Jåkkinen: Vi hade väl inte vunnit mot någon annan motståndare med det här spelet heller?
Ante karlsson är en match från ett totalt fiasko. Han har fått det här laget att se ut som rädda slöa katter. Viker ner sig i alla närkamper, fika-hockey från lagets dyraste spelare. Noll psyke. Det blev dyrt att låta ante fortsätta säsongen ut.
Inte bara denna match utom hur vi avslutar efter jul. Tur vi slipper kval neråt för det hade inte gått med denna inställning. För tok för få mål frammåt gör vi dessutom så det är inte bara försvaret som är kass.
bgs: 2-3 eller 2-4 heta tips på lördag. Bedömer 75-25 i Rögles fördel.. Hur faan kan man pricka in en så jävla usel form på slutet av säsongen. Dåligt ledarskap, dåligt tränade och noll glädje...
Synct: äh, jag skiter i detta forum till hösten nu. Får heja på ändå. Alla härinne gav ju upp för längesedan. Laget och fansen hänger ihop. Ska de vara ensamma att tro på detta? God natt. Ses till hösten
Nån som vet? Har Jokkien ett skrivet kontrakt, eller kan han krypa ur? Har inte tidigare tyckt att Eronen varit så kass som vissa menat. Nu kan jag bara hålla med. Han måste bort till nästa säsong.
Greven: Det är klart att formen dyker när alla bara åker runt och vill att säsongen ska ta slut? Finns inte en jävel som ”spelar för ante” där ute. Timrå gör ett stort misstag att låta honom fortsätta. Först gjorde nubben det misstaget genom att inte splitta upp ante och Freddan och nu gör Kapanen det misstaget genom att låta ante lalla på säsongen ut. Den här säsongen är vaskad.
Även Örebro ser ut att segra. Och hur var det nu, bara en av 20 gånger laget som vunnit första matchen inte gått vidare eller nåt? Som sagt, kul det här med den otroliga hemmaplansfördelen!
{9839}: "Även Örebro ser ut att segra. Och hur var det nu, bara en av 20 gånger laget som vunnit första matchen inte gått vidare eller nåt? Som sagt, kul det här med den otroliga hemmaplansfördelen!"
Nä det är ju ett kasst jävla upplägg det MÅSTE ju bara vara H,B,H, men tror fan inte det hade hjälpt oss ändå.
Synct: Ser fram emot en annan kravställning mot de höginkomsttagare vi har i laget med Jokinen vid rodret än en apatisk bomullstuss som vi har nu. Just nu åker ju 54 och 14 runt och bara kostar pengar. Blir så otroligt triggad av deras beteende, har dom haft ett blåmärke under hela säsongen tro?
Ska testa arbetsvägra på mitt jobb i ett halvår jag med, jag hör av mig i september om utfall! Ett fucking jävla SVEK av spelare som ska ha ”Timråhjärta”. Usch, skäms.
Vad fan är detta? Börja borta? Denna matchserie skulle varit bäst av 5. Med 2 hemma sedan 2 borta sedan 1 hemma om det hade behövts. Det är HEMMAPLANSFÖRDEL. Inte så som det är nu. Eftersom vi spelar en borta och en hemma.
Jag är rätt övertygad om att nästa match är Timrås sista match för säsongen.
Det är bra så för det är ganska ovärdigt nu.
Modano har övertygat mig. Jag vill inte ha några jävla gossedjur till backjävlar! Jag vill inte ha massa rollspelare som strävar mot att vara några jävla Zlatans!
Jag vill ha jobbet igen! Tacklingar inte hösäckar.
Rindell bänkad…
Jaa han var sopig mot leksand! Han kommer försvinna men Eronen har varit en sopa i 50 omgångar med undantag för när han var skadad… Inte fan bänkar det honom…
Men han kanske har vädrat lite idéer också… det kan landa dig på förnedringsplatsen…
Jag ser fram emot en ny giv nästa år med en ny chans.
Vi är faktiskt ganska svaga nu… Typ som Oskarshamn…
Vi får vara ohyggligt tacksamma för det där rycket med 6 raka tidigare. För utan det hade vi gjort upp om allsvenska platsen.
Ser ut precis som det gjort alla de senaste matcherna. Sen att ställa JJ mot Rögle när han redan släppt in 8 mål mot dem denna säsong. Han gjorde förvisso en bra match, men mentalt har han inget övertag som t.ex Juel har som nollat Rögle. Problemet är dock vårat otroligt taffliga försvarsspel och okreativa anfall. Rögles match från början till slut.
Misstänker att det föreligger brist på förtroende från spelarna på Ante. Något som blivit värre under säsongen. Det vi ser på vissa spelare (Eronen etc) kan ni ju räkna med att spelarna också ser. Har själv spelat hockey och frustrationen blir stor när man har en coach som inte agerar. Säkert vissa som tagit upp det med Ante.
Eugen Sandberg: Nä, vi tror på det. Inget talar för ngt, men vi tror på det. Allt vi presterat talar ju för att det blir en lååång säsong. Hur kan vi buttergökar tro annat? Näe, nu går vi för guldet!!! Kan inte förstår kritiken mot Dahlén tex. Han levererade ju under en omgång 2023. Jag e nöjd.
{469}: Hanzl går ju ändå till nåt annat lag, vad ska han bry sig om? Skriver två nya år och går i pension sen. Om ryktena stämmer att Timrå har försökt sälja Hanzl länge så kan man ju förstå att Hanzl skiter i allt. Amatörmässigt.
Om halva laget spelar värdelöst och ryktet stämmer att ante har tappat omklädningsrummet, vad ska bli bättre av att han får fortsätta? Ingenting så klart och ingenting blev bättre heller.
Så jävla färdig med den här säsongen nu. Som att se en bilkrasch i slowmotion.
Timrå IK - dyr kostym men ingen som är man nog att fylla ut den.
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer
Ante karlsson är en match från ett totalt fiasko. Han har fått det här laget att se ut som rädda slöa katter. Viker ner sig i alla närkamper, fika-hockey från lagets dyraste spelare. Noll psyke. Det blev dyrt att låta ante fortsätta säsongen ut.