Det tog 5 matcher eller något innan DIF insåg att man ska spela fysiskt mot foppas pojkar. Fortsätter de så här så är matchen på söndag en ren defilering.
Okej, den här perioden gick solklart till DIF. MoDo kommer just ingenstans. Fortsätter det så här finns det i alla fall EN positiv sak: ”Bernie” kommer allt närmare Timrå.
{9037}: så jäkla less på Aagards filmningar. Wessner som spelat så länge själv, hur han inte kan se vilken karaktär Aagard är? Hade Modo haft en normal % i PP så hade dom redan varit i SHL, så jäkla många billiga får dom med sig.
Rip Kirby: Nja, lättstött skulle jag inte kalla det. Däremot vän av ordning. Sen så hade jag också på ren djävelskap velat se vad som hänt om zebrorna bara agerat korrekt. Låt buropen hagla!
Är man stor och stark ska man vara snäll, det säger Bamse. Därför säger jag att jag tror lillebror går upp till SHL. Man ska vara snäll med dom mindre.
Zäta75: Apropå Kopitar i Mora under lockout var det ju för att SSK var i allsvenskan. Lite imponerande är det att 2 storstjärnor som Kopitar och Pastrnak båda lirat junior/senior hockey i SSK. SSK hade ju löst livematchmöjlighet för oss 08or.
Bara ni som inte fattar ett piss…