Märkliga inlägg och konversationer här igår, men kvällen slutade i alla fall med en rättmätig seger för SAIK och hockeyns bästa.
Hoppas nu att MoDo fixar minst en match på Hovet, helst redan den ikväll. Dels för att jag vill det av hela mitt hjärta och dels för att DIF:s ledarstab gärna får fortsätta att skämma ut sig med sitt patetiska gnäll.
SÅJA var det ja . Rättvisa och lite spänning kvar i finalen , nu kan man ju titta på lördag . Nu ska jag sova och utan att nämna något namn så bör fler göra detsamma
{10242}: Meeen snälla tror ingen timråit e smygplastare o Jaaa vi är skitglada över vår 5 e plats i år de skulle nog ni oxo ha varit men nu blev de som de blev för er bara komma ihop o bryta ner!! Yeeeeezzz Skellefteå 👍👍👍👍👍
{10242}: Gå från en SM-final pga att börja jobba tidigt var det jag menade. Du skriver ju femton inlägg i halvminuten så du får ha koll pa vad du skriver till vem
Olli Nomadinen : Jag är inte här för att skriva om Brynäs btw.. Inte konstigt när en klubb med en sån dålig standard blir kaxiga efter dom når topp 6 för första gången på 20 år..
{10242}: Hr inte mycket till övers för Brynäs, men trodde ni var läskunniga. Har inte skrivit att Lakers spelar roligt. Men att ta sig till final. Förmodligen med en billigare trupp än er, är rätt imponerande.
Tycho: Tänk om man hade stora stålar som man inte visste vad man skulle göra med!!! Då skulle jag köpa Möller och Pudas o skänka dom med full lön till Timrå!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Tycho: det är fan tomma stolar nu igen. Är det verkligen rederiet som lockar så mycket? Är det nåt annat lag som spelar i nån obskyr sport nånstans i närheten?
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.