Kommer ihåg för ca 3-4 år sen, när Röven värvade in Niklas Pavel som bara åkte runt o gjorde ful grejer. Hade väl nästan 100 min utvisning under en säsong.
Heisenberg: 7-0!! Haha kör en 10- nolla. Lövens spelare börjar slåss nu de ärx rejält ur balans när de är krossade och inser att Timrå har ett stort övertag i hela matchserien nu
Rallarn: Minst två avstängda från detta jävla satans gris lag har fåt order av efterblivna Wallson Kenteä att skada så många Timrå spelare. Fan vad man saknar Sanny o Styf nu.
Finns det några domare med pondus som kan döma resten av denna serie? Risken är annars att detta inte kommer bli speciellt underhållande serie att bevittna.
Söderöver: 7-0!! Haha kör en 10- nolla. Lövens spelare börjar slåss nu de ärx rejält ur balans när de är krossade och inser att Timrå har ett stort övertag i hela matchserien nu
Spela inte 1a kedjan mer i denna match. Stor risk att de,skadas
TimraStockholm: Smällen av Hellström i huvudet på Reinhart måste anmälas i efterhand, ser ut som ren headhunting... Jag är absolut inte Timråit men skäms då lag beter sig som Löven gör ikväll.
Harald sitter och spekulerar kring huruvida Timrå har råd att ställa sin förstakedja på isen för att skaderisken nu är så hög men är för feg för att i direktsändning lägga fram det som en kritik mot Björklöven som nu spelar för att avsluta säsonger för Timråspelare.
The great one: att löven går ut och försöker skada spelare var ju en no brainer men det är för dåligt av Harald att inte säga som det är: Björklöven skämmer ut sig fullständigt.
Det är inte en NHL-match från 1992 vi tittar på, den här skiten som löven håller på med hör inte hemma i modern hockey och det bör straffa sig. Mike Helber är ett skämt som romantiserar det löven sysslar med.
danne80: Det finns ingen förening jag känner mer avsky mot än IF Björklöven. Fusk, Qvickfix, MongoKentää, en satans massa ickeeuropeer... Veganer, vänstermongon, Skarinska villan, snödriva i Mariehem... etc... Fittstad och fittlag... Ruttna i helvetet alla mongoveganlestadianer!!! Brinn, era jävlar, brinn!!!....
Löven spelar så jädra fult att jag kokar! Helt respektlösa mot motståndarna. Rahimi skulle ut redan när han crosscheckade Boyce i ryggen. Men domarna släpper sjuuuukt mycket.
Gör dina hembesök så de tappar lika många spelare som vi!
{297}: Såna här av tränaren sanktionerade överfall borde kunna straffas på andra sätt än bara avstängningar. Jag tänker mig att laget björklöven sådant borde tilldelas förlust nästföljande match, så skulle nog sånt här upphöra illa kvickt
Löven har sett trötta ut hela matchen, de kommer inte orka tre matcher till i vårat tempo, därför satsar dom på att skada. Säger som Jonte mot Karlskrona, finns det någon rättvisa går vi upp. USCH
Zäta75: Grattis till en välförtjänt förnedring och ber återigen om ursäkt för lövens beteende i tredje perioden. Hårt och fysiskt spel i all ära men fula farliga tacklingar är oförsvarbart.
Hoppas verkligen det går bra med Hartmann!
Och nej, ingen lövensupporter är stolt över laget idag på något plan alls.
Tycker det är så jävla tråkigt... så fort hartmann är riktigt på gång så kommer kamelryttare i form av Rahimi och lägger fram ett ben... blev faktiskt lite tårögd när jag såg Hartmann slå handskarna i isen. Tror han bryr sig mer om att inte få spela mer i slutspelet än själva skadan. Otroligt tråkigt och Rahimi kommer absolut betala höga böter + många matcher!