Så undrar man vart Aftonbladets skandalreportrar var när Brynäs Kånkelbäre åker på MP efter sin checking to the head mot Klasen, varvid hela Gävle, (nåja men betydligt fler än de 10 fjortisarna som skrek nåt åt Warg), buade som galningar när Klasen blödandes från huvudet LEDS ut. Brynäsjävlar....
Wayne Gresky: Det är en bra ställd fråga....det står TIMRÅ, inte S/T och då det gäller en specifik klubb kan jag inte se vad serietillhörigheten har för betydelse...
Verkar som om du bara försöker göra dig märkvärdig...
Tycker det är lite pinsamt att det inte är mer intresse på Modo borta den 26:e. 32 stycken och kanske inte ens får ihop till 50? Lite dåligt tycker jag, ANMÄL ER NU!
Kom att tänka på Zetterbergs fantastiska svit med 17 matcher och poäng i varje. Är det någon som vet vem som håller Timrås rekord? I såna fall hur många matcher?
hm såg den här länken nu om detta går igenom så är det ju inte bra att ha spelare från olika länder för det betyder ju att ex: finland tar två sverige tar två danmark tar, kanske tjeckien, samtidigt som man ska fortsätta spela ES isf ska man ju bara ha svenskar! för då förlorar man bara två spelare.
mattias - 74: Jyri var bedrövlig i TIK varför skulle han bli bättre i SAIK? hm ja vet inte ? men så blev det iaf fler poäng där nu än hela tiden i TIK.
RTS: Bästa försvar är väl anfall. Spelande backar utan kontrakt växer inte på träden så att förstärka offensiven känns ändå rätt. Han skulle defenitivt förstärka laget i rätt omgivning.
Dream Team: Jag har full förståelse varför man väljer att kalla den nåt annat än Brynäsdjävlar. Lite kul i och för sig om en låt med det namnet framförs av en sångare med namnet Jähkel.
Ambroo: Just precis, "Lill-strimman" var det ja ;-) Det är dock märkligt att man här i Bingolotto fått för sig att döpa om låten till "Timrå tisdag". Tidigare gick den ju under namnet "Brynäsdjävlar", då den tar upp en av bataljerna lagen emellan någon gång under -70-talet och logiskt nog är uppkallade efter just detta.
Kerstin_k: Vad som mer framkom var att Wikegårds lista toppades av Modoklacken som han liknade vid sugrör som borde ta på sig tröjorna och skaffa gymkort. Detta för att träna sina sugrörsliknande kroppar. Ha ha!
Effektivt HV71 ikväll. Leder med 4-2 borta mot DIF, men man ligger under i skottstatistiken med 29-15. Jäklar att man bytte bort Jukka V. på dreamteam ;-)
Uno Gordon: Men frågar du mig så ligger jag inte sömnlös för det. Som den obildade norrlänning jag är har jag aldrig förstått finessen med ej tillagad mat. Jag har iofs hellr inte som den obildade, inflyttade norrlänning jag är förstått tjusningen med sur fisk...
mikenomad: Ok. Får väl korrigera mig på den punkten. Jo vi har ju Asia Food House här i Vivsta, rakt över gatan där jag bor, men det serverar inte sushi mig veterligen.
Uno Gordon: Kanske är det så beträffande asiatiska...men sushibarer dräller det sannerligen inte av. En finns det, så mkt vet jag. Möjligen finns det två...
El Maco: Åh fy fan på ren svenska! Nej du några sushibarer har vi inte i Vivsta, tack gode gud för det! Men i Sundsvalls innerstad finns en hel hord med asiatiska kök där du kan stilla din hunger och nyfikenhet inför det okända smakerna ifrån fjärran öst.
73Sjöbba: Mycket bra filmsnutt, heder åt "skaparen". Det kanske också är dags för den här igen? Skrevs 2007-03-07, efter att Karol Krizan visat prov på sin skådespelartalang.
"Enligt vanligtvis välunderrättad källa kan meddelas att Karol Krizan redan fått erbjudande om roller i filmbranchen.
TT säger att både Colin Nutley och Lasse Hallström vill ha den duktige skådisen i sina kommande filmer. I Colin's fall handlar det om huvudrollen i kalkonfilmen "När jag föll på mållinjen". Lasse Hallström vill ha Krizan i en biroll i den kommande dokumentärfilmen som handlar om Modo i "bankpalatset". Filmen kommer att spegla dålig avkastning på insatt kapital och har fått arbetsnamnet "Platt Fall""