Labban: Ja alltså, Lander ihop med Mieho och Hartmann kuggade ju riktigt bra och de skapade tryck i allafall . Visst att Jonte och Emil va lika intetsägande ihop med Hanzl. Men vinhade i allafall en riktigt bra kedja som kuggade istället för 2 ok kedjor som vi har nu.
erathoo: Tyvärr är väl inte speed något som Ante premierar i sin hockey, mer fokus på disciplin i alla lägen än något annat. Det är illa när Pääjärvi är en av de snabbaste spelarna på plan..
Sputnik: Förstår inte varför man återgick till Dahlén - Lander - EP. Det har inte funkat och är för mjukt. EP tror jag kan fungera bättre med hårt jobbande gnuggare.
Tur vi inte möter Skellefteå idag iaf, då hade det ju varit 4/5-0 än så länge. Hoppas dom gör om i kedjorna och byter plats på Palola och EP. Sen att Stenqvist o Svensson byter plats, Stenqvist är ju totalt klappkass, inte en pass sitter.
JonteD: Fick den finaste tröjan i världen idag som man har längtat efter mycket. Vill rikta ett stort tack till Timrå IK för deras fina service och snabba leverans. Fick den på en dag fast jag befinner mig 40 mil bort. Hoppas att den blir slutsåld 🙂