1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 610461 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Är det inte patetiskt att Sundlöv är sjukskriven? För vadå?
Kan man sjukskriva sig för att det inte är nå kul längre?

En fråga som dyker upp, är det mina skattepengar som går till hans "lyx strejk" ?

Nu börjar det hetta till i eftersnack! Ska bli spännande att följa kommande tävling..

actionleif: Fega jävla nollor!

Mathias: Domaren var ju också en fegis han såg ju att dom fuskade men dömde ändå segern till modo :P

jonmannen: Ja men han är väl modoit skulle jag gissa på

jonmannen: Domarn är ju en känd modoit.. så det var inte konstigt. Vi låter dom vinna på fusk nu och tar dom i slutspelet då vi förhoppningsvis har en mindre färgad domare.

Mathias: Ja men de är typiskt Modo, måste ju fuska annars hade ju maggan o dom vunnit.Skönt o höra modolidsången i bakgrunden :P

Snoop: Var aldrig orolig, även här vann de!! :-) Var väl inte så klarlagt om det ev. fanns några regler - å andra sidan borde ju TIK:are vara mer van vid trä o plywood-byggen!

actionleif: Alla domare i elitserien är väl mindre färgade, och har väl alltid varit så.

zigge: Vi var ju helt klart bättre på att bygga, men att riva och bygga nytt, där var ni strået vassare.

Paddan: Inte såhär färgad. Nu väntar en natts ångest efter ännu en förlust mot Modo..

zigge: Jaja är de kul att vinna på fusk så får de väl vara så då :)

Snoop: Förövrigt så vare kul när Palm försökte leka heterosexuell när tjejen i svart kom in, hahaha den där Palm fick mig att skratta som fan så de va helt klart värt att titta.

Så undrar jag vart man kan kolla resultaten i bandy slutspelet?
Bara nyfiken på hur det går där, verkar inte som aftonbladet o.s.v bryr sig så mycket?
Hittar det ingenstans iaf, tänkte ifall någon vet?

nectis: Prova hos de du tyckte inte brydde sig.
www.aftonbladet.se/sportbladet/malformal/

nectis: Kolla länken. I navigeringen till vänster kan du välja vilken av semifinalerna som du vill se resultaten ifrån.

Poffa: Oh, härligt. Ingen bra sökare jag :)

nectis: Västerås SK stormar fram mot SM-final!

KROSSA EDSBYN!

Uno Gordon: Är det inte Edsbyn som är sådär jätte litet ställe?

nectis: Jo typ, stort är det inte iaf. Enligt Wikipedia bodde det 4 189 personer där år 2000 xD

nectis: Egendomligt nog har det vunnit guld fyra år i rad. Lika egendomligt som att den där dyngpackade kollegan till två fullblodade pokerproffs i Östersund fick bortamatch mot alla odds enligt Hasse Eskilssons pokerblogg.

Killen som antog vadet torskade 12 lax på att det uppenbarligen är grymt lättraggat i Östersund. Bittert.

ÄlskarTIK: Härligt, sjukt att dom är så bra i bandy.

Sedan 2 av världens bästa spelare (Per Hellmyrs och Petteri Lampinen) flyttat till Ryssland är inte "Byn" lika bra längre och jag skulle bli mäkta förvånad om de tar sig förbi semin-

Haha kolla in det här (LÄNKEN) Det är Brendl på träning, inte verkar han arbetsvillig iaf.. xD

ÄlskarTIK: Varför svetta ner träningströjan? Tror att han ville hjälpa materialarn med mindre tvätt. Omtänksamt. :)

Han får gärna befinna sig i ingemansland ikväll.

Hahl Bundy: Hehe jo det var säkert materialarn han tänkte på ;)

Ja det vore inte helt fel med ingemansland för hans del ikväll

ÄlskarTIK: Vilken kille. Vilken arbetsvilja. Han kämpar verkligen...

