1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581409 inlägg · 6216 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17

« · 2374257 · » Till forumet


Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Synct: Ruggit likt Pittsburghs ställ
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
ralus: Tyvärr går det åt fel håll , för tillåme Nhl ska börja med reklam på tröjorna nu . Förutom Edmonton , som vägrar
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
In Ante we trust 🙏🍾🥳
Int en förlust än vi rodre 😍🍻🥃
Hört ja en skål 🥳
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Synct: skulle önska att alla lag körde tröjor utan reklam. Ser fruktansvärt mycket proffsigare ut.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
JÄVLAR vad snygga ställ Skellefteå har förresten, två ränder, två färger, inga konstigheter.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Charliejfz: Grattis till Rögle också 😉
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Dubbeld: Äh, Sanny är Tikare.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Sanny drar sig i fjuna just nu
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Hahl Bundy 2.0: Tarasov tar bort mina svar mot personangrepp mot mig men tycker du det är ok så får det stå för dig. Stort av dig!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Sputnik: Frölunda ni är välkomna till NHC. Spänn fast er för Timråstormen ökar i vindstyrka.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Timrågogogo: Om du ska bråka med modoiter så bråka inte med Rytter el Tarasov. Det har dom 2 iaf inte förtjänat… tvärtom.
Det finns andra du kan tjafsa med i såna fall.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17 Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Rytter: du och Tarasov måste nog skeda inatt så många av mina inlägg som blivit raderade i er bok. Men jag är stor ikväll så lycka till i HA men gå inte upp i SHL bara för där finns bara plats för storpojkarn.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
landers blick* ge faan i våran målvakt
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
JanneH: Stort grattis TIK!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Timrågogogo: Nu när man lugnat ner sig lite kan jag konstatera att Ante satt försvarsspelet, jäkligt stabilt jämfört med ifjol. Glädjande att se att Legget har även defensiva egenskaper, jäkligt bra idag som hela laget. EPs mål var riktigt bra, han blir viktig med sådan träffsäkerhet. Förresten vem är Rattie som det surrats om?
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Andersson: i den här bilden finns allt som skiljer Timrå 20/21 och Timrå 21/22. En ledare står upp för sina lagkamrater och en sån har vi saknat. Tror fan Friberg lipade på vägen ut till båset igen. Det går inte längre att hugga på Timrås målvakter och flina. Lander visar att det blir konsekvenser. Det är så vackert.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Lander helvete vår OS-kapten är ju så jävla grym över hela banan. Ser bra ut detta 😃
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Sputnik: ”Timrå kommer nog bli mycket jobbigare att möta än vad många orkat ta in”

hockeynews.se/articles/25668/
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
pingvin: Målvaktsmiss första och spel 4 vs. 3 andra…1-2 nu. Saik vänder detta.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
roger_sundsvall: vi klarade alla boxplay ....
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Vi vet sedan tidigare att JJ kan storspela så det är ingen överraskning. Han är en bra Målvakt som behöver bra backar framför sig. Ikväll var det lätta skott på honom men flera av skotten var faktiskt svåra vilket han gjorde förbaskat bra i dessa.

