1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 602095 inlägg · 6212 ämnen

GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
sitter på jobbet å ingen tillgång till hs när matchen börjar snyfft

El Maco:
Kan vi hoppas på en ny vinst? Eller börjar vi bli för bortskämda med hemmasegrar?

El Maco: Go Bucken Go

Det enklaste är väl att vi håller oss i den här då.

Sperrle och Zajkowski startade i går. Nu är det bara Asplund kvar...

Såg på Svd.se att Halh ligger tre i tekningsligan bland de som gjort minst 40 tekningar. Det trodde jag inte. Trodde att han skulle ligga lite längre ner.

"3. Riku
Hahl
Timrå,
47 tekningar,
57,45 % vunna."

Så kan det gå.

Lite mer om vår kapten ..

30: Tyvärr så skulle jag aldrig få chansen, klarar bara av att åsamka egna laget straffar...

Mats Edström:

Är det du som lägger straffen i filmarkivet på hockeysnack under "kylig straffmiss" hahaha

30: Ha, ha. Det är det du inte riktigt vet.

Moverare:

vad vet vi han kanske driver med dig......vet din puls grabbarna

Moverare:

du skrev "jag har svårt för människor som vräker ut sig"....det är väl det du håller på med här i tid å otid även om det mesta är skämt så vet jag att du menar allvar av mycket....eller

30: Har jag någonsin sagt att jag tycker om mig själv?
Nä!
Däremot kan jag argumentera för min sak bättre än de flesta.

Moverare:

Uddan: Snälla förklara. Jag har så svårt för människor som bara vräker ur sig saker utan någon som helst resonemang bakom.

Hahahaha å när började DU tänka på det mister movve

Uddan: Snälla förklara. Jag har så svårt för människor som bara vräker ur sig saker utan någon som helst tanke eller resonemang bakom.

Dalan: Hehe ok :)

Uddan: Inget tifo ikväll. V i sparar det till de riktiga matcherna ;)

Moverare: Näe men de hade blivit mer om inte moe hade varit där..Tur att Svedberg försvinner nästa säsong!

Trevligt att Sundh blev nominerad till årets rookie som jag trodde och hoppades på.

Uddan: Om det blir eller inte så är det ändå en överraskning. :)

Uddan: Var vänlig att förklara ditt resonemang. Har Moe, av ren vänlighet, tagit på sig baklängesmål som Svedberg orsakat?

Något Tifo ikväll??

Moverare: Hade han inte Moe brevid sig så skulle de inte fungera alls..Han har Moe att tacka för dom misstagen han gjort.

Dream Team: Japp, för övrigt skulle jag vilja göra nåt mer av Supporterhockeyn. Som en cup med fyra lag. Vi, timrå och låt säga Brynäs, Modo, Löven eller Leksand.

Moverare: Visst är det härligt att samarbetet lever och frodas på alla plan numer!

nectis:

Är det inte ganska svårt att utse Sveriges bästa supporterklubb? Vad väger in, liksom? Hur väl sammansatt styrelsen är, hur bra skött ekonomin är, hur ofta man gör tifon, hur ofta man ordnar resor...mer?

El Maco: För övrigt ska jag ut till timrå och spela lite hockey. actionleif och Edström och några till. Vi har inlett ett samarbete mellan supporterlagen. Eftersom vi vunnit fyra av fem så ska vi låta våra juniorer och mindre begåvade som spelare, som jag själv, stå på tillväxt i timrå.

El Maco: Tack, men det känns som åtminstone en förlorad poäng.

Moverare: Grattis till en pinne ikväll föresten.

Per Styf har också +2.
Men det finns lögn, förbannad lögn och statistik, så siffrorna säger ju inte allt.

Erik Moe har -2 och Magnus Nilsson -1, bara lite fakta för att balansera debatten.

Moverare: Heja Svedberg. Mot DIF var han dock riktigt olycklig. Värsta var inte att han drog på sig tre tvåor, det värsta var att han fick fortsatt speltid efter det.

Sune: Inte skulle väl en rönalle erkänna att en Sundsvallare är bra.

+2 enligt www.swehockey.se.
Rätt bra för att vara så dålig.

Dream Team:

...eller så har kanske Svedberg varit bra de senaste matcherna?

Kapten Lindow: Jag får vill titta på +/--statistiken.

Dream Team: Hoppas det, men kan ju inte uttala mig om det.

Stenkarn: Det är kanske Eric Moes förtjänst att han har lyft sig de senaste matcherna..?

Moverare: Svedberg var helt sanslöst värdelös i matchen mot Djurgården. Tre (onödiga) utvisningar och nästan inte ett rätt på banan.

Moverare: Tycker att du har en poäng där, men komihåg att Timrå har ju faktiskt släppt in hela 15 mål. Svedberg ligger väl bakom minst 14 av dem.

Uddan: Med tanke på hur usel Svedberg nu är enligt dig så är det märkligt att timrå ändå leder serien med 10 poäng. Svedberg spelade ju ändå drygt 13 minuter senast. På den tiden borde han ju ha hunnit med hur många misstag som helst som resulterade i baklängesmäl, och kanske även ett par självmål.

ståpäls: Grattis, Oscar! - till nomineringen...

Fanzin: Seriöst, vi måste ha sveriges bästa supporterklubb just nu?

Eaglegirl: Se länk.

Någon som sett om det kommit upp någon film om tisdagens tifo mot Modo ????

Knylan: Syndes inte så bra men det duger ju, Sedan måste jag få fråga vad äre dom sjunger alldeles på slutet?

Kerstin_k:Finns på länken, Sanny1 & Sanny2

TIKbiff:

Är det inte på Eniro man ska kunna hitta allt?

knaskamilla:
Va faan...inte ens spay kan man hitta något på, dom säger att
man till och med kan hitta tjejer där, men banjoballongerna är slut...

TIKbiff:

Inte heller Wikipedia erbjuder någon hjälp.

« · 773259 · »