ÄlskarTIK: Det är tack vare att han vilar på träningen som han orkar vara effektiv i matcherna, kolla poängstatistiken!
Det gäller att "hänga på" honom rätt gubbe i kväll så skall han nog kunna neutraliseras.

Jensen_12: Hehe ja. Var lite roligt att höra dom som filmar prata också:
- åååå han tar jobbet!!!
- näää han kommer tillbaka
- Vilken jävla tjeck !!

ÄlskarTIK: Haha, ja. Det där är en kille som aldrig skulle fungera i TIK. Klagar man redan nu på killarnas arbetsvilja och inställning så förstår jag inte hur man kan vilja ha Brendl.

ÄlskarTIK: Underbar video! Vicken kille!! Undra vad Leffe tänkte på träningarna? Å komemr tänka, i kvalet?

så kanske sundh,Regin och Axelsson borde hålla i fys/uppbyggnadsträningen till nästa säsong,alltså hur många matcher har dom missat,det kan inte vara många inte ens om man slår ihop dom alla tre.Det känns som om dom har spelat alla matcher.
Tyckte att dom var värda ett omnämnande i all fokusering på de återvändande skadade gubbsen

bäver: Dom är ju inte särskilt gamla och slitna, tänk på det. Åldern kan också påverka hos spelare. Koskinen, Lotvonen, Styf osv. Dessa är några år äldre än 86:kedjan.

Jensen_12: Ja Styf är ju snart 29...hua!

Ambroo: Ja, han är ju inte gammal. Men han är ju några år äldre än Lill-Pebben, Regin och Sundh.

Jensen_12: Så du tycker snart fyllda 29 år är gammalt för en hockeyspelare? Herregud!

Jensen_12: Nu var jag snabb där, sorry...

Jensen_12: visst är jag medveten om viss åldersskillnad och dess påverkan men jag tycker ändå grabbarna är värda en klapp på axeln.
Jag gillar verkligen den kedjan och är övertygad om att vi ännu inte sett det bästa av dom i år

bäver: Jag är också väldigt nöjd med killarna. Regin hade jag kanske förväntat mig någon poäng mer av, då han haft många lägen att göra nogot eller några fler mål. Men i det stora hela så tycker jag att 86orna gjort väldigt bra ifrån sig.

Ambroo: Hehe, ingen fara :)

Jensen_12: Regin har gjort mer poäng den här säsongen än vad han gjorde de två första säsongerna tillsammans. Jag är nog mest nöjd honom av 86orna.

Björn och Oscar har försämrat sin poängskörd från förra säsongen medan Axelsson har gått plus jämfört med i Frölunda.

JimmyH: Jo, självklart är jag också mycket nöjd med Regin. Han har dock haft ett antal lägen at öka på sin målskörd. Men man kanske inte ska klaga egentligen. Han har spelat lysande när Hahl var borta.

JimmyH: Men andra året brukar kunna vara lite tuffare, men Björn var ju verkligen inne i zonen för ett tag sen men han har väl inte samma istid nu, kul för Sundh att få näta senast :)

Jensen_12: Ja hade Peter Regin haft ett skott att tala om så hade han nog gjort poäng än Hahl kan säga.

JimmyH: Antar att det ska stå "Mer poäng än Hahl" ? Ja, det tror jag också att han hade gjort.

JimmyH: Vet någon hur mycket energie Ottawa kommer att lägga på att få över Regin redan i år?

Jacksson 71: Alltså till sommarn;)

T T: Haha såg matchen och det finns mycket mer att säga om den.. Såg förövrigt Jimmy Hamrin också tror jag.

...så måste jag säga att jag tycker att målvakten i reklamen införslutspelet på kanal5 har en stöthandske som jag tycker är väldigt lik Krizans. Har han äntligen fått blomma ut som skådis? En reklamfilm är ju en bit på vägen iallafall...

« · 997671 · »