Ambroo: Ok...det har man väl iofs anat i ungefär ett dygns tid nu. Bra då att det jobbas på alternativ. Men för f-n, INGEN TJECK TACK! Jag är less nu, de är inte att lita på! Även om de kommer så långt som till spel i ES är de högst osäkra kort då deras offervilja och klubbkänsla inte är direkt vida omvittnad.
bearkiller79: Tydligen så försökte han i varje fall senare under sin karriär att ändra sitt medborgarskap så att han skulle kunna få representera Danmark.
Men ok, Frans Nielsen har möjligheter att bli förste danske medborgare som spelar en NHL-match
Vad får man höra på Riksradion mitt i natten? Jo, en önskning av självaste Magnus Sjöstedt!!!! Han ville höra P. Diddy aka. Puff Daddy aka. Sean Combs osv. Feat. Faith Adams med I'll be missin' you. Gissa om högtalarna blev varma. Kunde inte tänka på nått annat än Röd/Vit hockeydynamit.
Bara så där helt apropå så är Frans Nielsen uppkallad till NY Islanders vilket känns mycket skoj. Om jag inte är helt ute och cyklar så kan han bli förste dansk i NHL när som helst...
Får hoppas att ryktet om Sannys skada antingen är ogrundat eller att det inte är värre än att han är med i morgon. Sannys betydelse för laget, i synnerhet i nuläget, kan nog inte överskattas!
TIKbiff: Mmm hade inget att göra så jag karvade in några tallar på överarmen med fickkniven. Ganska snyggt om jag får säga det själv. :)) Imorgon blir det Modo kross varför skulle jag annars pina mig?
TIKbiff: Nä, har inte lyssnat på radiosporten eller läst någonting har befunnit mig mol allena i en kåta. Naken o ingen eld för att Timrå skulle vinna. vet ej vad som hänt! Det är kallt som klåen i kroppen nu.
actionleif: Därimot så kan vi skandera " Robban " i morgon. Han kommer att spela några byten eller så mycket han orkar, då fortsätter det på den inslagna vägen då, en skadad kliver av och en kommer tillbaka...
Mappe: Prestera skall det naturligt vis stå. Hoppas verkligen att alla parter kommer överens om en fortsättning för Ryno i TIK. Killen trivs, känner att han får förtroende, börjar visa lite av det som den enade expertisen trodde om honom och att vf har behandlat honom som skit. Detta är faktorer som talar för älskade TIK. Hade det inte varit för papperslappen så....
Abron: Han får väl visa lite kurage och säga till Ahdrian och Bäckman att: -Visst jag kommer väl tillbaka då men jag kommer inte att presera ett skit, glassa på varenda träning och medvetet sprida disharmoni i laget. Vill ni ha tillbaka mig och pynta min lön på de villkoren?
Vill man ha en sån kille i sitt lag? Svar NEJ! Det måste till och med Ahdrian förstå.
Per HApps: Funderade på det där här om dagen. Känns som om han borde få vara kvar, jag skulle avgjort inte ha något emot att han stannade. Hoppas bara Frölunda inser att han trivs bättre hos Timrå än hos dom. Här gör han ju i alla fall mål ;)
Huge: Äh, Aftonbladet proklamerade ju att "Äntligen vinner Timrå igen" efter en match, då måste väl vi också få påstå att vi är inne mitt i en vinnartrend? För det ÄR vi ju också, i alla fall minst tills i morgon eftermiddag.
Men okej, jag kan hålla med om att LHC är något längre gången i sin trend och kanske äntligen (för deras del) hittat tillbaka till sitt spel. Men likväl, det går fort i hockey och dom har exakt lika mycket poäng som oss.
Kerstin_k: Ja, ni grisade och bökade ju till er 3 pinnar igår, så nog ser det ut som att ni hittat tillbaka till ert sedvanliga lir.... ;-) En trend ska väl dessutom bestå av ett antal matcher, för att kunna se just ngn trend. Där tror jag trots allt att LHC hunnit lite längre inte bara vad gäller själva trenden utan också de faktiska resultaten: dom är ett klart bättre lag än alla andra som ingick bland "helvetesaspiranterna..." :-)