1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581460 inlägg · 6216 ämnen

Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

« · 1458556 · » Till forumet


Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Andersson: In Nubben we trust. 

Vi spelar ju helt ok! men vi kan inte förvänta oss att kommande lag är så här löjligt stillastående defensivt.. 

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
RocknRolf2: Om vi hade ett lag som var någorlunda balanserat så hade hagos kunna använts till de han ska användas till . En defensiv center i en kedja som har till uppgift att spela 0-0 och matchas hårt i boxplay . Nu tvingas han in i en roll som han absolut inte behärskar . Man kan inte va förbannad på en snickare som blir satt som målare fast han inte kan måla .
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Hyfsad match ändå, än så länge. Synd på hjärnsläppen i egen zon som verkar vara Timrås patent för de senaste två säsongerna. Men nog börjar Perra-hockeyn sakta men säkert tvättas ur?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

RocknRolf2:

Problemet är ju det där dyra(?) 3-årskontraktet ....

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Alltså Hagos uselhet... Oavsett vad som händer efter säsongen måste han bort. 
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Rattade in matchen på radion. Det är fan mer drag på en ordinär begravning:(

Vet! Men jag lider fan av depression. Vad händer med laget jag älskar?
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Fredrik Bremberg, din goklump. Du är rapp på skridskorna, de må jag säga.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Tänk positivt. Timrå är i alla fall bäst på att vara sämst just nu. Dessutom håller vi ner publiksiffrorna på Hovet. Vad fan ska man fira mer?
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Smokey: Det är väl nån form av pr-kupp, den ena ska föreställa Rolf Göran Bengtsson och den andra dennes avelshingst skulle jag tro, men varför dom är med i spelet begriper jag ej
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Berka: Nu lirar vi 5 mot 7.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Berka: Vi är 3 mot 7... Varför har två killar i Djurgården svartvita ställ?
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Berka: Vi är 3 mot 7...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Bissett_19: Joel Östman
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Smokey: Kämpa timrå
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Enligt källor i Stockholm är det spel mot ett mål. Timrå rockar, men plötsligt försvann våra backar! Jag firar 0-0!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
haggen:

Vem är nummer 9 i Timrå?
Ser stabbig ut...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Kostiainen: Med försvaret vi har är det nog rimligt att han släpper till 4-5 puckar trots att han gör en bra match, jag såg Lindvall några matcher tidigt på säsongen och då gjorde han bra ifrån sig, dock kan mycket ha hänt sedan dess.

Jag tror man får inrikta sig på AS trots allt, pengarna är slut och det är därför Nubben jagar Erixson bla. och att man funderar på stånk-tommy som tränare. Därför också Nubben går ut med att han vill ha svenska spelare in i laget. Värvar Nubben en namnkunnig spelare som är någorlunda i sina bästa år så gör han det bra.  

Bara hoppas Örebro, Bofors, Leksand och Rögle är sämre än Timrå i KS.

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
henkelainen: Blir nog inte det lättaste då både Lundström och Ridderwall är borta! Gustav Lindvall verkar stå med Steijer som backup. Jag tycker dock att det borde vara Steijers tur nu :(
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Kom igen nu Timrå! Krossa Djurgården! 
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Nybbe: helt klart är att det blir tapp iaf... sedan kan man ju försöka locka iaf...

att bara sitta vackert o vänta på bokslut är ju riktigt hjärndött....

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

T T:

Ja förlorar vi denna  så är de väl på gränsen att det blir för många poäng till slutspelet

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Viktigt att ta poäng i kväll så att inte luckan upp blir för stor.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Nybbe: Det där lär man nog ha räknat noga på.

 Dessutom värderar man publikens påverkan på laget högt när man nu spelar med dåligt självförtroende.  Talade med en av spelarnas förälder idag Och spelarna verkligen älskar Ante Karlsson.

Ni får säga vad ni vill men jag är säker på att laget kommer att komma igen snart och rada upp segrar. Att vi trotts det hamnar i kvalserien råder de nog ingen tvekan om. Men vi kommer att gå in där med ett helt annat självförtroende än vi har nu. 

Så helt kort. Nu är det bara upp till spelarna, Ante K, och oss supportrar att göra det bästa av detta.

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
söder över:
Hade iofs tänkt det, men tyvärr hinner jag inte :(
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
söder över: Kommer det att komma fler för att priset har halverats ,det är samma lag i allfall, troligast mer tapp i ekonomin.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

nån som ska till hovet ikväll o som har vägen förbi silja (värtahamnen)

??

Kommentera


Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Timrå Icon: Jag förverkligar bara det du o Ambroo inte fixar.

Den där Peter Forsberg drömmen är det bara han som drömt om o velat göra.

