1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581771 inlägg · 6215 ämnen

Hockeyligan tar död på läktarkulturen!

« · 907060 · » Till forumet


Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
actionleif: Ja, det blir tyvärr en hel del kronor. Synd att slipsnissarna försöker sätta käppar i hjulet för läktarkulturen.

Egentligen skulle man sätta upp en flagga på premiären där det stod:
"Läktarkulturen lever".
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Plus moms ser jag nu också, det stoppar säkert inte ens på 50-60000.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Hahl Bundy: På länken hittar du lite priser, den flagga vi har nu är 10x16 meter..

Räkna på priset då så får du se..

Sen är ju tanken att vi med våra plastflaggor ska kunna göra saker som är "dagsfärska" och engångsflaggor.

Som hyllningen till Robban då han slog matchrekord, kentaflagga, zätaflaggan m.m.

Att göra såna för 30-40000 känns ju inte direkt aktuellt.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
actionleif: Vad kostar en flamsäker flagga då? undrar en oinvigd.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
actionleif: Töpel är en tölp.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
actionleif: Fan dom är ju helt insnöade. Vad tänker dom på?

Undra om man skulle ha beställt en flamsäker flagga och skickat räkningen till SHL? Eller skicka en räkning på de 16 000 kr som våran nu oanvändbara kostade.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
actionleif: Hehe.... ja dunjackor kanske kan självantända vid kontakt med plast.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Men frågan är om det inte är dunjackorna dom bör förbjuda istället, verkar ju vara såna han är rädd för.
Kommentera


Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Johan J: nån som har koll på försäsongens poängliga nu efter sca?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Helg Ernest: ja å pappskivor är ju brandsäkra ;)
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Skarin: Man skall inte vara trångsynt, utan leta nya möjligheter.
Tänk om 150 st har var sin pappskiva á 1 x 1 meter
Alla håller dom ovan sina huvuden.

Vipps har du din läktar flagga, allafall på håll.

Se inte negativt, se möjligheterna
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Uno Gordon:
På tal om hur Hockeyligan tar sina beslut på medlemsmöten?

uk.youtube.com/watch?v=HfiyOQTDDoA
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Uno Gordon:

Jag såg han lite förvirrad bakom Swedbanks ståplats. Han såg snäll ut. (:
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
NilsMontanLund:

Lägg in en länk i din krönika till protesten också.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Vilken tur att det inte finns pyromaner på Råsunda i kväll då.
www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article732515.ab
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Ni har mitt fulla stöd för detta, förbudet är helt befängt. Jag har skrivit på namninsamlingen. Jag slänger in en länk där jag skrivit en krönika om det här. Där får ni min synpunkt på det här förbudet.


Jag hoppas innerligt att de inser hur fel det är och drar tillbaka förbudet. Det är bra att ni säger ifrån!
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Uno Gordon: hahah undras om det funkar på sundsvalls fans också.. vi går över o ger dem en kram=). .
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
hellge: Dalan gör inte en fluga förnär. Men det är klart ordbajsar du honom rätt i munnen eller gör obscena gester så får du nog räkna med arga blickar. Och skulle man vara så vanvettigt dum i huvudet att man handgripligen ger sig på honom, ja då får man skylla sig själv ifall det smäller.

En speedad Dalan är inget att leka med. Men ger du honom en kram är det grislugnt ;)
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
ChriZt3r:

"Jag vet inte jag , Dalan är nog så mycket ultra man kan bli."

Är han en bråkmakare då?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
20 Lindgren: hehe
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Uno Gordon 00:29: "lapp, trött, seg och trettiofem."
Håller du på och pikar mig nu i smyg i en annan gästbok? Rackare...
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Dalan: Jag vet allt..... det vet du
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
ChriZt3r: De vet du... eller vet du det? Hur vet du det?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
65selander:


Antal namnunderskrifter: 1840 

Det börjar ta sig, undra om det sprids på många andra forum oxå?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
65selander: Det räcker ju med målkalas imorrn mot katterna så är kusten klar. Men himmelen faller inte ner vid en eventuell förlust. Tro´t eller ej.

Men det som sker nu är av akademisk betydelse. Trodde aldrig jag skulle mynta detta om en match mot IFSH. Men rutinen och åldern börjar ta ut sin rätt ;)

Det blir svårare och svårare att tända till. Ungefär som "lapparna", trött, seg och trettiofem.

Nu är jag inte där än. Men åren går fort och det krävs något extra numera för att en annan skall hetsa upp sig.

Man har blitt luttrad helt enkelt :-)
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Uno Gordon: Host...

Falken: Fan vad skönt att inte Timrå vann cupen. Den enda som vi vill vinna och som brukar kunna vara ett gott omen är SCA-cupen!
uno gordon @ Timrå Nord - Piteå C2007-09-01 20:50 
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Snoop: Du har inte lärt dig nånting va? Idrott handlar om att vinna. Men inte till vilket pris som helst och definitivt inte på försäsongen. Det gäller att välja sina tillfällen.

