag. Dra åt helvete och lycka till mot Västervik 😂😂😂

Nu börjar dom sjunga hejåhå igen

Olli Nomadinen : Najs sm guld btw

{10242}: Haha. Inte konstigt att brownass är där de hör hemma med supportrar som dig. Hoppas ni blir kvar i lingonserien för evigt

RunarUp: Inser du inte att jag inte bryr mig vad du skriver om Brynäs!? Du person angrep mig vilket gjorde mig irriterad...Du är barnslig som satan

{10242}: Hr inte mycket till övers för Brynäs, men trodde ni var läskunniga. Har inte skrivit att Lakers spelar roligt.
Men att ta sig till final. Förmodligen med en billigare trupp än er, är rätt imponerande.

{10242}: Du är uppenbarligen i behov av stöd. Liksom din förening.
Jag lovar att jag sett fler Växjö-matcher i år än du sett i ditt liv.

Imponerad av att dom tagit sig dit dom gjort med sin forwardsuppsättning. Botten fem
I SHL i år.

Pissiga domare igen.

Domaren som tar utvisningen på Lowe eller Cooper har klockren vinkel syns tydligt, väljer tripping på årets rättsligaste bentackling. Vilken sopa!

Men Lärking då?

Varför påtalar inte dom att situationen bör granskas för större straffet?

Vill kanske inte att deras skitbra förutsättningar ska påverka matchen?

Så får se crosscheckingen som ger tvåa på Saik…

Så glöm det argumentet….

Zebrorna är usla…

Hassan: iofs så är det klockan 11 på en torsdag kväll.. Vissa har barn eller måste jobba tidigt imorgon antar jag

Andersson: ja men de har förtvivlat svårt att komma in mot mål. Plastsjö lär väl få ett slumpmål

Andersson: Är hälften kvar i hallen när nästa period börjar?

OlliJanne: kul om den hade varit i sudden , match 7 . Fast torskar saik är de nästan kört förvisso

Sigge: hur kan den billiga puffen ge utvisning i finalen på övertid i match 3?

BP SAIK nu fan

pissutvisning

Tycho: Tänk om man hade stora stålar som man inte visste vad man skulle göra med!!! Då skulle jag köpa Möller och Pudas o skänka dom med full lön till Timrå!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿

Sigge: Ovärdigt.

Hassan: Kanske någon rolig pingismatch i närheten, vem vet...

Sigge: Nej haha Storvreta slog ju ut dom.. Storvreta gang

Tycho: det är fan tomma stolar nu igen. Är det verkligen rederiet som lockar så mycket? Är det nåt annat lag som spelar i nån obskyr sport nånstans i närheten?

Sigge: Tror Öster hade match nu… 😳

« · 2527843 · »