1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581425 inlägg · 6216 ämnen

Försäsongsmatcher 2020

« · 2081911 · » Till forumet


Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Vi har nog en hyfsad målis iaf!😇
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Nu börjar vi ta utvisningar, håller inte mot löven.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Så sant ..är det någon av oss som sett han levande i verkligheten ?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Nu ska vi var snäll mot Reinfeldt!!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Nej, han är en parodi. Helt obegripligt okunnig.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Frejdig start, men sen blev det hafs och slafs. Fantastiskt spel i egen zon i PP. Just nu känns Ros tips högst rimligt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Fast Tomas Ros finns väl inte, på riktigt? Han är väl bara en satir av hur en random person får möjlighet att skriva i riksmedia och låtsas vara kunnig i sitt ämne? t.o.m kalla sej journalist
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Jag är själv väldigt svag för den kedjan. Jag är rätt säker på att de har mer i sig än att bara gneta. Sån j-a fart och intensitet de har!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
stoff: Flopp? Om man trodde att han var NHL-mässing så, javisst. Jag tror att han blir viktig med sin inställning. En ersättare till Lill-Challe men med betydligt bättre avslut.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
stoff: Knappast. För att bli flopp måste du ju komma med nån form av record. Ungefär som att säga att Eckmyhl kommer bli årets flopp också.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rainhart kommer bli årets flopp (hoppas jag ha fel)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JonteD: Ja, de öppnar strålande, men var det någon som såg den utvisningen? Haha. Det stinker kompensation.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
SMÅLAND: Man tackarrrr o tar emot!! Jävlar vilken fart de e på grabbarna!!👊👊👊
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Ikväll rinn dä lätt för Timrå och i strupusligen!!😂😂😂
GO GO JONTE D😂
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Dan såt'n Jonte!!!!!!😎😎
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: mål av Timrå... Dahlén
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Ros-filtret har varit aktiverat i många år, jag såg bara läpparna röra sig.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Tomas Roos kallar Timrå för ett high Chapparall lag☺, och att Björklöven vinner med 5-2
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: En effekt av det lär ju vara, såvida våra serier klarar av att genomföras, att de som lånat in NHL-spelare kan få nytta av dem betydligt längre än vad som tidigare sagts
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Då drar jag mig tillbaka .
Sanningen är svår .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Jag tror jag talar för alla i detta forum, när jag säger att ingen vill veta "din sanning".
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Din sanning har aldrig stämt överens med verkligheten, mig veterligen. Så du kan lika gärna sluta kommunicera ut den.
Ge oss bara din tro istället. :-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Du får ursäkta , jag är en realist i grunden .
Ser sanningen men har tron .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Allt löser sig Clay. Det gäller att försöka se saker lite positivt, och inte bara måla allt i svart. Prova själv så får du se.
jag väljer hellre att se att:
*Vi har ett kanonlag i år som kommer att slåss om SHL platsen.
*Lodins incident kommer att ge mycket positvt i slutändan.
*Laget Timrå IK trivs som fisken med varandra
*Vår nye VD känns mycket bra
*Timrå har förbättrat mediadelen

..+ mycket annat!!

Nu kör vi!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: NHL bossen orolig ..vet inte om ligan blir uppskjuten igen , ett datum för start är satt den 1 December men det kan lika väl bli ändrat till Januari eller längre fram .
Kan det påverka Sveriges hockeyn ligor på något sätt ?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Charliejfz: Och det går säkert även tungt för företagen med ekonomin , man kan undra vilka som går omkull först .
En sak är säker det blir jäkligt tufft på slutet av denna säsong både med pengar och platsen till SHL.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: "Just lugnet är något som jag Tycker Ohre utvecklat nått enormt"

Ja han såg sjukt lugn ut mot B-Löven när puckarna bara ven förbi honom ^^
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Björn sa modo (obs! Inget skämt) Leon Bristedt också..... Klasen hade väl er efter löven. Annars var det mycket löven och aik.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
DalleRalle: Vad sa de övriga 13? dom kanske hade koll?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Vilket lag från HockeyAllsvenskan borde spela i SHL? HockeyNews.se lät 14 SHL-profiler svara på frågan.

Lucas Raymond, forward, Frölunda

– Jag har dålig koll alltså... men jag säger Timrå. Jag känner många som spelar där och det är en bra hockeystad.

