prosten: Precis och nu lägger vi ner stridsyxan för ikväll, kanske jag lät lite som en dålig förlorare men besvikelsen är stor efter denna förlust..Men du vet ju att vi kommer igen och säkert ni i Brynäs också, Ha en fortsatt trevlig lördags kväll du prosten, om du nu inte jobbar vill säga, själv så ska jag gå och gräva ner mig fram till tisdag, och då reser man sig återigen.........
Jag vill bara säga en sak DET Är inte lätt att vara målvakt när man inte har några backar! Och för det andra Per Halin var en av de bästa spelarna på plan uppe i ö-vik Älska TIK
What can I say. Jag är grymt besviken på tabelläget. Inte ens de värsta "vavarevisa"-arna som sticker upp sina trynen tror jag hade räknat med den här tabellraden. Vad det beror på behöver inte ältas igen i även den här tråden.
Stonecake som härjar i en annan tråd kan däremot gå och kamma sig. Den energi som ägnats SSK av mig kan endast obetydligt, om ens mätbart, överstiga vad jag ägnat andra lag i serien. Har jag lagt tre inlägg i Södertäljes gästbok i år? Har dessa varit spydiga? Uppdatera mig gärna. Jag glädjs åt att SSK är i elitserien, dels för att det är nära att åka dit, dels för att Södertälje i likhet med Modo är ett av mycket få lag som Timrå är ett boogeylag för.
Det såg bättre ut än på länge igår förutom det där sista lilla extra men det kommer om vi fortsätter att trumma på. Molin har redan fått ordning på defensiven och då kommer automatiskt vinsterna också, sanna mina ord ! Vi kommer inte att hamna i kvalserien, det kommer att vända.
Red Devils: Jag kan nästan garantera dig att Andersson inte skulle få en plats i nått annat lag än Timrå. Han är för dålig helt enkelt. Ifjol hade vi Bosse i målet, han är tredje målis i HV nu. Det kanske säger dig nått! När du säger att Fagemo avgjort några matcher på egen hand i år kan du bara mena förlustmatcher. Han har inte avgjort till någon av de fyra vinster vi har, så där far du med osanning. Och vad gäller Hallin så får han inte så mkt uträttat på isen trots att han jobbar bra. Han är inte tillräckligt bra helt enkelt.
Om min uppfattning om vilka som inte platsar i ett elitserielag är helt korkad, hur kan det då komma sig att vi ligger sist med god marginal?? Bara att inse att vi har för många dåliga spelare, och att man även måste kunna peka på vilka det är. Det är lätt att tycka att alla är bra för att de spelar i den rödvita dressen, men så är ju inte fallet. Om alla spelare vore av god elitserie kvalitet skulle vi inte ligga där vi ligger.
Precis och nu lägger vi ner stridsyxan för ikväll, kanske jag lät lite som en dålig förlorare men besvikelsen är stor efter denna förlust..Men du vet ju att vi kommer igen och säkert ni i Brynäs också, Ha en fortsatt trevlig lördags kväll du prosten, om du nu inte jobbar vill säga, själv så ska jag gå och gräva ner mig fram till tisdag, och då reser man sig återigen.........