1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598790 inlägg · 6213 ämnen

Experterna

Experterna
Nu har ännu en expert? analyserat elitserien.
Det är Curre Lundmark på text-tv.Han tycker att
nykomlingarna ssk och lhc är starkare än vanligt
och att Timrå och Aik får det svårt.

.

Sv: Experterna
... men vi vet ju alla hur rätt "experterna" brukar ha..
LHC var ju ganska upp-haussade senast dom var i elitserien också. Jag tror att det blir respass återigen för LHC, en plats som Leksand tar. Timrå kommer att sluta sexa - så det så!
Expressen tippar också TIK på näst sista plats f ö.

Skönt att inte "experterna" inte tippar Timrå högt. Även fast jag inte vad fan de grundar på att det ska gå dåligt för Timrå så är det bra att de flesta (förutom Aftonbladet, ST mfl) tidningarna inte haussar (felstavat tror jag) upp Timrå. Alltid skönt att slå ur underläge.

Enligt experterna så är elitserien sämre i år än ifjol. Samtidigt så är TIK klart bättre i år men ändå så tippas vi som ett bottenlag, vad händer?

Tycker själv att det är ganska bra att vi tippas som ett av bottenlagen,dels så kanske vi kan spela mer avslappnat och sen så är det alltid roligt att knäppa experterna på näsan :-)

Jag ser det bara som positivt att TIK ratas av experter... Låt hela Sverige tro att TIK endast bestå av en spelare... Fortsätt gärna underskatta oss... Jag blir inte ett dugg orolig när de ratar oss, för de har inte sett vad vi går för... Jag vet att om inget oförutsett händer så hamnar TIK nånstans mellan platserna 7-10, ngt annat skulle jag se som en sensation...

Experterna tippar som dom vill men i huve står det....
Jaja, här är en som har koll iaf... följ länken...

« · 9386