1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600103 inlägg · 6212 ämnen

Frölunda - Timrå IK 2006-10-03

Sv: Frölunda - Timrå IK 2006-10-03
Helg Ernest: Befängt, omoget och skrämmande att ens tänka tanken att en spelare skulle göra den kalkyl du beskriver.
Om så vore fallet skulle han väl i så fall siktat in sig på en forward som är målfalig och ofta avgör matcher. Nej, tänk om Helg Ernest!!

65selander: Kommer de våra av sig , är det inte lika långt att gå i kapp.
Ju jämnare det är ju lättare att gå ikapp

John K: Jo, visst är det långsökt. Men skulle ju kunna vara en strategi också. Inte för jag tror nått sådant om någon. Men möjligheterna finns ju.
Ungefär som du får 10 år för ett mord, sköter du dig bra är du ute efter 5 år. Det är nog många som har sådana teorier också.
Äh. det exemplet var ju ännu sämre.
Som har hänt under ES spel då. Laget ligger risigt till, dom skickar in en att nita någon i motståndarlaget för att få dom ur balans.
Som jag skrev till 65 selander. för att inte försprånget skall bli så stort.
Allt går ut på tjuv och rackarspel. Shack fast med hockeyspelare ( c :

Observera att jag skrev inte att det var så, utan det är en möjlighet att göra så.

Helg Ernest:
Lägg ner!
Om VF had skickat in en känd buse som åkt fram och crosscheckat Pärsinen in i sargen.. Om någon hade åkt fram och dragit till Hallin med handsken i nacken.. Om en 95 kilosbit hade tacklat ut Sundh halvvägs över sargen..
Men att skicka in den, förhållandevis, snälle Martin Plüss för att kroka i ena grillan med Sannys i sarghörnet... Med 4,5 minuter kvar av matchen.. i omgång 6... Nä!
Ge dig!

Du lever i verkligheten!
Filmen Slagskott betraktas som en kultrulle... Det är ingen dokumentär....

74050: Du har genom ditt uttalande fått en plats i mediahistorien. Grattis. 
Läst i dagens ST:

"Grattis Timrå! Ni har dödat Elitserien redan efter sex omgångar. Lycka till på vägen mot SM-Guldet!
Brynässupporter med signaturen 74050 på hockeysnack.com."

Dream Team:

Jag tycker inte heller det är roligt att ni dödat serien så här tidigt =)

Janken: Jag ser att du har läs och skrivsvårigheter eftersom du inte kan läsa och förstå vad jag skriver.
Men du kan vara alldeles helt lugn. Du är inte ensam.
Jag har dyslexi.
Men jag orkar inte förklara en gång till, så du får nog scrolla tillbaka och läsa en gång till.

Dream Team:

Konstigt att vissa timråiter redan glömt vad som skrevs i Frölundas GB förra och förrförra säsongen. Tveksamt om det ens hade gått sex omgångar innan första guldgratulationen kom;)

Dream Team: Tack! Synd att jag inte e tjugo och mediakåt. Hahahaha.

Lycka till ikväll!

Helg Ernest:
Nu har jag scrollat igenom hela tråden..
Och tror inte jag har missuppfattat någonting...

Vad gäller dina raljanta påhopp och påståenden om dyslexi mm. kan jag bara svara...
Du sätter nivån alltför lågt för att jag skall klara av bli irriterad ens!

Fin debattteknik förresten ;-)

74050:

Tydligen är du mediakåt eftersom att du var tvungen att sätta ut länken på din sida...

Sune: Jag tror att det är relativt få som besöker min sida men om du vill tar jag bort den.

Tycker att det var en riktig antinyhet och därför kul.

74050: Klart du ska ha kvar länken det var ju kul.

Red Rocker: Dessutom finner jag ingenting av vad jag skrivit vilket skulle vara negativt om Timrå. Snarare det motsatta.

74050: Nej, Många..kanske tom. de flesta skulle också precis som Duha sparat länken som en kul påminnelse om hur det kan bli med stora o små nyheter i media.. keep on...

Janken: Ja, du ser du klarade ju inte ens att läsa klartext i svaret du fick.
Läs det som står, inte det som du tro det står mellan raderna.
Det är jag som är dyslektiker.

Helg Ernest:
Jag förstod fullt ut...
Du skrev..

"Janken: Jag ser att du har läs och skrivsvårigheter eftersom du inte kan läsa och förstå vad jag skriver"

Dyslexi = Läs och skrivsvårigheter

Vilket jag tolkar som att du anser oss båda vara dyslektiker..
eller??

Fatkiskt är det på det fastsalget av fosrkare att det saknar betydlelse om man katsar om bokstväerna mitt i orden.
Texten är fullt läsabar så länge man har de förtsa två och de sista på rätt ställe! :-)

Janken: Jag påstår inte du är dyslektiker.
Däremot påstår jag att du tydligen inte kan anamma det som står i klartext.
För ditt påstående om mitt "Påstående" hade jag redan förtydligat 2 ggr till andra. Därför bad jag dig läsa igenom det hela igen.
Eftersom du tydligen inte accepterade dom svaren jag redan givet.
Så menar jag att du måste ha svårt att läsa klartext.
Dvs. läsa bokstav för bokstav och förstå innebörden av vad jag skrev.
För min tolkning av din tolkning är att du redan bestämt dig för vad jag skulle svara, mao. du läste vad du trodde stod mellan raderna och angrep därefter. När jag faktist skrev flera gånger i klartext förklaring vad jag menade.
Detta tycker jag förklarar ganska bra, läs sista meningen.
Sv: Frölunda - Timrå

John K: Jo, visst är det långsökt. Men skulle ju kunna vara en strategi också. Inte för jag tror nått sådant om någon. Men möjligheterna finns ju.
Ungefär som du får 10 år för ett mord, sköter du dig bra är du ute efter 5 år. Det är nog många som har sådana teorier också.
Äh. det exemplet var ju ännu sämre.
Som har hänt under ES spel då. Laget ligger risigt till, dom skickar in en att nita någon i motståndarlaget för att få dom ur balans.
Som jag skrev till 65 selander. för att inte försprånget skall bli så stort.
Allt går ut på tjuv och rackarspel. Shack fast med hockeyspelare ( c :

Observera att jag skrev inte att det var så, utan det är en möjlighet att göra så.
Helg Ernest @ Quis custodiet ipsos custodes? Igår kl. 01:21

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du har tolkat mig som att jag påstår att du skulle vara dyslektiker. Det var inte min mening.

Men jag är det, det står jag för. Jag fick den dommen i 2a klass.
Men har jobbat bort det mesta tror jag iallafall.

Har dernna varit med tidigare? (Länken)
Låter oroveckande. hen hel j..a månad.

« · 760323