Mmm. Hade vi haft ledningen med 2 mål hade jag velat ha ledningen med 4 mål.. nu har vi en 4-målsledning och jag känner att en 8-målsledning nog hade känts mycket tryggare..
2-10 i utvisningsstatistiken. känns lite tveksamt. tur (peppar peppar) att inte frölunda verkar ha sin bästa PP-dag.
Tant-Gert: Ja! upp med den bara ;-) han var fan en sådan superkille, så proffsig, sån klassspelare att man blir tårögd bara man tänker på honom. Ibland behöver man inte vara i laget i ett sekel för att hamna där, det intryck han gjorde dom säsonger han var i Timrå skulle räcka, tycker jag då!!
Vad spelar det för roll att man spelar tråkig hockey när man leder med 4-0 på bortaplan? Och varför bor man i Sundsvall och håller på Frölunda? Skärp dig!
dr-nix: Jag biter av naglarna av ödmjukhet. att lyssna på webradio är så otroligt påfrestande, det känns alltid som om det håller på att bli mål i baken.
Manderville har satt sitt sätt i väggarna i Timrå....jobba och ligg på så kanske det dyker upp lägen och enkla mål.....Johan A hemma mot LHC och nu Tenkrat!!!
Faaan vad glad jag blir! Här kommer man hem och förväntar sig det värsta och så ser man att Timrå leder med 3-0 fucking jävla noll i Scandinavium - Jaaaaa!!!
Bara Leksand som gjort mindre mål klart det här inte håller med 32 matcher kvar måste ageras annars kommer det bli ras ner till botten. Utan Johansson Dalle Genborg Didde har vi legat där redan i botten. Totala fiasko värvningar på ... | Läs mer