1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

583005 inlägg · 6215 ämnen

Corey Hirsch klar

« · 356362 · » Till forumet


Sv: Corey Hirsch klar
irre: Som målvakt brukar målet vara rätt självklart... :)
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
GuRRa: Ja målet verkar ju vara rätt självklart för honom!
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
pasi: Jag väntar fortfarande på en "hårdför" back, hoppas att jag inte behöver vänta alltför länge till...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Han säger att han ska hjälpa TIK till ett SM-guld. Låter positivt det.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
heart: Tror inte att han står så snabbt, Hirsch får nog stå första hemmamatchen den 30:e istället. Tror även att Kapanen blir bättre nu för han har bra motstånd för att vara förstemålvakt. Nubben måste väl ha en utespelare i skjortärmen för laget är ju inte komplett.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
heart: Eller så hemma mot Hv71. Liv mot Hirsch..
Han ville ju ha en vecka på sig så det kan lika gärna bli mot Leksand el Frölunda. Den som är bäst för dagen får stå..
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Nu vill man ju nästan se corey spela mot leksand så att man få se va han går för
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Most Puking: Han är väl med i truppen på samma vilkor som alla andra.
- Är man tillräckligt bra så får man spela...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Jag undrar hur dom kommer att göra med Hirsch. Kommer han att få stå några matcher lite då och då eller är det tänkt att han ska vara andre målvakt och bara stå då Kapanen är skadad?
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Maggan: Nää, du är inte ensam om det...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Swordster: Var det bara jag som satt och läste detta med ett leende på läpparna?
Kommentera


Sv: Corey Hirsch klar
Baker: Har aldrig hört talas om Timrå kört med "stängda" träningar! Om så sker annonseras väl detta i lokalpressen så det är väl bara att traska dit och spana in hjältarna. Dock vet jag ej några exakta tider eller dagar när de tränar men jag föreslår att du ringer kansliet under morgondagen före lunch då det är lättast att få tag på folk då på 060-672750 och fråga efter A-lagets träningsschema. Det borde inte vara några problem för dem att fixa fram detta.


ÄLSKA TIMRÅ IK ALLTID alltid alltid...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Vilka dagar och tider tränar Timrå och är träningarna "öppna"...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Tror starkt på Corey jag, tror han kommer ta upp kampen med Kimmo
Åxå bra för Kimmo, som kommer känna press att inte bli petad!
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
matsby: inte en aning
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
tjobba:
Var det ingen stängd träning idag :-D

Någon annan ny spelare förutom Hirsch på isen ?
;-)
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
tjobba: kan vara bra så inte Kapanen slöar till utan spikar igen för att inte låta Corey ta över
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Hälge: på frågan att : Vet du att Kimmo Kapanen är en av sveriges bästa målvakter och är Förstemålvakt? så svarade Corey: mm.vi får se hur det blir med den saken.......
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Tydligen hade han gjort en väldigt bra träning idag.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Dr Dängroth: Åsså löser det sig smidigt med idolbilderna. Man kanske fortfarande kan köpa dessa på posten för runt 2:50! :)
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Frella: Jag tror att Uffe ansluter inom kort. Jag tror att Timrå tar SM-Guld! Jag tror att det blir fest på torget i Timrå i vår, Kanske det magiska datumet 14 april...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
heart: Nä, men som Georges Laraque...
Det är väl att ta i men det jag menar är att vissa av backarna idag är lite för "tunna" när det hettar till. Men för den delen innebär det inte att man skall ta hit en back som man måste leda ut på isen om du förstår vad jag menar.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Baker: Hade du tänkt dig en slagskämpe som peter worell eller?
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Till alla filatelisters stora glädje. Corey Hirsch. Det känns stort, inte minst marknadsföringsmässigt. Bra backup till Kapanen. Allt är förståss redan sagt..men så är det mesta! Over and out!
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
matsby: Hoppas att det blir en back som kan spela fysiskt. Jag tycker att det är den stora bristen i backbesättningen idag.
Min åsikt är att Timrå behöver komplettera med en back som kan hålla rent runt mål och "vispa" bort returer och motståndare...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
matsby: Det ha du så rätt i mannen :-)
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
stene:
Det kan väll alla som skriver härinne, vi är ju som små Coacher allihopa

:-D
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
matsby:
verkar vettigt, du verkar kunna hockey
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
stene:
kanske så här?
1:a 9 och 36
2:a 7 och 8
3:e 4 och ?
extra 21 och 6


sedan beror det ju på vad det är för backtyp som kommer..
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
matsby: Vi behöver nån back som Richard Lintner... En back som kan göra mål...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
matsby:
hur skulle du vilja att backparen skulle se ut om dom fick en ny back?
om alla är friska
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Steffe:
Men ingen back ;-)
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Det verkar som om det är TIK:s samarbete med Dallas och Ulf Dahlén som burit frukt ...
Om man kollar på Dallas hemsida och även Utah Grizzlies hemsida så hittar man några EU-spelare, kanske något att drömma om.

