Måste säga Walsson växt i mina ögon. Respektfull när han står och pratar med Ante och gör en fin hälsning med Dahlén när han får priset som bäste spelare. Fortsätt så Walsson. 👍
VI Ä TILLBAKA 😍😍😍 Dä rinn lätt ikväll rabbuslingar 🙏🙏🙏 Vi ses i Oskarshamn i premiären!!!!🥰🥰🥰 VI Ä ” THE BIG RED MACHINE ” Nu åk skägge åt helvete 😅😅😅 Skål tamjefan 🍹
Bj?rgen S?lle: 51-21, 39-18, 42-24, 32-24 & 40-11. Där har du skotten i de 5 matcherna, spelmässigt en kross ifrån starten. Notera att största skottskillnaden ligger i game 1, alltså den match där covid inte bör ha märkts av än. Ja, klart det kan ha haft bredare effekt på Löven efter omstarten, men i slutändan är det ändå tydligt att spelet ägde Timrå, covid eller ej.
VI Ä TILLBAKA 😍😍😍 Dä rinn lätt ikväll rabbuslingar 🙏🙏🙏 Vi ses i Oskarshamn i premiären!!!!🥰🥰🥰 VI Ä ” THE BIG RED MACHINE ” Nu åk skägge åt helvete 😅😅😅 Skål tamjefan 🍹
Tarasov: Tackar! Ta er upp nu så får vi se till att stanna kvar denna gång. Vi måste ju visa hur ett riktigt derby ser ut i SHL. Med folk på läktarna givetvis. 🙏
bar mofftak: tacka corona.. har självt levt me skiten i par veckor nu o man e fan "game over feter 5 min trots man sover 16h /natt... jag säger inte löven hade chans men nog fan är de bättre än såhär... alla lag i allsvenskan hade liksom gjort de bättre än de vi fick se av löven...!
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!
Fortsätt så Walsson. 👍