FUCKIN AYE. Tik är på g...sedan vinsten mot södertälje har tik börjat spelat bra igen ...eller bättre iaf ... jag är extremt nöjd ...Zäta ÄGDE denna match ... 3assist Ed Ward är en helt underbar spelare om inget NHL lag snor honom vill jag se honom kvar i tik kosta vad det vill !!!!!!!!
På lördag blir det storsamling igen (dåligt med publik i tisdags), impad över att klacken har höjt sig ett antal pinnhål. Nu tar vi den andra poängen !!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FAGEMOOOOOOOOOOOOO&ZÄTAAAAAAAAAAAA. Radiosporten tycker att Z är otrolig hoppas den där på Sikta mot stjärnorna analytikern Anrell hör detta,han är mysko
Måste vara fruktansvärt svårt att vara tränare för ett sånt lag som Timrå när det görs så många enkla misstag utav enskilda spelare. Är det inte målvakten så kan man då ge sig fasen på att en back lyckas ställa till det. Individuella misstag har varit oroväckande många i höstens matcher, lyckas man minimera de då blir det segrar.
Måste försöka komma med något vettigt, hmm hjälp hur gör man???
Alla som var på Hockeyn igår, la säkert märke till att vändningen komit, vad var skillnaden på laget gämfört med för en vecka sedan,,,,Jo tyckte själv krigar viljan över hela banan, även i mittzon (Kanske läst G-B i ämnet) som spökat lite, Backarna var allertare och agresivare och var inte ute och vimsade i pereferi utan gick mycket hårt på kropp och puck framför mål, och alla funkade som ett lag dom spelade som dom gjort förr, vågade ta utvisningar, tanken jag vill inte bli synda bock var bortblåst, var mer jag vill ge allt för laget,,,,,Och jag lovar er den mentaliteten kommer att ge utdelning,,,,,
Om "Z" då lugn han var ju inte direkt ofarlig igår då han hade en mer offenciv roll, tyckte mej se att det var farligt så fort han var inne, och TÄNK, det var bara millimetrar från att han målat,,,
Några rader om Herr Anrell, tror han är ute efter samma som Challe, dvs Riddewalls efekten, dvs irronisk kritik mot Timrå och supparna tänder på alla sju, och själv sitter dom i ett hörn och myser,,,,,,
Visst är det ett trendbrott trots förlusten.. kämpaglöden på topp. Nu är hälften av matcherna i grundserien spelade för Timrås del. Kom ihåg att det bara är hälften, alltså kan vi hoppas på en starkare andra hälft av säsongen och att andra lag kraschlandar, allt kan hända.. Hoppet överger inte mig. Nu måste det fightas lika bra som de senaste matcherna.
Jag håller med Bo Wasa i iakttagelsen om det bristande intresset för bortaresor. Det var ju bättre under tiden i norrettan.... Kycklingar stannar hemma är min kommentar.
I Aftonbladet häromdagen stod det ju om lag som gått in i kris, hur det går till rent psykologiskt, där tror jag att zätas uteblivna poängskörd haft en viss betydelse. Men nu har laget kommit ur hypnosen och fått på blåstället och ökat farten, det är det jag ser i dagsläget. Laget..och möjligheterna. Angående skribenten i ovan nämda kvällsblaska, va hette han igen, Anrell, så är han ingen hockeyauktoritet i min värld. Ibland träffsäker men ibland fruktasvärt astigmatisk i sina försök att pricka rätt. Vet inte om han ska polera glasögonen, provocera pelargoner på sitt småputtriga sätt eller om Challe har något tips till honom efter lång och trogen tjänst. Kanske måste han bara vässa pennan lite mer?!!
det blev en förlust igår..men ändå så känns det bättre nu än tidigare..det verkar som det börjar släppa..kan det vara så att det har gjort det??kommer på mig att tänka på kenta..han som gjorde låten just idag..är det någon som minns?? en annan postiv grej som känns bra,Dj Hemp har ökat sina besök här inne..det känns tryggt..mera Dj Hemp till folket..
Anrells söndagskrönikor i AB är fina att somna till. Den som orkar igenom dessa ökenkrönikor förgyllda med endast en brutal bild på objektet "himself" i sina glasögon från medeltiden. (Han är säkert ovänn med alla optiker också) borde få någon forma av uthållighetspris... Förlåt Anrell. Men dom kan du inte skriva annat än fullständigt trött och bara sugen på mer pengar.
Som alla vet så är Anrell pelargonkungen. Han är expert på att smöra för klimakterietanter. Inget fel på klimakterietanter, men dom är rätt långt från ishockey...
Men gillar man blommor och likt Färdinand sitta under en korkek så förklarar det kanske hur man kan tycka att LHC har Sveriges bästa publik. Farbror Anrell borde byta sin rockiga T-shirt och omöjliga kavaj mot lite klarsyn och mer engagemang. Varför så trött Anrell?
Annars så håller jag med farbror Anrell i det han skrev i sin floskelbok 2000.
Simma lugnt. Grodorna finns överallt bland oss... Var snäll mot dom.