1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 610262 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
T T: Jag har för mig att Regin är med,Erixon och eventuellt Lander.

Hälge: Nej, det är bara klassiker. Zäta är sist.

T T: Bert-Ola och Inge också.

friskan: Japp, sex kvar. Jag kan inte alla själv. Biffen är med tror jag.

Lill-Strimma förstås.

T T: Kapanen

Frella: Eje, Tåget? Men den första är väl nån riktig oldie typ Gösta Sjökvist.

Wikegård:
Jag håller med , håller med och håller med.

T T: så kom andra påhoppet på challe "Gnällspik" på kort tid! denna gång av Wikegård i Hockeykväll han sa att challe lag ner för mycket energi på dommarn och allt runt om (precis så har jag sagt) han sa även att timrå är byggt för en final och ska nu sattsa på rätt saker inte dommare hit och dit!! ......Challe du ÄR en GNÄLLSPIK just NU!

Blizzard: Det värsta är att han uppträder jävligt arrogant.

Blizzard: KLart Wikegård har rätt i allt han sa där om challe och Timrå, men jag fattar inte varför grinollarna Leffe Strömberg o Säcken får kritik, dom kan ju stå och grina och sur som bara satan i en tv intervju efter match, de enda man uppmärksammar är lite arrogans från Challe.

Blizzard:

Han har ju rätt om Challe. Alla som inte ser det bör vakna upp, omedelbart.

Snoop: de ska ju så klart stå varför får inte säcken o leffe kritik.

Snoop: timrå är byggt som ett topplag vi ska inte hålla på gnälla på Dommare.. Strömberg med sitt lilla SSK ska vara glada om dom får spela Slutspel låt Karl Gnälla av sig!! men challe ska vara gott föredömme för varumärket TIMRÅ IK!

Challe raljerar om ödmjukhet, Lillkenta utstrålade det.

Per HApps: Instämmer!
(Du kan förresten ta bort mitt inlägg nedan då diskussionen redan hann påbörjas i denna tråd).

The great one: Alla lär nog inte vakna upp ur sin dvala. Det finns kanske för mycket prestige bland HS-skribenterna i denna fråga nu, tror inte de som försvarat Challes intervjuer någonsin kommer att säga (erkänna) att han beter sig illa.

Förresten det av mig kritiserade spelsystemet hade man väl ändrat lite i för ett tag sedan? Har för mig att jag läst eller hört det någonstans.

Laken: Vad härligt då. Nu tycker jag att vi ägnar de närmaste 24 timmarna på HS till att upprepa vad Wikegård sagt.

El Maco: Eller också fortsätter du försvara Challes beteende i intervjuerna de närmaste 24 timmarna?

Godnatt!

Laken: Nej tack. Jag försöker undvika att älta.

Laken: Har du inga synpunkter på "gäddkäften" då? Han som tyckte att "Foppa" bara skulle spela power-play?

T T: Åh fan! Då måste temat alltså vara legender. Bulla, Strimma, Pekka etc.

Uno Gordon: Gå och titta nån gång vetja. ;)

Laken: Du kan väl inte mena på fullaste allvar att du inte märkt att spelsystämet blivit mer defensivt inriktat den senaste tiden. Detta p.g.a. alla förbannade skador, att gå på ont om folk match efter match och det poängbehov som vi faktiskt varit indragna i.

Sedan att du och gigantiskt många andra klagar över Challes agerande lite här och lite där. Det kan jag faktiskt inte säga så mycket om. Även jag kan tycka att vissa "happenings" känns något märkliga och faktiskt lite oroveckande. Med betoning på vissa.

Känslan som jag hoppas på är att Challe får igång sitt lag till att vara ett grymt revanschsuget och hungrigt lag nu inför det som komma skall. Slutspelshockey och ett jävlaranamma utan dess like! Det känns som att detta blir ett ypperligt tillfälle för honom att bevisa att han kan få alla att dra åt samma håll.

Kul för Bäckis som just nu gör succé i matchen mot Boston, efter snart 2 perioder spelade har han gjort 1 mål och 3 assist, ni kan ju gissa vad Ovechkin gjort ;P han har 3 mål och 1 assist.I och med detta leder Bäckis rookieligan och de är ju riktigt skojj.

Snoop: ride on, måste gå in på europe.espn360.com och kolla matchen, hur kunde jag missa att den e nu

Berglund: 10-2 till Capitals ojoj

...så kan Brynäs definitvt bli klara för KS vid förlust mot Mora.

Fast å andra sidan kan det vara skönt ifall vi får spela dit dom på torsdag, men man ska inte ropa: "Hej!" förräns man är över bäcken.

Hahl Bundy:

Om Brynäs förlorar så är det inte bara dom som definitivt blir klara för KS...

Hahl Bundy: Skulle du tycka de var kul ifall Brynäs får spela allsvenskan ?

Gidde:Nä det har du rätt i.
Snoop: Ja.

Hahl Bundy: Jaha, själv tycker jag de är tråkigt ifall dom åker ur.

Snoop: Det gör faktiskt inte jag o det beror på.....Äh det kvittar, jag tycker bara det.
Har svårt för Brynäs bara o deras fans, dom behöver härdas dom också.

Snoop: jag skulle tycka det var U-N-D-E-R-B-A-R-T :)

Hahl Bundy: Jo de kan man ju hålla med om att dom kanske är för bortskämd, men jag vill ha Brynäs kvar :)

Blizzard: ååååååååååkej

Läste ett jättelångt inlägg om isen som kom in i dag kl. 10.37, läs det! Verkligen underhållande!

Har ni lite att göra i morgon, tycker jag att ni ska komma till E.on kl 19, och heja fram Dam laget i åttondelsfinalen i SM mot Leksand.

Wesse1: Dem har väl returmöte i helgen också? Stöd dem på plats i Leksand!;)

Nån som ska se matchen via datorn? Står de för er att kanalen är offline just nu????

General_Moisio: Japp.

Dogsbite: Okej så den börjar prick sju eller?

General_Moisio: näe 18:55 men brukar funka 56-57, eller menar du på myp2p ?

General_Moisio: På canal+ så står det 18:55, satt någonstans däromkring skulle jag tro :)

Blizzard: myp2p :)

Dogsbite: Jo, det är någon minuts fördröjning på myp2p:s sändning....

General_Moisio: funkar myp2p för dig?

nectis: NEJ DE GÖR DE INTE SORRY CAPS

är de channel 37984?

General_Moisio: menar 38974??

« · 996361 · »