1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604492 inlägg · 6212 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba:

Missa inte Roomservice nu ni som är timråiter. Dom är hos Zäta i detroit. Startar nu klockan 20 på Kanal 5

mattias - 74: Ha inter Z någon typ av hantverksutbildning, har för mig det?

MB: Han gick väll BF

ChriZt3r: Ursäkta en gammal man, vad står det för, BF?

MB: Barn och Fritidsprogrammet

MB: hehe, barn och fritid står det för.

ChriZt3r: Aha! ja bra val! fritid har han en del, om inte nu, kommer han att få vid en ca 35-37 årsåldern och barn tränar han säker på att få med Emma ;-)

MB:

Apropå emma, fan vad hon har lagt på sig. Är det månne den amerikanska Snabbmatskulturen som gör sig påmind :)

mattias - 74: Kanske Z:a hittat målet även vid barnavlingsträningen...

mattias - 74: Antagligen......hemmafru med slask-TV på eftermiddagarna och junk-food. Borde byggt ett gym istället :-)

Z verkar så jävla cool, jordnära...

mattias - 74:
Jeffla skit oxå! Jag kom just hem och missade Roomservice. Synd, jag har nämligen varit hemma hos Z och tapetserat, coolt va?

73Sjöbba: R-E-S-P-E-K-T ! ;-)

73Sjöbba: Häftigt - det är du, Mattias och Johnnie

73Sjöbba: Det går säkert repris nån dag. Tror att det brukar vara nångång på söndagar men jag är inte säker

ÄlskarTIK: Lördag är dagen närmare bestämt :)

ÄlskarTIK: Lördag är dagen närmare bestämt :)

73Sjöbba: det är lungt, följ länken för att se programmet.

Mathias: Okey, bra att du har koll ;)

ÄlskarTIK: nemas problemas :)

mattias - 74:

Slötittade på delar av programmet. Emma var som väntat alldeles outhärdligt hysterisk och har dessutom blivit mycket fulare sedan sin första Robinson-säsong. Sicken fruktansvärd kvinna! Zäta är som bekant allmänt menlös privat, men det är ju för sin magiska hockeykompetens som man har anledning att högakta honom. Välkommen tillbaka till Timrå IK, Henrik!

Skönt att bagarn är överens om ett år till också.
bara underskriften som ska dit nu, enligt agent Svensson, viktigt!

DJ Hemp:
Henrik Z är en mycket rolig och underhållande person han är dessutom enormt "underfundig", jag har haft förmånen att träffa honom ganska många gånger.

Han kan dessutom sjunga............hi hi.

Varför spelar inte Tekrat nu i matchen mot Sverige? han ska väl ändå spela?

Jag måste få bli av med aggressioner och domarjäveln som dömer matchen nu måste fan bli avstängd, fyfaaan va dålig karljäveln han suger fullständigt och sen en annan sak så ser vi att sverige har för dåliga backar, precis som vi i Timrå vi har för bra forwards och backarna är för dåliga.

Snoop: vem syftar du på

stoff: ja va fan heter han, Levonen eller nåt sånt han är ju en riktig hockeyförstörare !

Friskan:

Jag beklagar de hårda orden från min sida. Anser bara att om man tar Emma Andersson under sina röda vingar, då är man allmänt menlös. Annars har jag absolut inget emot Henke Z och det var därför jag underströk att världens kanske bäste hockeylirare är så jävla välkommen tillbaka till Timrå IK. Min åsikt (liksom säkert mångas andras) är att om övriga laget haft en bråkdel (okej, klyscha!) så mycket hockey-intelligens och hängt med i Zätas svängar - då hade SM-bucklan 2004/2005 funnits i vår prishylla...

DJ Hemp: Vi hade allt fått fullt upp med Frölundas lag och SM-vinnare anno 2004/05.

Dream Team:

Att vi hade fått fullt upp med Frölunda må vara hänt, men med en trupp bestående av fler rödvita krigare av Zätas kaliber hade vi tagit revansch för nederlaget 2003...

Erik Andersson ligger bakom Sundsvalls ledning 1+1 har han (Oskar Johansson har 1 ass)

dr-nix: Finns fler Timråspelare som märkt ut sig, ex Åkerlund:

58.12 2 min SUND 84. ÅKERLUND, Magnus ROUGH

dr-nix: Kul att Erik A gör bra ifrån sig och att Oscar J spelar bra och gör poäng.

Här är en skada vi iallafall slapp ifjol..

actionleif: inte bara tummen levern oxå!

tobbe_d: Helt sanslöst alltså!

Förlust med 6-0 idag för Sundsvall... Åkerlund släppte in 6 puckar, känns inte all för bra :/ och totalt 35 utvisningsminuter på spelare från oss....

Vet inte om någon här sett det med Frida Svedin-Thunström har gjorde sitt första landslagsmål igår eller förgår. Se länk

Mathias: Hon gjorde egentligen sitt första redan i förrgår mot Tyskland men det har ST missat. Målet mot Ryssland var hennes andra. Båda gångerna gjorde hon matchens första.

FM: Ja hoppas verkligen han får chansen nu! Tråkigt att en sådan kille inte breakar på en gång!

Tenkrat fick han spela ngt i Channel one cup????

uhahl: Han spelade igår i alla fall

"Musikstilen är en blandning av Trance och hårdrock i en skön mix".

Låter ju som en fantastisk blandning, eller?

Knylan: "definitivt en låt som ligger rätt i tiden". Joji, eller vad det va Hempen sa förr.

Tur att det är hockey som är Timrå IK:s huvudsyssla.
Det finns dom som säger att man aldrig ska blanda ihop idrott och politik. Idrott och musik brukar vara ett ännu sämre äktenskap.
Utan idrotten hade gigantiska missljud som "Live is life" varit döda och begravda sedan länge.

RunarUp: Fast erkänn att det hade varit häftigt att ha haft ett intro med Laibach version "Leben heisst leben"...

RunarUp: Vi kan väl ge låten en chans innan vi dömer ut den. Den är gjord på hemmaplan i alla fall.

Går det bra i Färjestad Martin?

T T: Självklart. Jag köper all musik som stöder Timrå IK. Att det sen är uselt spelar ingen roll. Bra musik kan jag köpa på annat håll.

actionleif: *Gäsp*

« · 953034 · »