dr-nix: Tror jag också. De´ va´ du som var han som stod nedanför dig på andra raden. Eller också va´re DU som inte köpte varm korv i pausen, samtidigt som din bänkgranne klappade den lilla fjortisen i rumpan ??
dr-nix: Nu är jag lite fundersam. Till toppen kom jag aldrig.. Fast det kanske var jag också.. Brukar ha en förmåga att vara på sånna ställen som jag inte ska eller på de ställena som jag ej minns att jag varit på.
Fan va härligt det var när spelarna kom in på plan igen!! 8 minuters malande på "en gång till" gick vägen, tror dock flera av spelarna redan var i duschen, men det är ändå härligt att flera av spelarna kom ut o tackade av igen!
Gårdagens match var ngt alldeles extra. Var den bästa match jag sett på mkt mkt länge, dessutom känns det bra att det äntligen har vänt med bortaspelande när jag är med. Förra säsongen blev det bara förluster och då var jag endå på minst 5 stycken. I Kvalserien vände det dock då de vann alla bortamatcher som jag följde med på (3st) Hoppas det kan hålla i sig, det gör allt lite roligare, för alla!
Roligt dessutom att få beröm av laget/tränare. Även fast jag inte gjorde speciellt mkt för att hjälpa till i första perioden. När man står i en klunga sådär tycker iaf jag att det inte låter så hemskt mkt, (jo det är klart att det gör det, men..) när jag var tvungen att springa på tjotta inför tredje (där kön var ungefär 5 meter lång) missade jag de 3 inledande minuterna och när jag sprang ut hörde jag klacken rejält bra. Och alla som varit i Kempis vet ju hur det ser ut där. Fick sedan stå längst ner då det ej fanns plats att komma upp, trängde in mig på yttersta kanten och fick stå i en konstig ställning under 17 minuter, ganska jobbigt men det var det värt!
Go Timrå go! Man börjar faktiskt fundera på vart det här ska sluta, men visst kan det bli slutspel nu för kvalserien ligger långt bort. TIK spelar med mycket fart och enkelt försvarsspel och det ser ut som dom spelar med hur mycket självförtroende som helst, dom har kunnat gjort fler mål i första perioden och man var helt överlägsen och visade upp rysskt klapp klapp spel. Direkt orolig blev man inte att man skulle förlora, förlora, mendet har dom på Gadiatorerna gjort som jag har sett med bland bland annat med Timråbon Magnus Edlund som vann mot dom dopade Gunde Svan favoriterna. Zeke ser man idag att han var visst dopad och det tror jag hela gänget är åtminstånde hälften av dessa fenomen, lägg ner skiten Gunde och tjäna pengar annnat i stället, hata Leksand!
TIK Lover: TIK Leker ju, Min morbror stod i målet nät Timrå gick upp till Elitserien =)).. Det va ju nog skönt för Kapanen att hålla nollan mot Modo Hockey =))..
Norgren var bra igen ikväll asså vi måste komma på en ramsa för Nordgren för den kommer nog att användas flitigt.. härlig match i övrigt.. TIK var mycket bättre idag än mot Frölunda.. Passningspelet var en katastrof mot göteborgarna men i Övik så stämde det ganska bra.. 0-4 eller 0-5 hade inte varit ett omöjligt resultat.. Sedan kan man nämna Micke Lind om långt ifrån gjorde bort sig i Koivunens ställe.. Kapanen var lysande ikväll säkerheten själv..Halvardsson är avsevärt bättre denna säsong enligt mitt tycke.. sedan hörde jag ett skojigt ryckte på vägen upp
Mr Danne: Då är det bara att åter igen glädjas över en seger...Och extra roligt var det att Halvardsson fick göra mål...Och klacken ska ha en stor eloge...var helt underbar det man hörde via radion...Mäktigt!!!
65 Selander: jag har spelat ÖIS som vinnare I Allsvenskan... jag har aldrig sagt att jag gillar dom...:0)
du ska veta att i hela jädra säsongen som var så skummade det över med medgångs supportrar härinne...vi i TIK031 märker också av dom..förra säsongen fanns det knappt någon som var intresserad...men denna säsong så har intresset varit på topp....
jag önskar er lycka till..för jag vet hur det är att vara en ÄKTA supporter och lida...
gud: Bajen? tycker du har tjatat om ÖIS hela tiden
Tror nog att jag får omvärdera ditt omdöme *asg*
Ang ödmjuk så vet jag det att är man inte ödmjuk så får man det tusenfalt tillbaka. För några år sedan så häcklade man alla på jobbet som består utav Gnagare och Djurgårdare och annast löst folk, gissa vad man fick tillbaka när Brynäs loosade.
65 Selander: det där med 118 poäng ect ect... du!!! vi har varit där...våran förra hela jädra säsong såg ut som din gör nu...inte kul...
viktigaste för dig som Brynäs supporter är att vara ödmjuk... och skippa medgångs supportrarna så fort du kan...det är bara att kolla in våran HS så ser du folk härinne som dissat TIMRÅ IK som fan förra säsongen och denna säsong så...ja...du förstår..du kommer att springa på dom...
Det är nog många inkl mig som får omvärdera TIK i år, trodde benhårt på att TIK skulle få kämpa järnet för att hänga med.
Nu är det mitt Brynäs som ligger ner för räkning men det är 118p kvar att spela för, så det är inte över förrän den feta damen har sjungit färdigt.
Smokey> Grattis ännu en gång till högvinsten, en back Brynäs öl.
Gud> Med tanke på BIF´s framfart så får jag hoppas på MFF och ÖIS som tvåa.
Lycka till och håll Norrlandsfönstret öppet så skall ni nog se att TV4 hittar norr om Norrtull, fast det beror ju på om Challe får åka så långt norrut.
En Brynässupporter som nu sjunger "Aldrig, Aldrig, Aldrig Ger Vi Upp"
Kimmo fick hålla nollan GRATTIS!!!!! Vi vinner med 3-0..... I år spelar vi bättre borta än hemma.. Nu får vi långvila till torsdag då FBK kommer besök.. Grattis Timrå IK..
Ärade SMÅLAND: Klart att man håller på topplagen HV71 och Frölunda idag. Vinner de lagen är vi ännu längre ifrån kvalserien och ännu närmare slutspel...
RED DEVILS: Men det kan väl vara kul att de får stryk de också helst på hemmaplan där de är obesegrade....Jag vet att både HV och Frölunda är mycket bra lag.......V.Frölunda-Mif 1-1....
Det är så jävla mycket härligt grått och massabruk över Timrå IK!
SM i svårmod och ångest.
Jagade av kronofogden. Explorer, rödnästa grå gnällgubbar, sliten hall, vad fan är lyxiga loger? Läktare brantare än pisten i Svartlien, sprucken ... | Läs mer