Dallas Stars:

Kapanen, Niko 39 Center 5-9 180 04/29/78 Hattula, Finland
Lehtinen, Jere 26 Left Wing 6-0 200 06/24/73 Espoo, Finland
Tjarnqvist, Mathias 23 Center 6-1 183 04/15/79 Umea, Sweden

Utah Grizzlies:

Miettinen, Antti C 5-10 180 Jul 03, 1980 Hameenlinna, Finland
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Rinken: Läser kommentaren av Uffe längst ner och har själv inga större förhoppningar, men om Uffe skulle komma istället för Lee så köper jag detta agerande av TIK =)
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Rinken: Det kanske ryker i benen för Uffe när slutspelet börjar närma sig...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Rinken: Nu väntar vi således på alla gnäll-pellar som är sura på att inte Nubben personligen ordnat precis allt... : D
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
pasi: tror nog att kapanen kan hålla mer en 1 nolla den här säsongen... men han få inte släppa några onödiga returer som mot tälje

Hur många mål tror ni mackan hamnar på då? I grundserien allstå... Jag tippar 24
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Dahlén har haft ett finger med i spelet om Hirsch. Det tackar vi för!
Se länk!
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Portello: Det var ju en annan sak, då har Kapanen en bra bit kvar. Jag är övertygad om att Kapanen kommer att hålla minst en nolla till denna säsong, det har ju varit nära några gånger.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
pasi: Tror Nalle menar nollor totalt sett. Hade väl ca 35 stycken under sin karriär.Dessutom gjorde han två mål och ett gäng assist.
Och han lyckades väl också skrapa ihop en och annan utvisningsminut.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
NallePhu: Svårslaget rekord i nollor. Myllys hade 6 nollor under några säsonger och Kapanen har redan 5. Rönnkvist leder supernolla ligan med 8 nollor under en säsong, allt enligt hockeyligans statistik. Klubbtekniken är Myllys bäst på men att kalla Kapanen som en blek kopia är ju att ta i.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
NallePhu: Ja, Myllys klubbteknik ä otrolig! Han bara ta pucken o vips så ligger den i motståndarnas öppna kasse
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
NallePhu: Jaja, nu börjar det snart låta som historierna om Strimma man kan få höra av det äldre gardet...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
pasi: Myllys var en komplett målvakt med inga större brister, När han var som bäst under sin tid i Luleå Jarmo så är Kapanen en blek kopia av han.
Man kan inte jämföra Myllys och Kapanen den ene satte ett svår slaget rekord i nollor vilket inte kapanen ens kommer i närheten av tyvärr, Sedan så spelar det ingen roll om så Kimmo tränar på sim klubbteknink i 100år så kommer han inte upp i Myllys klubbteknik.
Kommer i håg en träning då dom skulle träna passningar och spel mot mål, Nieminen skulle lägga passningar till back men han missade sina pass då brände det till hos Jarmo han drog ut och visade hur han skulle göra det satt 10 pass på raken hos han sm stod på back och dom andra fattade noll!!
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Dream Team: Mmmm.. salo o kariya kom ju inte med på frimärke
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
heart: Eller så kan man ju kontra med att faktiskt påstå att det nog är Foppa som de flesta svenskar minns från just den händelsen.. vem som var målis känns som det kvittar...

Hmm.. självdistans.. jo, det finns kurser.. =)
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
pasi: Tycker att det är svårt att jämnföra Myllys o Kapanen...
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
heart: Det är väl inte att ta i, tänk på hur bra Kapanen är idag och om han höjer sig ett snäpp så tycker jag att han är en värdig kanditat. Höjer han klubbtekniken 5 snäpp så blir han målskytt också. Ingen är i närheten av Myllys klubbteknik men Kapanen är minst lika bra på det övriga.
Kommentera

Sv: Corey Hirsch klar
Dream Team: precis, han ville nog inte att hans miss skulle pryda varje vykort o paket i hela sverige :-) Vilket är förståligt
Kommentera

« · 356362 · »