Andersson: det är ju faktiskt en landslagsmålvakt som kommer in! Och det är bra att han får bygga lite självförtroende. Snart slutspel och då behövs dom bägge två!
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
The great one: Jo alltså, i skuggan av Juel. JJ är ju ingen dålig målvakt. Skulle snarare säga att i sina bästa stunder är han en ligans bästa målvakter(även om jag håller Juels högstanivå högre)
Andersson: Jo, även om jag håller Juel före JJ. Så har det gått lite till överdrift i kritiken kring JJ. Målvakten som trots allt fick spela i landslaget i början av säsongen.
Har vi tänkt tanken på att gå långt i ett slutspel, så kommer JJ få matcher även där.
...så är nu Fille uppe på samma totala antal poäng(50) som Henrik Zetterberg under en SHL-säsong, 24 mål & 26 assist. Stort! Får se om det blir ett nytt rekord imorgon mot FBK.
Nacka TIKare: för att man älskar sin klubb? Förstår mig verkligen inte på er som pratar om Timrå som det vore vilket företag som helst, det ska kompenseras för sittplatser osv pga TVkamera.
Personen vill uppenbarligen sponsra Timrå IK och inte göra sin livs affär.
Nacka TIKare: ja det kan man undra. Måste vara nån som fullkomligt kärat ner sig i Hartmann och vill visa sin uppskattning. ... För 200000 kunde personen ju i princip kunnat budat hem varenda tröja .. inkl Hartmann 😏
OlliOlla: Förmodligen är det bara ett felklick, har hänt förr som Rico skrev. Senast kom det ut en artikel i ST om det. Men kan ju vara någon snäll jävel med.
Synct: förmodligen.. lätt hänt om man inte har läsglasögonen på... Själv lyckas jag buda hem "huvud axlar knä och tå" Lundmarks för en spottstyver i jämförelse ..