Jag har ingen koll på hur bra Zetterström är...är det någon som såg när han spelade i IFSH ? ...jag undrar vad han tillför till laget... jag kan gissa mig fram men det känns inte riktigt..
Zetterström var väl en av dom bästa spelarna i Sundsvall när han var där.Men jag tycker att han blev sämre för varje match som gick.Om han är redo för Elitserien är jag tveksam till men att ha han i truppen är iaf rätt.Han kan komma in och spela strålande precis som Lundin och Mats Hansson gjorde.Han är en så kallad artist.
Jag brukar ha så svårt med backar, forwards o målvakter o domare. Jag har fullt upp med att se vart puckuslingen tar vägen o när alla vrålskriker vid mål så skriker jag också, annars känner man sig så utanför :))
Jag är så närsynt o färgblind så jag lyssnar mig fram o då hör man så dåligt ifall det är en vänsterforward eller högerforward o centrar är värst!
Ang Fagemo till Luleå som vet vi lika lite som ni för jag pratade med en på radion och dom har försökt få tag i Fagemo men ingen lycka mobilen har varit av och hemma inget svar!
Villervalla: Ja och ST:s källa är följande: "Enligt ordförande Lars Backlund får han sparken." Om det är så att Backlund sagt detta till ST så är det riktigt oproffesionellt från Backlunds sida kan jag tycka. Det behöver man inte lägga ... | Läs mer