1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580647 inlägg · 6216 ämnen

Frölunda - Timrå IK 2007-10-18

« · 926623 · » Till forumet


Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
JimmyH: Älskar när du använder mina kommentarer i det du skriver ;) Sanny Lindström=Paul Coffey.

Skön erotik det här som sagt :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Dream Team: Förvisso, men om inte Hahl är på isen på lördag lär det komma 20 frågor ändå
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
RocknRolf2: Eller så är det, precis som det sett ut såhär långt under säsongen, följande på som gäller: Locket på. Inget, inget sipprar ut. Idealiskt för alla i och runtomkring laget att kunna jobba ostört utan 20 frågor om vilka skador man har.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Alltså det är en fröjd att se Regin spela hockey. Vilket spelsinne killen har, och vilken puckhantering! Helt otroligt. Hahl och Regin är ryggraden i årets Timrå. Vi är belönade med två förstacentrar. Ingen skugga över bröderna Andersson dock
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Röda Tallen: Det kanske inte rapporteras nånting för att karln inte är skadad alls? Challe verkar ju inte ha sagt nånting på presskonferansen i alla fall. Nånting borde ju slippra ut om en av serien absolut bästa spelare blir skadad
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Röda Tallen: mm blir inge sömn här inte förns jag fått veta hur det ligger till med Hahl.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Men vad sysslar Sveriges journalister med? Fortfarande ingen rapport nånstans om Hahls befarade skada.
Det är ju en av elitseriens bästa spelare det handlar om.
Ska man behöva sväva i ovishet hela natten?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Roligt att Hedström är påväg tillbaka, tror att han kommer bli en större tillgång den här säsongen än förra som blev lite av en mellansäsong för Jonte (p.g.a. sina besvär efter NHL-tiden).
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Suverän insats. Grymt bra bortamatch. Vilken enorm skillnad mot för i tisdags.

Går nästan inte att genomföra matchen på ett bättre sätt efter två perioder. Men det är mycket svårt att vara stabila och trygga i 60 min, framförallt mot Frölunda i Scandinavium. Därför är det inte världens under att dem kommer tillbaka. Men vi hade ju chanser att kunna göra mer mål tidigare i matchen, men avsluten är på tok för klena. Måste vara mer distinkta och hårda avslut. Gärna skjuta högt också. Regin, Sundh, Svensson och Styf har ju kanonlägen.

Men oj vad underbart att rättvisan kom till slut. Jonathan Hedström. Vilken fantastisk människa. Vilken match och vilket byte han gör i början av sista akten. Underbart att han får avgöra i en sådan här tillställning med ett distinkt avslut.

Backlund gör en imponerande comeback. Agerade tryggt under hela matchen och hade suverän hjälp av backarna framför mål.

Extra stort + till Backe, Regin, Hedström och samtliga backar.

Come on!

MEN. Är det något allvarligt med Hahl så bryter jag ihop.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
nixXz: hehe ahh så lite så, bra underhålning! schyyst åh tacka :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
vill bara tacka adde_1337 att vi fick se matchen, kanon!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Huge: du har fan inge liv snacka om EN ögd det finns 12LAG i elitserien inte bara ett jävla lag som du verkar tro ! fy fan
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Huge: Ta av dig kalejdoskopglasögonen så ser du bättre.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
El Maco: "Roligare när Timrå vinner mot ett av seriens bästa lag än när de förlorar mot ett av de sämsta."

Hur kan du tycka att det är roligare att vinna mot ett av seriens bästa lag när ni inte har slagit Brynäs än?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Kerstin_k: all nederbörd förstörde körsbärsskörden!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
om det hade varit en allvarlig skada på hahl så hade vi hört/läst det vid den här tiden, jag tror och hoppas på att det bara var en säkerhetsåtgärd
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
RTS: Ja, det var oroande att noter att kejsaren inte spelade på slutet. Hoppas, hoppas att det INTE är en skada. Det blir, i så fall, en dyrköpt seger.

Apropå seger. Gud vad skönt! Ibland finns det trots allt lite rättvisa i hockey. Dunderskönt att Hedström fick hänga den också. Så viktigt!

Läste i aftonbladet att Jonsson skulle få någon sorts specialträning. Kanske åsyftade skridskoåkningen då.

Sundh, Regin och Hedström såg riktigt vass ut idag.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
El Maco: Bra sammanfattning av kvällen... :) Mer behöver man inte skriva egentligen. :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Bragd-Birger: usch vågar inte ens tänka på vad som hända om kung Hahl blir skadad.
Vi ber till högre makter att han fick ont i halsen eller nått annat ofarligt.
En spelare som skulle behöva lite skridsko träning är nr 4, gud vad seg på rören han är i framförallt i egenzon.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Springsteen: Han stod och skrattade efter matchen !!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Huge: Roligare när Timrå vinner mot ett av seriens bästa lag än när de förlorar mot ett av de sämsta.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
RocknRolf2: Inget allvarligt !!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
dr-nix: INSTÄMMER gå av på engång man ska inte riskera något. Det är oansvarigt om han visste om skadad men inorera den.

