Såg på Svd.se att Halh ligger tre i tekningsligan bland de som gjort minst 40 tekningar. Det trodde jag inte. Trodde att han skulle ligga lite längre ner.
du skrev "jag har svårt för människor som vräker ut sig"....det är väl det du håller på med här i tid å otid även om det mesta är skämt så vet jag att du menar allvar av mycket....eller
Dream Team: Japp, för övrigt skulle jag vilja göra nåt mer av Supporterhockeyn. Som en cup med fyra lag. Vi, timrå och låt säga Brynäs, Modo, Löven eller Leksand.
Är det inte ganska svårt att utse Sveriges bästa supporterklubb? Vad väger in, liksom? Hur väl sammansatt styrelsen är, hur bra skött ekonomin är, hur ofta man gör tifon, hur ofta man ordnar resor...mer?
El Maco: För övrigt ska jag ut till timrå och spela lite hockey. actionleif och Edström och några till. Vi har inlett ett samarbete mellan supporterlagen. Eftersom vi vunnit fyra av fem så ska vi låta våra juniorer och mindre begåvade som spelare, som jag själv, stå på tillväxt i timrå.
Moverare: Heja Svedberg. Mot DIF var han dock riktigt olycklig. Värsta var inte att han drog på sig tre tvåor, det värsta var att han fick fortsatt speltid efter det.
Uddan: Med tanke på hur usel Svedberg nu är enligt dig så är det märkligt att timrå ändå leder serien med 10 poäng. Svedberg spelade ju ändå drygt 13 minuter senast. På den tiden borde han ju ha hunnit med hur många misstag som helst som resulterade i baklängesmäl, och kanske även ett par självmål.
Montén Python: Ja, det har gått fyra omgångar och vi bör nog ha en rejäl dos ödmjukhet inför fortsättningen. Alla lag befinner sig i olika delar av sin respektive process, och styrkeförhållandena kan se helt annorlunda ut om en månad.