Kung Raymond, Sveriges absolut bästa junior just nu svarar oss, bättre komplimang får man leta efter.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Jag sticker ut hakan och säger att vi fortfarande är Cupen:s mäktigaste klubb, med hela 14 guld! Känn på den ni, alla haters ;)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Charliejfz: man får väl tigga av supportrar, går ju att värva spelare via tiggande än så länge. Men märkliga tider vi lever i. Hoppas det återgår till det normala snart igen, men lär väl dröja nån säsong till
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Håller med, det blir ruggigt tufft med ekonomin... får hoppas företag ställer upp och stöttar så mycket det går....
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
lungan: Själv tycker jag det är svårt att glädjas. Känns som att klubbarna sticker huvudena i sanden, om inget drastiskt händer kring beslutet om publik å det snaraste kommer det här bli en säsong som kraschar. Tror som Wikegård att en hel hög med SHL-lag dukar under innan jul isf, resten under vårkanten. Och det lär ju inte se bättre ut för HA-lagen även om kostnaderna är lägre här....
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Dagen-Efter-StorDerbySeger är alltid bäst😎

Modo fick lära sig vad ishockey var helt enkelt. Inget flin från Sebbe O denna gången hahaha. Tönt!🤣
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Dä rinn fortfarande lätt sen igår i strupusligen!!😂
Vi pissa lätt tä Elitserien i vår!!🤟🎶🍹🍻🍾
Ida går Lönnå för fullt på grammofonen.
Skål tamjefan ikväll rabbuslingar!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik:

Är inne på din linje också. JJ känns några klasser bättre än Brattström, jag minns säsongerna 14/15 & 15/16 när vi möte Mora och JJ stod med dem, att han alltid var bra och stabil, att han sedan spelat 4 säsonger med LHC och fått SHL rutin gör inte saken sämre.

Jag tycker hela laget i år känns betydligt mer balanserat och rutinerat än förra, som borde ge bättre utgångsläge inför denna säsong.

Liljewall är väll den enda som jag hade hoppats få se lite mer i poängprotokollet, men där Lodin istället visar mer än jag trodde från början.

Nä hörni detta får vi hoppas blir en bra och rolig säsong.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: glader ringer just nu till linkan för att få tips hur man spetsar till laget i sista sekund, helst dyrare än poängmaskinen sebbe O. Igår såg det ut som att vi mötte ett J20 lag. Vi kanske kan sno giffarnas slogan och köra "stor och stark tikare".
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Spock: missade matchen igår, men läser glada nyheter här.🙂 skönt som faaeeen att tvåla dit Modo igen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Matsg: Problemet är att de aldrig åker för diving i proportion till hur mycket de har simskola.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: De är ju dåliga. Jag uppskattar hans ärlighet.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Sju dvärgar skämt lär bestå
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Toker ersätter eller?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Om 13 dagar räknar vi poäng, Glader kan givetvis ryka, likt alla andra, men poängen räknas först från oktober
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Busenkel match idag, tippar på att Glader ryker under säsongen
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: Tror faktiskt Johansson kommer vara bättre än Bratten var förra säsongen. Potentialen har Bratten helt klart men är fortfarande ung och kommer ta steg för steg. För att vara krass så var Brattström lite för ostabil sett över hela förra säsongen och jag tror Johanssonr mer stabil så sett och lite mer lin Haukeland med sitt lugn.

Just lugnet är något som jag Tycker Ohre utvecklat nått enormt och man såg förra säsongen och nu under försäsongen. Litar mer på positionspel utan att som förut varit alldeles för aggressiv på varje puck.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Känns som att speluppfattningen är en utav hans styrkor, släpper lite returer men dom har försvaret hittills tagit hand om! Känns som en fullgod ersättare till Brattström.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Bra men tråkigt , hörde ikväll att i en hall har det blivit så att 50 får komma in i restaurangen och 50 på läktaren det blir totalt 100 st
Där finns skilda ingångar till dessa ställen .
100 st är inte dåligt i dessa tider .
När blir det bättre så att fler kan komma in ?
Suck .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Jävla Bäckström, förstörde den finalen
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Slagskottet: Alltså, hade han blivit avstängd för dopingbrott så blir man ju det direkt. Lex Bäckström i OS-finalen.
Låst ämne

« · 2081911 · »