En överraskning annars denna match var Stenqvist. Ruskigt bra och passar perfekt bredvid Strömberg som också gjorde en sjuk match. Alla grabbar gjorde fan en bra match idag helt enkelt!!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
pingvin: sådärja! Två snabba och 2-2!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
thorwald: 2-2 nu. Skellefteå har vaknat.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
vi är svaga bakåt enl.experter
massor av boxplay
vi gör de jädra bra bakåt
hatten av👍
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Skellefteå drar på sig lika många utvisningar som oss, men har ingen JJ. 0-2 mot MIF
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
roger_sundsvall: Vill verkligen inte sabba stämningen men vad håller Skellefteå på med?? Å andra sidan så tittar vi inte på bottenregioneni SHL längre! 🥳
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Greven: Bäst ikväll, Försvarsspelet och JayJays spel i kassen! Precis det kvittot man ville ha. Det K A N bli en rolig säsong det här. 😊
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Hahl Bundy 2.0: Hockeyfeber i Timrå! Vi visar direkt att vi blir att räkna med i år. Vinner vi över Frölunda borta kan vi vinna mot alla lag! Jag har knappt återhämtat mig från matchen än. Så glad nu :) Skål kära timråiter!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
roger_sundsvall: Vilken skön hemresa med bussen det måste vara för grabbarna. Åker hem med en påse kvitton direkt liksom.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
lustigt att man glömt bort
wedin och hanzl
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Blir kul när vi möter HV och Nubben får se vilket lag han ställde i Timrå innan han drog. Ja inte superstar Dahlén då men övriga. Respekt!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Villervalla: Då är vi 2 😅
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Zäta75: 11 raka vinster...
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Bee: Jag kollar (?) Fbk-Lif, inte mycket jag hängt med i den matchen, hockeytankarna är på någon annan match.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Synd bara att vi måste vänta ända till torsdag , då det vankas besök av Linköpings Lustiga Lejon , eller var de Klöbben dom hette ?
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Hank: Som Timråit får man uppvisa lite gammkatolskt självförnekelsebeteende.

Nu blir det ut och ta en joggingtur och sen äta sallad till middag. Mår jag FÖR bra nu så går det åt helvete på torsdag, 100%.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Modano: Emil P 2 mål i premiären. Dahlen 1 assiat och snyggt staffmål. Johansson storspelar och alla spelar uppoffrande. Kqn inte kräva så mycket mer. Otroligt bra premiär. 3p på det här hemma så förlänger vi vinstsviten ytterligare och det ser riktigt bra ut. Alla till NHC!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
thorwald: Kan man må så här bra som Timråit? Känns ovanligt eller ha har jag fastnat i Linkans solarium? Näe, de måste vara en dröm. Nu går jag ut och skottar Corsors uppfart och håller käften resten av kvällen
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Dubbeld: Jonte och Emils straffar fick mig att börja humma Lasse lasse liiiiten
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Modano: spetskompetens i år JJ visar play off form redan Frölunda har seriens bästa målvakt Grattis Timrå
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Känns extremt viktigt att en spelare som Emil får börja med 2 poäng, känns som han skulle kunna få det tufft och bli "osynlig" om det börjat knackigt med att det inte lossnar i början, grymt viktigt. Känns nästan som en viktigare seger än om vi ägt skotten med 31-17 och vunnit med 5-1, det här bygger karaktär i en match i motgång som vi ändå vinner.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Har bara varit en match men JJ ligger fortfarande över Målvakter som blev rankad högre än han :^)
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Timrågogogo: helst före då , så kan Hanzl leverera på torsdag
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
När är nästa match? Fyfaan jahaja hemmapremiär! Hoppas Hanzl fruga levererar före eller efter torsdag då.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Bragd-Birger: Firma Dahlen-Pettersson, precis som i gamla tider med Elias :-)
Ingen av dom syns jättemycket under större delen av matchen men sedan pang, pang, pang. Skönt att veta att vi har sådan kvalitet framåt i år och att motståndarna inte får slappna av för då smäller det.

- Jäkligt kul för JayJay att starta säsongen på det här viset.
- Tror att Landers ledarskap gör att vi inte faller ihop under all press/BP.
- P.S. En gång sheriff ALLTID sheriff
- Vill lyfta Alvarez och Erixon som båda gör mycket nytta och tar bra beslut (trots deras sega skridkoåkning)
- Bra kämpat rakt över i hela laget. Bör ge lugn och tillit framgent.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Johansson 10+ övriga 9 för en jävligt bra krigar match lapp på luckan på Torsdag 🏒🏒🏒🕳🕳🕳👍👍👍🍺🍺🍺💯💯💯
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Bee: 15 minuter BP fick jag det till, men ändå riktigt starkt
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Förstår hur man känner men redaktörn på hemsidan kanske tar i LITE här :P
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Zäta75: Ja ingen tacksam förstamatch för Dahlén att visa upp sig. Ryckigt med halva matchen i BP typ.
Låst ämne

« · 2374257 · »