Kerstin_k: Lär väl dyka upp bilder på webben under kvällen på alla banderoller som sitter inne i arenan kan man tänka, fan vad kul det varit om man var där :-)
TIKbiff: Haha, ja den var ju fin. Men med tanke på vilka proportioner deras missnöje över att han valde oss tog så känns den där skylten i minsta laget, eller hur? :)
Ann: Du borde kunna kopiera länken, starta real player och välja "starta från URL" (eller motsvarande på engelska, är osäker vad som står). Då borde den starta länken och du kan höra. Som sagt, du borde kunna göra på detta sätt. Inte riktigt säker dock, men prova iaf.
Någon som är smartare än mej...då jag klickar på länken öppnas den fast med Windows mediaplayer o min dator(?) vill bara inte spela upp ljud i den...hur ändrar jag till Real Player??? Förstod någon detta?? Knappt jag...(Har redan real i datorn alltså)
Paddan: Rykten gör gällande att man planerar någon typ av ceremoni i samband med säsongspremiären. Ord som figurerar i luften är 'symbolisk gest' och 'varsågoda'.
Bragd-Birger: De kanske har sparat örnarna till en riktigt fin position, som exempelvis på hjälmarna i en design a la FBK:s hjärnsubstansmålningar. Hade man haft lite självdistans kanske man hade placerat örnarna i armhålan, som en liten markering alltså.
Marcus: Det är bara att rensa upp alla namn från flera IP-nummer och oseriösa påskrivare och tjata på med listan igen, för ännu är vi ju inte riktigt nöjd. Man har ju knappt märkt någon skillnad nu när Timrå IK fick nytt klubbmärke, det var väl mest för att lugna ner supportrarna.
Vart har tallarnatillbaka.mine.nu tagit vägen? Jag vet att jag är sen att fråga detta för jag glömde fråga senast jag såg att den var borta. Varför ta ner den? Lika bra att envisas med den.
kungsbacka: 55 matcher. Man möter alla andra lag 5 ggr. Inga derbygrupper. 28 hemmamatcher och 27 bortamatcher för Timrå och de övriga lagen som kom på undre halvan förra säsongen.
Berglund:Ja det får jag det till ochså.En annan fråga är det någon som vet om det blir nån rapportering eller om det är nån som ska ner till knätoffseland på fredag som har lust att skriva nåt här?snälla
kungsbacka: Ja, hehe, även om vi spelar en 7e final match i slutspelet och om slutspel hade ingått i säsongsbilljet så kan det inte bli mer än 37 matcher väl?
Biljettsläpp den 11/9. Premiär och dessutom derby innebär slutsålt på några minuter.
Jag måste säga det igen, säsongskort på stå är verkligen tokbilligt. Lek med tanken på 40 hemmamatcher. Det blir 50 pix per match. 25 för ungdom! Sanslöst.
Egenligen skulle man vara tyst så att det inte höjs...
Högintressant kraftmätning detta. Ifjol drog Mitell ner småbyxorna på Jokinen i första mötet, sen var vi helt chanslösa även resterande tre möten. Vi får väl se, men att vi skulle gå in med samma helt ocyniska uppsyn i detta i år ... | Läs mer