Montén Python: Så som snacket går är att Skellefteå lägger stora pengar på ett fåtal toppspelare och i princip bara har billiga spelare (ofta från HA eller J20) därbakom.
steveroper: Ja, men Skellefteås förmåga att få fram talanger och också locka attraktiva HA-spelare är väl det som gör att de ligger i högt upp. Typ Brandsegg hade ju, även om han inte lyckades särskilt bra i Skellefteå, säkert massa SHL-erbjudanden att välja mellan men valde att gå just dit.
Frågan är hur länge Skellefteå kan hålla på såhär, det räcker nog med några svaga juniorkullar för att A-laget ska mer eller mindre kollapsa. Deras stomme består trots allt av tidiga 90-talister.
På nåt sätt måste ju klubbar som Timrå och Skellefteå öka omsättningen / intäkterna för att kunna konkurrera på sikt.
Peja: skellefteås största hot ligger i northvolt och alla underleverantörer till dem plus samhällssatsningar runt om allt det. Blir några stycken med mindre i plånboken.
Snygg merch som kommit in på hemsidan, men är det bara på min som texten inne på alla produkter bara slutar mitt i en mening? Se exempel på bilden, men många andra är likadana.
KHKmoonarn: Samma sak även i annonsen på de andra två tavlor man har lagt upp. Jag skrev (lämnade en recension) på annonsen där jag påtalade felet men även att detta måste gå att göra betydligt bättre.