Bragd-Birger jag blev oxå lugn, men när jag såg att han inte lira tredje börjar man tror att det har med saken att göra.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
lungan: adrenalin eller ej så är det grymt oansvarigt av Hahl att fortsätta lira i sådanna fall. Är det bara smärta så kan han försöka fortsätta spela absolut men i alla fall där spelarens eventuella skada kan förvärras om man fortsätter att spela så ska man genast kliva av isen.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Just i helvete, nu kommer jag ihåg Hahls handskakning. Blev dock lugnad när han fortsatte spelet. Förhoppningsvis är det bara en försiktighetsåtgärd med tanke på hans tidigare skada. Om inte...så är det fruktansvärt bittert. Forwards har vi gott om, men centrar har vi det sämre ställt med. För att inte tala om vilka kvaliteter som tappas. Låt oss stämma upp i kollektiv bön.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
dr-nix: visst man ska inte ta ut något i förskott men vem säger inte att skadan är allvarlig, kan varit hans adrenalin som gjorde att han kunde fullfölja andra andra men fick riktigt ont i pausen mellan 2.a och 3:de.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Gladh: hehe jepp var jag som streama, men jag tycker det bara är roligt åh få hjälpa till här i forumet, vi är ju alla timråiter ändå ;) men tack för att du tacka haha :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
lungan: Är det något allvarligt i samma område som den tidigare skadan så är jag säker på att man skulle ställa över Hahl och skicka honom till läkaren (är hellre utan Hahl i ett par matcher nu istället för att tappa honom senare på säsongen i någon/några månad/månader
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
lungan: om Hahl nu blev skadad på allvar så är kvällen förstörd, trots 3 poäng och bra spel. Fan också, aldrig får man vara riktigt nöjd
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Fan vad jag saknar Timrå, inte alls samma sak att följa matcherna via TV.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
adde_1337: om du va du som streamade matchen så tack så mycket du är en ängel
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
RocknRolf2: Det kan jag svara på vad som hände med Hahl, i slutet av andra peridoen ser man honom i vid högra cirkel i egen försvarszon. Han skakar till handleden sin högra handled. ser ut som han ska skaka tillbaka handsken. Dock tycker jag han skakade ganska länge. sedan spelade han perioden ut, men inget i tredje.

Han kan blivit sjuk men jag blir inte förvånad om han är skadad och då kan jag befara samma handledsskada.!!

Men klart vår bärsta spelar blir skadad nu när Jonte Backe och snart Tenkrat kommer. vi i Timrå får aldrig spela med fullt lag.

Det var första femman som släppt in målen och det var ena gången center 11 som va bakom mål andra gången center 17. Men som sagt de ska ju inte spela där det ska Hahl göra. Surt om vi torska men riktigt skönt att vi vann denna seger var vi värda. sköt att spräcka Frölundas nolla hemma!!!

Väl mött, nu går vi för en trea hemma på lördag kommer Tenkrat lira då?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Bragd-Birger: Håller med. Idag var ni lika taggade som vi var mot er.
Vilket brukar ge resultat.
Grattis till en välförtjänt vinst.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
extremt rolig match nu kan man sova gott älskar den nya 2 kedjan med JONTE och regin å sundh.

hoppas hahl inte gjort illa sig nå allvarligt å är tillbaka på lördag.

LÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG NÄR MAN FÅR KOMMA HEM Å GÅ TILL ISLADAN Å TITTA NÄR TIMRÅ SPÖAR LULEÅ

GO NATT ALLA
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Abron: Varför spelade inte Riku i sista perren? Blev han skadad?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Gladh: fyy fan vha skööönt och rättvist VILKEN TUUUR att jag köpte denna match RIKTIGT se värd :) FORZA TIMRÅ
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Gladh: Ofantligt lovande inför framtiden. Pyörälä var lysande, Jonte ser spelglad ut, backarna var i huvudsak granitstabila. Backe har flyt. Plumpen i förrgår visade sig vara en enmatchföreteelse.

Misstänker att det blir fullt av oss medgångssupportrar på matchen på lördag....
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Bragd-Birger:
LOVE Y nice klo.......
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
ÄlskarTIK: Okej jo jag vet att man kan köpa av canal + hopas på mer steming då =))
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Huge: Nä, Frölunda var bra. Precis så bra som Timrå tillät dom att vara. Vilket nästan räckte till poäng för deras del. Tror t o m att Brynäs hade fått det svettigt i kväll.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
hade jag inte haft dom ekonomiska problem jag faktiskt har hade jag absolut pröjsat för matchen.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
RocknRolf2: vet inte vad som hände jag hoppas att det var nåt med utrustningen men är rädd för att han blev skadad
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Man har ju saknat Jone något enormt en av dom bättre Energi-spelarna i Svensk hockey (som jag känner till).
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
nixXz: Det kostar 89 kr per match tror jag. O den är "gratis" nu bara för att det är nån som har köpt matchen och streamat den
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
nixXz: därför att nån snäll person har köpt hem matchen sen streamar den vidare till oss
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Bragd-Birger: Så Frölunda gjorde inte sin sämsta hemmamatch hittills då?
Och mötte ett lag som bara var obetydligt bättre men vann på lite bättre vilja? ;-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Taurus:

YES We are number two in the tabel......

Höj Backis till´höjderna ef denna segern.....
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Begärde målskytte också dunkar Jonte bokstavligen in den. Undebart!

Men vad hände med Hahl?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
Snacka om hjärtflimmer!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-10-18
ur mycket kostar det att köpa webb tv då? Och varför är det gratis nu?
Kommentera

« · 926623 · »