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Timrå Icon:

Vilka fantastiska fyllehistorier. I klass med mina egna från den tiden det begav sig faktiskt. Men det var ett bra tag sedan nu. Fan.

Angående hockey vill jag gärna att såväl Timrå som Sundsvall hänger kvar i sina serier. I det senare fallet trör jag att IFSH fixar kontraktet till slut men jag är betydligt mer skeptisk vad gäller TIK. Har sett de flesta matcherna hemmavid eller på O´Learys och det ser verkligen inte bra ut. Timrå spelar som ett lag som är på väg att åka ur helt enkelt. Inga poängräddande målvakter, många skott men nästan bara ofarliga sådana, ingen harmoni i passningsspelet, den ena spelaren verkar inte fatta vad den andra tänker, en för mig obefintlig spelidé etc... Så jag har förlikat mig vid tanken att TIK spelar i allsvenskan nästa säsong. Allt annat är bonus. Inte så mycket att snacka om. Det är ingen slump att vi är tokjumbo. Det har liksom varit på gång i ett par år nu.

Men hockeyallsvenskan är knappast någon skitserie den heller. Och med rätt ledning kan Timrå IK ta sig tillbaka igen. Det tror jag faktiskt till skillnad från en del andra här. Och, ännu en gång, vi har inte åkt ur än. Det finns räddningsplankor i den här sporten. Eller vad det nu heter. Men det är svårt att sia om hur TIK står sig mot motstånd som Örebro och Bofors. Har ingen aning...

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Hahl Bundy: Näe det är faktiskt sant. Du hann inte in till Vängåvan så du gjorde en egen fontän :-)
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Hahl Bundy: Hittat och hittat.....Ambroo och jag tog upp ett eget hål med en skärbrännare direkt efter She Left You-förlusten.....
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Ambroo: Ha ha det har du drömt om själv.
Ha ha idioter. :)
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Timrå Icon: Förnekelsestadiet är inte att leka med. Tror vi måste ta ett ordentligt snack med honom... För två veckor sen så satt på toppen av hockeyrondellen och urinerade på sig själv, skrikandes, "Jag har lägrat Peter Forsberg!".
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Timrå Icon: Jag har ett svagt minne av att du sa att du hade hittat det perfekta hålet där men inte ville avslöja det.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Ambroo: Ja tänk att han glömt det där redan! Det var lite pinsamt då han skulle pissa på Spaps-hjälmen och sedan prova alla hål i den....
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Ambroo: De va. Ju inte så där superviktigt heller . Huvudsaken man ser något som blivit bättre . Sluta titta på pucken i egen zon tex och inser att en puck inte kan göra mål . De skulle va ett stort steg
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Hahl Bundy: Fullt förståeligt. Iconen fick ju tillkalla baxhjälp för att kunna få ner dig för trappan. Tur att han hade klätt sättet i bilen med sopsäckar säger bara jag!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Ambroo: Ha ha det här jag inget minne av men det kanske är förståeligt. :)
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Blizzard: Jo sant de... Bremberg kommer vara på hugget ikväll... ska han kunna bosätta sig i Stockholmregionen och ha något lag att spela i måste han börja visa nu att kapaciteten fortfarande finns kvar. I synnerhet i sina hemtrakter.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
TRL: vi måste göra mål frammåt också..
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Hahl Bundy: Du lovade ju, minns du inte?! Du satt i hörnet av Timråpuben å sippade ur din byxvarma Calvados. Talet var så otydligt att du skrev ner ditt löfte på en bit papper. Det är bara till att börja värpa!
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Tror Lindvall kan göra underverk ikväll! Jag tror på succe :)
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Ambroo: Jo tack du. Dra in mig i det här. :)
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Papchip: Det där är ju nåt man kan tycka borde stå på hemsidan i första hand...
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Allt talat emot Timrå, mer än vanligt. bara för man ens överväger att spela mot timrå ikv så kommer tik vinna. bara att tacka mig då.

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Papchip: Axel Brage hade helt klart varit att föredra, han har iaf storleken. Lindvall är en dvärg på den här nivån. Vinner vi så ska Hahl Bundy skala ägg i mittcirkeln mot Luleå.
Kommentera


Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
T T: Vad jag vet, enligt Jockes twitter, så är Jocke också sjuk. Eller iallafall varit sjuk.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Hahl Bundy: Det kan vara så att Jocke också har stannat hemma. I så fall står Lindvall.
Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17
Hahl Bundy:Jag vill också jobba som rubriksättare. Tänk vad mycket härlig illvilja man kan kanalisera genom sitt yrke om man en sån människa :P Mohahahaha
Kommentera

« · 1458556 · »