Se på BÅG, jävlar vad det spyddes galla i OS när Sverige fick pisk utav slovakerna. Sen gick vi och vann hela skiten. Då blev han helt plötsligt helgonförklarad...

Vad vittnar det om då?

Fingertoppskänsla.

Precis det som Nubben och Challe är utrustade med.

FORZA ARMATE ROSSO BIANCO - TIMRÅ!

Amen.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Huge: Nämn ett alternativ då för i h-e eftersom du kan uttrycka dig så urbota korkat. Vad är det för andra alternativ som finns efter tutor, konfetti, tomtebloss å OH-flaggor?

De har du inget svar på för du ugglar bara på den där förbannade text-teven hela tiden men skall ändå leka besserwisser.

Fy fan vad trött du är...
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Skarin: Ni skulle aldrig ha byggt en trähall ;-)

Nä, vore intressant och få se deras protokoll när de bestämmer. SHL kanske kräver att minst 80% utav hallen skall gå till sponsorer snart i ES
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Helg Ernest: Nej, det är nog så. Förbjud allt. Förbjud hockey i allmänhet och fotboll i synnerhet också på en å samma gång.

Lägg ner läktarkulturen!
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
65selander:
Pessimist, dj,, bakåt strävare. Har fa,, inte beskådat ett bättre passnings spel hos de röd/vita sedan Eje tränade laget?

Tror på final, för Karlsson å gänget..... Å där kan allt hända!!!
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Skarin: Ända tills någon tänder på, då lär du också ändra uppfattning.
Alla är inte lika smarta som dig, tänk på det.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Helg Ernest: Det är bra med förbud. Mera sådant. Förbjud allt. Det vore rätt och bra. Det är ju ändå Sverige vi lever i, men ändå inte. Förbjud alla småsaker. Skit i det allvarliga. Det som verkligen kan klassas som farligt och brottsligt.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Maggan: Jag har set folk röka, dock i "Gammlada", du vet tydligen inte vad folk kan få för sig att göra under alkoholens påverkan.
Tänk dig själv att ha 150-200 pers under en stor nylonflagga, helt plötsligt kommer någon fyllskalle på att han skall tända tändaren och hålla upp den fast han står under flaggan. Hur många sekunder tror du det tar innan hela flaggan brinner? Hockey=Vinter, 75% har täckjackor.
Mao 150 st kommer stå där som facklor helt övertända med smält nylon över hela sig.

Du har säkert någon gång idiot förklarat någon som står och röker när han tankar bilen också. Sopm du ser finns det "idioter" överallt, så varför inte i en ishall?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Röda Tallen: Görs det inga mål så får det väl göras mål på läktaren istället......typ. Genom både det ena och det andra och kanske även det tredje.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Skarin: Nu tror jag att du driver med mig. Inte ens jag tror på SM-Guld. Kommer vi till Semi så blir man glad. Tror själv på 6-7 plats i serien.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Rolig stämning på läktarna under sista perioden förresten. Känns som att vissa inte brydde sig om matchen speciellt mycket.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
65selander: Jag tror att ni kommer högre upp än oss i tabellen och längre än oss i slutspel...............om ni nu går till slutspel...

Om ni tar er till slutspel så tar ni SM-Guld.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
General_Moisio: Näe är ordblind. Det stog sdå mycket Rodrigues så jag slutade läsa ;-)
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
65selander: int läskunnig?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Röda Tallen: Gäller att ha bred trupp ;-)
Förresten du glömde Sanny.

Skämt åsido. Det var även folk borta från Brynäs eftersom vi försöker köra på 3 formationer samtidigt som vi har en trupp större än vårat bortafölje :-))
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
70 Rodrigues: 70 Rodrigues: Backlund, Sanny, Pärssinen, Oskar Johansson åsså Tenkrat då.
Superjuniorerna Päjärvi-Svensson och Lander var inte heller med.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
70 Rodrigues: Typ 6 backar och en målvakt...
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Opps! Hur många saknade ni ikväll ?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Bra match. Förutom att skärpan i avsluten saknas + att vi bjuder på i stort sett alla mål.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Laken: Med tanke på skotten var det i spelvändningarna som Brynäs gjorde mål eller?
st.nu lär väl dröja ikväll också eller är det snabbare när det inte gäller Sundsvall ,-)
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Bissett19: Kedjan med Widing, Hautonen och Månsson var riktigt bra i Brynäs. Även Micke Lind var stabil liksom Korhonen.

I Timrå förtjänar Regin och Hedström lite beröm.
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Frella:

Hur såg motståndarlaget ut?Nån som du tyckte var bra?
Kommentera

Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
uhahl: Timrå äger det mesta av spelet, Åkerlund får ta på sig två av målen. Fyra av de fem målen är rejäla bjudningar från försvaret eller Åkerlund. Framåt såg det ungefär ut som ifjol. Skjuts mycket men inte mycket händer. Snygga mål dock.

Beröm till Hahl och Robin Jonsson.
Kommentera

« · 907060 · »